hallo, zijn hier meiden die van het prachtige bouwjaar 1985 zijn. En meiden wat was dat een goed jaar . FLAUW !! Maar goed. Hoe ver zijn jullie? Zwanger of nog lekker aan het klussen?? Ik ben zelf van 85 en ben nu al vanaf augustus bezig. Alleen wil het niet zo lukken. Damn. Tot snel
Yes ook van 85! we zijn ook eind augustus begonnen! althans de pil de deur uit gegooid! Wat leuk!! allemaal hetzelfde haha!! Jullie al symptomen!?? ik moet nog even wachten, tot nu toe zere borsten!! ze voelen alsof ze bont en blauw zijn! verder deze maand voor het eerst veel afscheiding na de eisprong...tja we zullen zien!!! Liefs
hey hallo, ik heb dat momenteel ook heel erg. En als ik dan 's avonds mijn bh uit doe dan doet dat zo pijn als ze even "vrij" mogen hangen . Hoop wel dat er snel wat gaat gebeuren. Zou het erg leuk vinden om het op de verjaardag van mijn schoonpa te mogen vertellen. Ze geven een groot feest. Een extra kado voor hem
oja met de bh komt me bekend voor!! Om het dan te vertellen zou inderdaad erg leuk zijn!!! een aangename verassing zal ik maar zeggen!! Ik duim voor je!! Ben eens benieuwd hoelang ik het deze maand uithou om niet te vroeg te testen!!! pff heb iedere maand weer testdrang!! hoort dat toevallig bij de officiële verslavingen?? liefs
haaaaaaaaaay hier ook nog een van 1985. Wij zitten in de mmm voor een 2e beeb zijn nu 22 mnd bezig dus hoop dat 2010 een superjaar word liefs trotse moeder
Ojee trotse mama! dan mag ik toch niet klagen met maar net 4 rondes op de teller!maar nog is het gevoel er ook, zo van wanneer gaat het raak zijn, voel ik wat, of voel ik niks.... Ik hoop dat het ondanks de mmm snel raak mag zijn bij jullie!!! Hoe ging het bij het eerste kindje dan? liefs
hoi hoi! Hier nog een van 85!!!! Wij zijn bij de 2e ronde, haha die borsten herken ik wel ja! pff heb ook nogal een opgezwollen buikje maar dit al sinds ik ben gestopt.. hmm succes allemaal! ik mag dondrdag gaan testen, ben benieuwd!
@poemelke Bij de 1e was het binnen een jaar raak, maar ik weet het iedere maand is er toch weer die teleurstelling of je nou 4 mnd of 22 mnd bezig bent het blijft vervelend als het niet gelukt is hoop dat het snel raak is bij jullie liefs trotse moeder
Denies en anica welkom to the club van 85!!! @trotsemama Was je bij de eerste ook al terecht gekomen in de mmm? Wat gaan ze nu doen eigenlijk? inderdaad is het iedere maand een teleurstelling, als was ik er de eerste 2 maanden niet zo mee bezig, maar vanaf mnd 3 ovutesten gebruikt tja en dan wordt t toch spannender mdat je tevens je lichaam beter leert kennen etc! Dus we hopen weer op deze maand, met onze al dan niet pre-zwangerschaps klachten!! Liefs
nee poemelke de eerste was spontaan, maar uit de onderzoeken is gebleken dat het zaad niet optimaal is en dus de kans op een spontane zwangerschap gering is. Wij gaan binnenkort starten met iui. liefs trotse moeder
Hier ook iemand uit 85. Super bouwjaar inderdaad Wij zijn sinds september bezig voor ons eerste kindje Tot nu toe wil het nog niet echt lukken. Voornamelijk door mijn onregelmatige cyclus. Zit nu in ronde 2 dag 55
haha is dit toeval? of beginnen al onze hormonen op de zelfe maand te prikkelen? uit welke maand komen jullie? ik november