Zwanger uitgerekend in maart 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chanthijs53, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanthijs53

chanthijs53 Nieuw lid

18 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

Ik ben zwanger van ons eerste kindeje. WIj verwachten hem of haar rond 22 maart 2011. Ik ben nu 13 wk en 2 dgn zwanger. Ik heb al twee bloedingen gehad. De laatste was gisterochtend. Huisartsenpost gebeld en toen door naar het ziekenhuis voor een echo. Alles was goed. Ons kindje is superactief elke keer. Gisteren was die aan het spingen en met de armpjes en beentjes aan het bewegen. Echt super om mee te maken. Geweldig. Maar die bloedingen zijn echt zenuwslopend. Dacht ik eindelijk 'o de eerste drie maanden zijn voorbij dus nu gaat het wel goed'. Die garantie heb je natuurlijk nooit helemaal, maar toch. En dan krijg je dat weer. Bah. Maar gelukkig was alles goed:):). Ik sta so wie so al onder behandeling van de gynacoloog omdat ik de ziekte van crohn heb en medicijenen slik. Dus is al extra spannend. Maar ons kleintje doet het goed.

Ik wil graag in contact komen met vrouwen die ook een bloeding hebben gehad en die in maart 2012 zijn uitgerekend. Kunnen we lekker kletsen.

Groetjes Chantal

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hoi

Hier ook een maart mama. Wij verwachten onze frummel op 3 maart dus de 16 weken voor bij hier. Ik heb zelf ook bloedingen gehad.
    op 8 weken, 13 weken en de afgelopen week 3 kleine. Ook hier doet de frummel het goed op de echo maar de onzekerheid klapt er wel in dan vindt ik hoor. Het is ons 1e kindje.

Ik sta zelf ook onder behandeling bij de GYN ivm een te hoog BMI en mijn leeftijd (37) Tot nu toe zien alle testen en echo's er goed uit dus probeer echt te genieten nu. De misselijkheid lijkt ook eindelijk wat af te nemen hier.

Groetjes Rianne

Deel Deze Pagina