Opnieuw eiwit slijm ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ano1, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Hoiii !
    19 nov starten mijn menstruatie , 29 nov gestopt en 30 november gelijk vruchtbaar slijm .
    2 dec lichte steekjes links en na de daad iets rood bloed wat na 1,5 dag stopte .
    Toen 8 dec en 9 dec bruine afscheiding ( slijmerig )
    En tot gisteren continu na afvegen slierten slijm.
    Tot gisteren , voelde ik ineens wat lopen , dacht even mijn menstruatie maar had heel veel waterige afscheiding met opnieuw weer slijm en dit leek echt weer eiwit achtig .
    Ik snap er niks meer van want blijf gewoon slijm verlies houden .
    Gebruik geen ovu testen want we zijn er nog niet zo mee bezig maar dit begint me beetje te irriteren haha .
    Mijn baarmoeder mond voelt echt heel hard aan maar zwangerschaps testen blijven nog Omo wit .
    Wel sinds het bruine afscheiding op 8 en 9 dec dagelijks menstruatie krampjes of steekjes links rechts , voel me gewoon niet top fit bah.
    Jullie enig idee ? Word er beetje chagerijnig van omdat we er juist niet veel mee bezig willen zijn maar op deze manier gebeurt dat onbewust wel omdat ik mijn cyclus niet meer begrijp

Bedankt voor het mee denken

Oja cyclussen weet ik niet want 31 okt is mijn spiraal verwijderd .
    Vanaf 9 nov tot 18 om de dag iets bloed verlies na het afvegen en 19 nov brak het helemaal door

2. Ciska85

Ciska85 Actief lid

3 jun 2016
    357
    198
    43
    Vrouw
    Bergen op Zoom
    Ik heb meestal de dag voor mijn menstruatie zeer vloeibaar, eiwitachtig slijm, maar dat is dan waterig in plaats van rekbaar, zo zie ik het verschil met vruchtbaar slijm. Misschien is dat bij jou ook het geval? Omdat je spreekt over heel vloeibaar en waterig? Vruchtbaar is bij mij echt rekbaar. (Sorry als dit te veel informatie is.) Vruchtbaar slijm kan ik tussen mijn vingers met gemak zeven, acht centimeter oprekken zonder dat het breekt. Maar dat is natuurlijk bij iedere vrouw anders.

3. ano1

ano1 Niet meer actief

Jaa Zulk slijm had ik net ook weer , en ontzettend menstruatie krampen , normaal als ik ongesteld werd had ik 1 dag ervoor kramp en dag erna over en werd ik ongesteld .
    Deze krampen zijn nu al sinds 9 dec .. zucht

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Ik had dat beide rondes dat ik zwanger bleek te zijn vanaf ongeveer 9DPO :)

Misschien bij jou ook wel goed nieuws?

5. ano1

ano1 Niet meer actief

Thanx voor je positieve berichtje sado ..
    Wanneer teste jij positief dan ?
    Enig idee wanneer ik zou kunnen testen ... kost me handen vol geld zo

6. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik blijf slijm verlies houden al eigenlijk vanaf dag dat menstruatie gestopt is ..maar was alleen met afvegen .
    Sinds gisteren dat er echt ineens heel veel in mijn ondergoed zit waterig en eiwit achtig

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Eerste zwangerschap 10DPO, deze keer 8DPO.

Nee, lastig te zeggen als je niet weet wanneer je eisprong was... Je kan er altijd eentje proberen.

8. ano1

ano1 Niet meer actief

En hoe was bij jou je afscheiding na je eisprong en ervoor ?

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Dat heb ik toch in m'n eerste post hier al gezegd....?

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Haar testen zijn nog steeds omowit, dus zwanger is TS helaas nog niet.

Het kan zijn dat je cyclus nog moet normaliseren na het spiraal TS.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Ah dat stukje miste ik even :) My bad

12. ano1

ano1 Niet meer actief

Mmmm lastig .. vandaag weer rekbaar slijm kan het echt weer tussen mijn vingers houden bewijze van ..
    had je ook echt dat soort afscheiding toen je zwanger was ? Heb meer idee dat mijn eisprong weer bezig is

Deel Deze Pagina