hallo, ik moet ff gewoon me verhaal kwijt hoor hier. vandaag opnieuw bij de gyn geweest en te horen gekregen dat mn progesteronwaarde goed was en bij manlief ook alles ok.de gyn vermoed dat mn eileiders niet dicht zitten maar ik heb niet eens de baarmoederfoto nog gehad?zeer vreemd maar goed.ze kwam dus tot conclusie dat ik tot mei 2009 zelf nog moet gaan proberen omdat ze nog geen behandeling kan doen.maar helaas zitten we al langer als een jaar bezig en nu moeten we nogeens weer een half jaar.zijn hier nog meer dames die alle onderzoeken gehad hebben en alles goed bij is?maar toch erg onzeker daarover zijn? groetjes
Zeker belachelijk ja! Zou het er ook zeker niet mee eens zijn en onderzoeken eisen gewoon! Succes ermee!
ik zou het ook niet mee eens zijn na 1 jaar zellf geprobeerd te hebben moet je gewoon onderzocht worden
Je kunt altijd een s.o. vragen bij een andere gyn of bij een ander ziekenhuis. Ook kan je dit verhaal bij je ha neerleggen (als je daar een goed contact mee hebt) en kijken of hij iets voor je kan betekenen. Slechte zaak dat je zo naar huis wordt gestuurd. Dat ze reden hebben om nog even te wachten kan heel goed... maar laat ze het dan op zijn minst goed en duidelijk overbrengen, want dat is ze duidelijk niet gelukt. Succes!
Ik wil wel benadrukken dat je niet even de MMM in gaat... Zolang je dat kan vermijden moet je het ook willen vermijden. Tuurlijk begrijp ik ook dat je kinderwens bovenaan staat!
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Ik werd pas 'in behandeling' genomen na 2.5jr. En inderdaad, als je de mm nog ff kunt vermijden moet je dat zeker doen, want dat mag je echt niet onderschatten. De kans op een zwangerschap is per behandeling niet veel groter dan spontaan.(Tenzij er echt iets mis is met 1 van jullie beiden) Heb je wel gevraagd naar die baarmoederfoto?
Ik lees btw een hoop verontwaardigde berichtjes over dat ze onderzoeken moet eisen, maar ik lees toch echt dat ze die gehad heeft en dat alles okay is. Alleen die baarmoederfoto is niet gemaakt.'t Komt wel vaker voor dat ze die foto pas veel later maken, verschilt echt per ziekenhuis...
Ik vind het toch vreemd dat ze je dan wegsturen hoor. Terwijl ze daar niet naar gekeken heeft. Als ze dat dan ook gedaan zou hebben en alles is goed bij beide kan ik het me nog een beetje indenken.
hallo allemaal, bedankt voor de antwoorden.ik ben in totaal 3 x keer geweest bij de gyn.omdat ik gek werd van mijn cyclussen die zo lang waren en zwangerschapswens.voor intake en toen is manlief onderzocht,bij hem bleek alles goed.ook de samenlevingstest ok.ik heb bloedgeprikt op alles.was dus ook goed maar had alleen te lage progestronwaarde.en nu de laatste keer dus was mijn progesteron goed dus volgens haar een goede eisprong.ze konden er weinig aan doen als alles goed was zei ze dus vandaar dat wachten nog een half jaartje.had nog verwacht een hsg scan te krijgen maar ze DENKT dat mijn eileiders niet verstopt zijn. kijk weet je wat het is aan de ene kant ben je dolblij dat er niets aan de hand is maar aan de andere kant doodsbang voor hoelang het nog gaat duren.ben er ook veel te veel mee bezig kan het echt niet van me afzetten maar gelukkig zijn hier lieve dames aan wie je toch je verhaal kwijtkan gelukkig.groetjes
Maar dat je je daar druk om maakt is niet gek natuurlijk. Dat kan je niet op je nachtkastje leggen voor een maand.
Je kunt altijd een second opinion vragen meid. En die HCG kunnen ze best doen. DENKEN dat iets niet verstopt is, zou voor mij niet genoeg zijn. Gelukkig zijn alle andere onderzoeken wel gedaan en dat is positief. Liefs