PCOS & je omgeving

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Renieta, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Herkennen jullie dit ook? Je omgeving die niet snapt wat pcos inhoud en waarom je niet zomaar zwanger kunt worden.
    Mensen die met goed bedoelde argumenten en adviezen komen, dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, joh laat de medicijnen toch links liggen of dat je even op vakantie moet gaan en dan wel weer zwanger terug komt..
    Pfff.. zo enorm frustrerend vind ik dat... moedeloos word ik ervan om mensen het maar weer proberen uit te leggen..
    Hoe gaat jullie omgeving ermee om en jullie zelf natuurlijk?

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ja idd heb ik ook dus.
    Ga maar even ervan tussen, je moet er niet teveel mee bezig zijn, komt het dan komt het. Bla bla bla....

Frustrerend:( Maar gelukkig is er zp waar meer zijn die wle begrijpen wat het inhoud;)

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Veel mensen begrijpen het inderdaad niet en dat zijn toch wel meestal (sorry daarvoor) de mensen die in een poep en een scheet zwanger zijn geworden en er zelf al 1 of meer hebben rondlopen.

Als je het uitlegt dan doen ze net of ze het wel snappen maar een week later krijg je dan weer een opmerking van: moet ik je er anders even bij helpen of gewoon niet meer aan denken. (als je 3 a 4 keer in de week naar het ziekenhuis moet kun je er toch echt niet aan denken he)

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Typje: Ja snap je volkomen, ik moet soms echt tot 10 tellen om geen dingen te gaan zeggen waar ik spijt van krijg...
    Zo frustrerend vind ik het.. zelfs me vriend snapt het naar mijn idee nog niet helemaal

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Zelfs al is pcos nog niet vast gesteld... maar duurt het (voor mijn gevoel) ook veel te lang... dan ook krijg je idd dat soort dingen naar je hoofd geslingerd :( weinig mensen begrijpen het... en idd m'n vriend die gooit er ook nog wel eens uit dat ik er niet zo mee bezig moet zijn :(

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Snap het helemaal, me vriend en ik hebben nu erg de discussie, wel of niet weer beginnen met clomid. Hij is ervan overtuigd dat het allemaal vanzelf wel gebeurt, en dat ik er niet mee bezig moet wezen en gewoon maar lekker ga sporten en afvallen, komt het wel goed.
    Daar kan ik dan zo boos om worden, waarom snappen mensen dat niet... is het dan allemaal zo ingewikkeld en moeilijk te begrijpen? pffff.......................................aaarghhh

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    relaxx.... ;)

gewoon negeren is de optie..

of anders zeggen...ga jij 4 keer per week met je benen wijd en er een echo staaf in laten douwen....dan wil ik zien of jij er ook niet aan kan denken....flats..deur dicht!! Kunnen ze niets op zeggen.

Ohhh ja tuurlijk dan was ik al lang op vakantie gegaan!! Want als iedereen die op vakantie gaat zwanger terug komt....goeie remedie voor de mensen die ongewenst onvruchtbaar zijn!...flats...deur dicht hahahaha

beetje boos..maar idd.. na bijna 7 jaar....weet ik het onderhand wel hoor!!

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    haha ben het helemaal met je eens, lig hier in een deuk, is misschien wel een hele goeie :D

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh en over afvallen (ik heb heel erg overgewicht)

goh op het moment dat jij 2 kilo aankomt als je 1 liter water drinkt wil ik wel eens commentaar terug krijgen......

En als je dan een keer goed gaat schijten er ineens 4 kilo af is...dan wil ik je ook wel eens horen...dan mag jij tegen mij zeggen hoe ik ineens 50 kilo eraf kan schijten hoor!!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    of nog eentje....

tsjah als jij tegen die verwaande eieren van mij ff wil zeggen hoe het wel moet...dan gaan ze gerust bij jouw in de leer...maar voor nu doe ik het eventjes op mijn eigen manier goed??

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    haha geweldig meid, je bent een toppertje (y) je hebt me inspiratie gegeven.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach ervaring.... en je leert snel zat wie je echt vrienden zijn...ben er al een heeeele hoop verloren door de PCOS en het proberen zwanger te worden.....

Familie helaas kan je niet altijd afschaffen hahaha, maar je ventje..hmmz....laat hem eens wat meer over PCOS lezen...misschien helpt dat?

Deel Deze Pagina