35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Bibi start even een polonaise...... en van je lalalalalalalalalala!
    Geen ruzie maar Carnaval!
    Wie doet er mee? (Lotuss jouw neus past prima in het plaatje)

Ik ga me niet mengen in de discussie al kost het me erg veel moeite, laten we het er maar op houden dat ook ik erg slecht tegen ruzies kan. Ik zou het erg jammer vinden als hierdoor meisjes wegblijven (wie dan ook)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Welkom terug Nef!
    Wat "fijn" dat ze een eventuele oorzaak voor de miskramen gevonden hebben.Niet fijn,dat er een oorzaak is,maar nu ie er wel is fijn dat ze erachter gekomen zijn.Nou ja,je snapt vast wat ik bedoel ;)

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ruzie?? Wie maakt er hier ruzie dan?? is er ruzie??;)
    Kijgt niemand de kans voor want Limmeke zet je zo ondersteboven in de sneeuw...weg neus..:x

4. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Suzanne,

quote''mezelf, had vandaag dus een belafspraak met de gyn.
    blijk ik dus toch een kleine afwijking in mijn bloedstolling te hebben :$
    wanneer ik dus weer zwanger blijk, moet ik direkt contact opnemen met de poli, en zal ik spuitjes, ik vermoed heparine, moeten gaan krijgen.
    ben er een beetje confuus van, had dit helemaal niet verwacht, aangezien ik nooit problemen met mijn bloedstolling heb gehad, en dit ook niet in de familie voorkomt ;) ''quote

Dit dateert van 7 augustus 2009 :D;):D

5. Suzanne68

Daar heb ik dan helemaal overheen gelezen of het is niet blijven hangen ;)

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Okee, mijn gyn zei ook, dat mocht ik idd zwanger raken, ik gelijk moet bellen zodat ze me preventief op de Fraxiparine zetten, ik moet volgende week bloed geven voor stollingsonderzoek.

7. Suzanne68

Ik merk toch,dat ik me niet meer prettig voel hier.....durf haast niks meer te lezen...ben heel bang dat er nog andere mensen zich geroepen voelen om hun (negatieve) mening over Suus te komen ventileren.Probeer het allemaal wel gewoon "normaal" weer op te pakken hier,maar merk dat ik me toch naar blijf voelen.....dus ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.ik word gewoon wakker en had al een mail gekregen van iemand hier om me te waarschuwen,dat er een heel kwetsend verhaal over mij op het forum stond.Ik verdedig mezelf en nu heb ik opeens ruzie :(
    Ik zit de hele tijd maar te wachten op wie zich nog meer zo plots tegen me gaan keren en vat nu alles verkeerd op......

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, dit vind ik van je:

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    En deze is voor iedereen:

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ladouce...je bent lief!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En ik sluit me er helemaal bij aan!

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    "Nadeel" is dat men gaat bijlezen, en na uren dan ook nog haar mening over de mening kan gaan geven. Soms gebeurt dat net als de rust weer wat weergekeerd is.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Goed dat je het uitspreekt Suus, ik zou dat ook zo voelen..:(
    Voel het nu al zelfs..:)
    Leef altijd een beetje té mee misschien..;)

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja precies JFT.. dat gaat meestal zo..

15. Suzanne68

Nou ik had hier eigenlijk strikte instructies van manlief gekregen er niets meer over te zeggen,dus die gaat niet trots op me wezen .
    En dat ga ik ook niet hoor,Dop heeft gezegd wat ze vond en ik heb gezegd wat ik vond...wat mij betreft is het goed zo en ik zou het ook heel jammer vinden als Dop wegblijft.
    Dus van mij uit is het laatste woord hierover gezegd en wil ik nu graag weer zeuren over mijn menstruatie enzo.Met jullie welnemen ;)

16. Suzanne68

En dan kom ik bij deze blij vertellen,dat ik eindelijk weer een normale menstruatie heb...zo 1tje dat je eerst een beetje vloeit en het zich langzaam opbouwt tot de grote flush.Hiep hiep hoera!:D

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Jij ook al de flush? :$;)

18. Suzanne68

Nee nog niet.....mijnes is zich nog aan het voorbereiden op de flush...maar jij wel al aan de flush begrijp ik ;)

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik begin morgen en ga zondag flushen...:D
    Hoewel dat meevalt met de pil.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    eh..ik begin zaterdag bedoel ik, ben een dag in de war..
    Komt zeker door de lucht van de 5 poepluiers die al verschoond heb vandaag..en de dag is nog niet om! :D

Deel Deze Pagina