succes en sterkte vanaaf dombo laat niet over je heen lopen he knuf mee hou in je achter hooft het is nog altijd jou leven he
Kitten kost normaal 750 euro maar mag nu weg voor 500... Nog beetje boven budget, dus ff doorsparen dan maar Suus, leef je nog?? Dombo, is wel een goeie, dat ze niet weten dat je broer er ook bij is! Zijn ze beetje van hun stuk gebracht en sta jij gelijk een stuk sterker! Veel succes meid enne...omthou dat jij er alles aan gedaan hebt he?! Knuff! Liesben, via ZP gaat het heel snel met leveren van die ovutesten en anders kun je altijd nog bij JFT terecht met haar mega voorraad Marnat is weer bijgewerkt, lekker gevoel he! Hmm, misschien toch even marktplaats in de gaten houden dan...maar wel met argusogen, hihi. Mijn vorige katje van MP was helemaal verwaarloosd, zo zielig. Hij is geboren en de eerste weken opgegroeid in een leeg huis, zonder mensen, dus ik kreeg een wilde kat in huis, waar geen land mee te bezeilen was! Ik heb hem uiteindelijk ook naar een boerderij moeten brengen. Het arme beest leeft daar nu voornamelijk buiten , vandaar dus dat ik wat sceptisch ben... Vandaag mijn Nee/Nee sticker binnen; ben benieuwd! Worden hier in de flat altijd helemaal gek van de collectanten, geloofsovertuigers en verkopers, dus heb nu een sticker naast mijn bel: Nee, geen collectanten, wij doneren op onze eigen wijze Nee, geen verkopers of geloofsovertuigers Zal mij benieuwen...
bebek@ het voelt zeker heerlijk een fris gezicht nu alleen nog hopen dat ik weer gauw in mijn spijkerbroeken pas want om nieuwe broeken weg te doen beetje zonder he. even afwachten voor dat ik nieuwe of tweede hans broeken ga halen.
Moest vanmiddag zo lachen. Ik belde mijn Lief of ie al onderweg was, maar die nam niet op. Belt zijn, eveneens turkse, collega op om te vertellen dat "Lief onder de weg was" Nou, dat hoop ik toch niet, want da's nie goed!
Marnat, als je weer een beetje meer kunt bewegen val je vanzelf weer af! Zei zij hoopvol, nog proberend de hernia-kilo's eraf te denken
Suus leeft nog wel hoor,maar het is zo druk in mijn hoofd,dat ik alles even niet meer kan volgen.Morgen weer een betere dag.Of overmorgen
Hoi lady's, Tijdje geleden heb ik hier wel eens kort gekletst, maar ik heb nu het idee, dat ik hier nog heel veel dames mis, klopt dat? Of komt dit omdat dit deel 2 is Groets aan ieder en sterkte met al de minder leuke situaties meiden. En het katje ... wow wat een schatje
zijvandehoek @ zwaai alles goed meid ? hier@ ik heb voetbal gekeken helaas heeft heerenveen gewonnen desmo wat heeft utrecht gedaan?
Ik heb onze hond ook van MP....gewoon goed opletten dat ze niet nog tig advertenties hebben met honden.Maar ik heb een van onze katten ook van MP en die was echt heel ziek toen ik hem kreeg. Tot zover mijn bijdrage vandaag
Bebek: katje ziet er erg lief uit, zelf ben ik niet zo van de dieren, dus ook gene ervaring met MP. Niet dat ik er niet van hou, maar gewoon niet genoeg tijd om goed voor ze te zorgen, dus dan moet je er niet aan beginnen (vind ik tenminste). Vriendlief en ik werken allebei full-time en hebben minimaal een uur reistijd naar het werk..... dus niet handig.... Dombo; succes meid met je gesprek.. Desmo; nog steeds gestopt met roken, of niet? Volhouden hoor! Neefje weer thuis, dat is fijn, je herstelt nergens zo goed als in je eigen omgeving! 8) Marnat; weer een nieuw look en is er tevreden mee Iedereen die ik vergeten ben, solly niet express ... zwaai zwaai 8)8)8) Ego: ei is duidelijk geweest, temp gaat omhoog en FF heeft eisprong ook aangegeven. Was even bang dat ie niet meer kwam, maar hij was dus ietwat verlaat. Goed geklust deze maand, en dan bedoel ik fijn en ook op de gunstige tijden, dus ik zit op het altijd spannende en zenuwslopende wachtbankje 8) (kan de tijd niet even vooruit gespoeld worden!)
Mijn meiden hebben de rug van mijn man een keer geharst....is zo'n grappige foto van,maar als ik die hier plaats heb ik gelijk een echtscheiding aan mijn broek Dan zie je dat ze net zo'n strip eraf trekken en hij heel hard schreeuwt....grin.
Ff bijgelezen, ben kapot, heb in termaal baden gezwommen vanavond (en onze handdoeken zijn gejat 2 van die grote mooie badlakens) waarom kunnen mensen niet met hun klauwen van andermans zaken afblijven? Gelukkig nog anderen in onze tas zitten. Daarna in een restaurant niet denderend gegeten.(diepvriesgroenten en veel te weinig) Dus ik ben nu op. Morgen kom ik op iedereen reageren maar nu naar bed! Knuf voor alle meiden!
@BB....nou,dat was dan vast niet erg ontspannend....ondanks de heerlijke baden.Wat vreselijk dat er mensen zijn die zulke dingen doen....