Nu het eind wel in zicht komt maak ik me een beetje zorgen om de groei van de kleine .. Met de eerste kwamen ze er achter dat iris wel erg klein was en moest de volgende dag dan ook naar het ziekenhuis voor controle en ben daar ook onder controle gebleven bij de gynacoloog omdat ze haar dus toen met 37 weken schatte onder de 2 kilo .. Ze is geboren met 39.3 weken en was 2560 gram en 41 cm klein .. Nu ben ik bijna 35 weken en ja vraag me toch af hoe deze het doet ben met Iris zelfs wat ingescheurd en zei was een kleintje .. nu heb ik de pretecho,s van de eerste en de tweede vergeleken en er zit wel een groot verschil in vind ik Iris was met 26.3 weken 825 gram geschat en deze met 27.2 weken 1100 gram geschat vind het zelf een groot verschil.. wat zouden jullie doen vragen om een groeiecho ??
Als je de situatie uitlegd of misschien weten ze deze al, als ze je vorige zwangerschap ook begeleid hebben, geven ze je misschien wel een groeiecho?
De pretecho van deze kleine laat een goed beeld zien! Ze vinden het dus niet nodig je een groeiecho te geven aan de hand van de controles. Als jij je ongerust maakt, moet je er gewoon zelf om vragen hoor!
Ze weten dat iris erg klein was .. wat ze nog niet weten is dat er zoveel verschil zit tussen de pretecho,s moet er dinsdag heen en denk dat ik het dan eens vraag hoe en wat ..