werk ze liesben en rij voorzichtig! *plakt haar alfa romeo embleem af* *rent naar buiten, veegt alle sneeuw bij elkaar tot grote hoop en zet lotuss daar ondersteboven in*
Thanks Suus! Ik heb hetzelfde, vind bij andere mensen te zwaar ook niet lelijk, maar bij mezelf des te meer. In het Frans noemen ze rosbief: les rosbifs, dus klinkt hetzelfde. (dacht, zal je even helpen).
Zo, heb even verder bijgelezen. Suus heeft vreemde lange sliertjes en gelukkig valt het mee hoe vaak mannetje weg zal zijn. Dop snijdt op woensdag het vlees omdat zij dat het beste kan en bedankt voor je compliment! Liesben maakt het weer spannend, maar probeert niks te voelen. (moeilijk he?). En ze had last van een agressieve alfarijder. Hoop dat je vandaag minder agressieve medeweggebruikers tegenkomt. JFT heeft helaas een rode leegloopmiddag. Bah, dikke knuf.
ken je dat gruwelijk veel zin in iets hebben... zoals tonijn met gekookt ei en ui en mayo... je roert het door elkaar, ziet er al uit of het al keer gekauwd is.. je eet het op want oooo water blijft je uit je mond stomen en nadat bakje leeg is... zie je groen van misselijkheid?
welkom terug nef en curver.. moet een nieuwe kopen.. ouwe stinkt zo enorm naar dettol dat je automatisch je maag gaat legen als je er boven hangt
limmeke, Ja, ik kwam hier weer eens neuzen, -doe ik regelmatig hoor, want wegblijven lukt me toch niet - beland ik me daar midden in de strijdtaferelen! Dat kan toch zo niet mensen, dat is niets voor het 35+(!) topic hoor! Ik hoop dat nu alle(?) ergernissen op tafel zijn gegooid, en na een korte afkoelingsperiode het hier weer als vanouds kan zijn. En daar hoort Dop dan ook bij! Die moet hier als enige zwangere van de 'oude garde' wel blijven! Ik heb gezegd...
Zwaait naar Nef! Zeg, ik zit me SUF te zoeken in je berichten, kun je me wat vertellen over je stollingsprobleem en wat eraan gedaan wordt? (evt per pb of hier, wat je wilt)
jft, ik heb een kleine afwijking in mijn bloedstolling die mìj nog nooit klachten heeft bezorgd, maar kan wel een oorzaak voor de miskramen zijn geweest. Ik hoef daar dus voor mezelf ook geen medicijnen voor te gebruiken. Ik mag echter geen pil meer gebruiken, en als ik een operatie o.i.d. moet ondergaan moet daar ook rekening mee worden gehouden. Verder moet ik als ik weer zwanger mocht raken fraxiparine, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten, gaan gebruiken.