Hoi meiden, Vanavond hebben mijn vriend en ik gevreeen. Hierna stapte ik uit bed, en kwam er letterlijk een golf helder, doorzichtig water uit mijn vagina op het matras. Ik had een handdoek bij de hand, en veegde mijn vagina schoon. Hierna stond ik op om ondergoed te pakken. Weer een golf, en een plasje tussen mijn benen op de grond. Hierna ben ik naar de wc geweest, heb geplast en goed afgeveegd / schoongemaakt. Ik stond hierna weer in m'n slaapkamer, en ja hoor wéér druppels op de grond, het bleef lopen! Heb eraan gevoeld en geroken, en het was gewoon net water! Het rook naar sperma, maarja had net gevreeen... Tot nu toe blijft het wat druppelen. Heb op mijn hand geblazen zeg maar maar daar gaat het niet meer van lopen ofzo. Klinkt dit nou als vruchtwater of niet? Heb nog geen weeen, alleen wat pijn aan m'n onderrug. Wel opvallend veel harde buiken. De vk hoeft niet gebeld te worden, omdat ik verder dan 37weken ben, en ik vind het genant omdat het net na de seks is gebeurd. Straks is het sperma of vaginaal vocht ofzo, sta je toch voor gek... Ben benieuwd! Groetjes Nathalie
euh een plons...een plons sperma heb ik nog nooit mogen ontvangen hoor Denk echt dat je toch aan het werk bent gegaan hoor! rugpijn en harde buiken kunnen het begin zijn!! spannend. Zou toch ff de vk bellen, gewoon dat ze weet dat je denkt dat het vruchtwater was. En heb je toevallig nog wat op kunnen vangen? Dan kan ze het testen!! WEet je het zeker. Succes!
Even bellen, want als er binne 24 uur niets gebeurt en het wel vruchtwater is moeten ze gaan uitkijken voor infecties en kan het zijn dat ze de baby binnen 36 uur eruit willen halen.
Klinkt naar mijn idee wel als gebroken vliezen. Zou echt niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Bij mij hoorde je ze echt knappen, maar dat zal vast niet bij iedereen zo zijn (ik had ook al flinke weeën). Zou toch echt je VK bellen hoor! (en die is ook wel wat gewend dus maak je daar maar niet druk om. Succes!
Nou heb me toch eroverheen gezet, en heb de vk gebeld. Ze denkt inderdaad dat het gebroken vliezen zijn. Ze vond niet eens dat het nodig was om langs te komen, want mijn verhaal was duidelijk genoeg zei ze. Spannend!! Word nu toch wel zenuwachtig... ''gezonde spanning'' heet dat toch?
Spannend.. Jij bent fan denk ik HET bewijs dat seks de bevalling op kan wekken succes! Antares.. Haha die opmerking.. Ik heb ook nog nooit een plons sperma ontvangen... Hihihi
hihi, tsjah...nou tis eerder een kwakkie toch...geen plons hahahaha maar ts! spannend hoor, laten we hopen dat binnen 24 uur lekker de weeen gaan beginnen....misschien vannacht wel als je slaapt! (was bij mij ook!!) En idd, je bent het levende bewijs dat sex de bevalling op kan wekken hahahaha
Bedankt allemaal! haha, vriendlief is helemaal trots! ''hij'' heeft het voor elkaar gekregen!! hahaha
Oee spannend nu he! Hihi krijg ook weer helemaal die kriebel van toen mijn vliezen gebroken waren, was helemaal hyper Bij mij ook echt een plens en het bleef komen. Ik vond het echt irritant haha Bij mij kwamen de weeën na 5,5 uur op gang. Vliezen braken om 19.30 en om 01.00 weeën. Als ik je een tip mag geven probeer nog wat te slapen. Ik heb dat niet gedaan en ik kon toen eenmaal de weeën begonnen niet meer slapen, onze uk is de volgende dag om 15.38 pas geboren dus een paar uurtjes slapen kun je misschien wel gebruiken
Als je blaast op je hand, dan moet je liggen. Staand komt er niets uit. Toen mijn vliezen braken, blies ik mij een ongeluk, begreep er niets van. De VK kwam en moest lachen, ze vertelde mij dat de truuk was dat je liggend moet blazen over je hand, gevolg een enorme golf. Succes straks!