Vanochtend weer controle bij de gyn gehad en bloeddruk was te hoog 140/95. Toen bloed prikken en urine inleveren en aan de ctg. Bloed was goed, urine niet. Ik had het verkeerd opgevangen dus moest nogmaals met een katheter. Alsnog te veel eiwitten in mn urine dus lig nu nogmaals aan de ctg en krijg hierna een ballonkatheter ingebracht en als het genoeg doet wordt ik morgen ingeleid! Ik had een baarmoedermond die naar voren stond, maar nog niet week genoeg was en nog maar 1 cm! Na het toucheren wel meer krampen gehad en wat meer harde buiken, dus ben benieuwd of dat al wat gedaan heeft!
Spannend disneymama! Vervelend dat je bloeddruk te hoog is! om die reden ben ik vorige keer ingeleid en loop ik nu in t ziekenhuis.... Mja nu is m'n bloeddruk steeds prima! heel veel succes!! Ik ben 2x naar t ziekenhuis geweest vandaag... 1e keer voor controle en 2e keer om nogmaals m'n urine op kweek te laten zetten... Heb een blaasontsteking! Dus nu aan de antibiotica...
Hey Disney mama, Hier vandaag ook een te hoge bloeddruk! Vorige week nog 110/64, vandaag 150/100 😑 Geen klachten, wel onderzoek gyn gehad. Maar urine, bloed en ctg waren gelukkig goed. Moet nu vrijdag weer komen voor controle bloeddruk. Als ie dan nog hoog is wordt de boel volgende week ook op gang gebracht.. Vind het maar spannend!