hoi meiden, Ik ben dus momenteel 35,5 week zwanger en onder controle in zh. 7 jaar geleden bevallen door spoed sectio. Nu begin ik dus in die regio ongemak te ondervinden en ik twijfel even of ik moet gaan bellen of dat het er gewoon bij hoort... Vooral met lopen, mega beurs gevoel en het voelt niet lekker. Iemand ervaring? Alvast bedankt!
Ik heb geen ervaring. Maar ik zou bij twijfel gewoon even contact opnemen met de verloskundige. Die kan je vast goed vertellen of het erbij hoor ja of nee
Bij twijfel idd even bellen, ik ben 8 jaar geleden door middel van een ks bevallen, en nu weer zwanger, hier heb ik afentoe wat trekkerig gevoel rond t litteken gehad maar verder niets.
Ik ben 34 weken zwanger en heb 4 jaar geleden een spoed keizersnede gehad. Ik heb nog geen enkel moment in deze zwangerschap last gehad van het litteken of iets in dat gebied. Ik weet dus ook niet of dat normaal is..
Dank je wel meiden. Gister was het ongemak weer minder. Ik heb tot aan deze week er eigenlijk ook geen last van gehad. Maar even in de gaten houden...