Oh heerlijk lijkt me dat,dat je gewoon weet wanneer je ongesteld wordt.Of lekker de pil doorslikken (niet te vaak) omdat je op vakantie gaat enzo.Maar ik denk dat er in de bijsluiter van de pil vast wel staat,dat je hem niet moet slikken als je een zwangerschapswens hebt
Maar nu ben ik toch nieuwsgierig of dat er echt in staat in de gebruiksaanwijzing ik ga es ff googlen.
De postbode bracht net een pakje! Roosje denkt dat de postbode sinterklaas is...ze denkt dat we alles van de postbode krijgen! Was dat maar waar.. potboode hád.. Toen ze voor de 2e keer naar de psz ging, vond papa het zóóóó zielig dat z'n kleine meid zo'n verdriet had (en hij ook) dat hij een kadootje voor haar ging kopen. Doet hij voor mij ook als ik verdrietig ben, best leuk! In elk geval heeft ze een olifant tik. Er staat er buiten een ergens op een balkon (een van steen hoor ) En nu loopt ze heel de tijd Olipant Olipant! Dus papa had een fur real friend Olipant gekocht Ik kende ze eigenlijk niet, zijn robot dieren. Ik vind ze leuk! Dus je raad het al...olipant heeft een vriendje...Aapie! En ik vind hem te leuk....hij maakt de liefste aabjes geluiden...steekt z'n armpjes uit en laat boertjes als hij heeft gedronken...aaah lieve Aabje...Ze zijn dus eigenlijk voor míj he..
Ik zie nu hele taferelen voor me van Lotuss aan de ene kant en Roos aan de andere kant aan een aapje trekkend...nee,ikke mee spelen! Voor de postbode ook leuk,dat hij als Sinterklaas wordt gezien
Haha...zoiets ja! Ja, wij zijn altijd helemaal blij als de meneer van TNT aanbelt! Dan rennen we allebei naar de deur Potboode Potboode!!
*zingt... lotuss waar is je feeeeeeestneus lotuss waar is je neus... waar is je feestneus gebleven* wel fijn geen neus.. ruik je ook die poeplucht van die luiers niet
Ik ga even mezelf en de poezen voeren,maar dan andersom....eerst de poezen....oja en de hond ook natuurlijk....die wil vast ook wel eten
Heb mezelf trouwens uitgegraven hoor...als ik op jou moet wachten.. was ik nu ook m'n oren kwijt geweest.. en hoe moet ik de potboode dan horen, he?! Eet smakelijk Suus en beesten!