Hallo dames, Ik ben even in de war. Ik dacht vorige week mijn lhpiek te hebben gehad, daarna liepen mijn ovutesten af en nu zijn ze weer donker en zelfs knal. Ik verwacht dat mijn ei dus vorige week niet gesprongen is en het nu weer probeert. Heb alleen helemaal geen vruchtbaar slijm wat ik normaal altijd wel heb. Maar....stel....de ovutesten reageren op HCG (mini kans I know) kan dat al een week na een positieve ovutest? Moet dat dan ook al zichtbaar zijn op een zwangerschapstest? Of kan een ovutest gevoeliger zijn? Ik reken nergens op hoor, maar ben benieuwd naar ervaringen. Ik heb overigens niet getempt.
Geen mini kans dat hij op hcg kan reageren hoor als je t mij vraagt maar gewoon n reële kans alleen n week na je lh piek is wel snel ja.. Dat is niet zo logisch. Ik zou ff doortesten en blijft hij positief (echt positief, niet donker) zou ik toch een zwtest doen...
Een week na je lh piek een reactie is vrijwel niet mogelijk. Ong 1-2 dagen na je piek springt je ei. Daar zou je dan nu 5 dagen vanaf zitten. Een innesteling gebeurd pas tussen 5 en 10 dpo en pas na de innesteling wordt hcg aangemaakt wat een paar dagen na innesteling zichtbaar is op een test. Dat zou bij jou dan betekenen dat je op 2-3 dpo al een innesteling en dat is echt onmogelijk. Ik denk dat je nu pas je ei krijgt. Zou het er gewoon van nemen vanavond
Ja dat vind ik ook het aannemelijkst! We nemen het er zeker van Ipv 6 dpo zit ik dus ineens nog voor mijn eisprong. Stom!! Overigens zijn de testen echt knaller dan knal Dubbeltje. De teststreep is echt overduidelijk donkerder en feller dan de controlestreep. Ik had een hele gekke lichting testen (ook nieuwe testen voor gekregen van z en k) dus vorige week waren ze wat twijfelachtiger, maar dacht uiteindelijk wel een echt een knaller te pakken hebben gehad. Ik reken nu dus op een eisprong. Maar geef later nog even uitsluitsel. Ik baal er telkens zo van als ik Google ( ik heb een Google verslaving ) en de TS komt nooit meer terug op haar vraag. Dank voor jullie meedenken!
Voor de volledigheid: dit zijn de positieve testen van dit weekend. De onderste is vanmorgen. De anderen van gisteren en eergisteren. Die zijn opgedroogd dus geven een iets vertekend beeld. Ze waren vergelijkbaar met de onderste. De testen van vorige week heb ik helaas niet meer.
Dat zijn wel veel knallers achter elkaar. Wellicht toch een zwangerschapstest proberen? Je weet nooit...
Ik wacht tot woensdag af en als mijn ovutesten dan nog positief blijven doe ik een zwangerschapstest. Zit nu pas 7 dpo dus dat is toch te vroeg om wat te zien.
Ik had dit ook toen ik zwanger was. De kv 2v5 zal ws al positief zijn als deze ovutesten op hcg reageren.
Ik.had precies het zelfd als wat jij beschrijft. Ik heb een zwangerschapstest gedaan en bleek zwanger.
Zou dit een reactie op de eisprong zijn....of................. Lijkt hier grijs, maar is echt roze en binnen de tijd
Doortesten is de enige methode. Loopt hij op dan is het van hcg. Loopt hij af dan is het toch een naderende eisprong. Ik zet in op naderende eisprong. Het is onmogelijk om op 5-6 dpo al positief te testen!
Zou volgens mijn berekening 6/7 dpo zijn. Testte bij mijn eerste zw toen ook al positief. We zullen zien. Eisprong kan uiteraard ook, maar heb echt nog nooit 2.5 dag knaltesten gehad. Deze test is met avondurine. Zal er morgenvroeg weer 1 doen. Zoals ik al meldde had ik een slechte lichting ovulatietesten die moeilijk af te lezen waren. Wat zou kunnen is dat mijn echte knaller vorige week zaterdag was en ik dus 1 dag verder ben.
Wanneer heb je vorige week dan de knal ovulatietest gehad?? Je weet dat je pas 1-2 dagen na de test je eisprong krijgt toch? Overigens testen veel vrouwen 2-3 dagen posi op een ovu.
Zondag maar mogelijk dus zaterdag. We gaan zien hoe het loopt. We blijven het gewoon gezellig maken dus als het een eisprong is wordt deze goed benut. Wist overigens niet dat er dames zijn die 2 a 3 dagen een knal ovulatietest hebben. Bij mij is het vaak een piek en dan worden ze direct weer lichter. Weer wat geleerd! Dank voor jullie reacties.
Als je zondag de knaller had dan springt je ei op maandag of dinsdagcen dan zit je nu op 6-7 dpo en dat is echt extreem vroeg om al posi te testen. Succes met afwachten.
I know! Ben blij met je realistische blik hoor. Houd me met beide benen op de grond. Ik reken op een eisprong..dan kan het altijd meevallen.
Hoe ziet hij eruit als hij opgedroogd is vindt hem toch wel duidelijk hoor wil je natuurlijk geen valse hoop geven