35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Natas..Inderdaad is het niet goedkoop, Molo. Maar alles wat ik nou net leuk vind is duur..:(
    Koop ook vaak via Marktplaats, die dure merken zoals Jottum enzo. Dat scheelt een berg maar echt goedkoop wordt het nooit inderdaad. De nieuwe collectie kan je helaas niet goedkoper krijgen natuurlijk, moet je even op wachten..en daar heb ik dan weer niet altijd zin in..;)

Het is inderdaad jammer dat mensen weg gaan, dat vind ik altijd, om welke reden dan ook.
    Maar als iemand zich hier niet meer thuis voelt is het haar goed recht om niet meer te komen vind ik. Want als je je ergert en je niet thuis voelt , dat kan toch ook niet de bedoeling zijn? Ik respecteer dat dan in elk geval, weinig keus ook he :D

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Natas, ik wil alleen maar zeggen: DIKKE KNUF. Hoop dat er naast alle zorgen rondom je moeder ook nog wel een beetje Natas, Chris en Daniquetijd overblijft.

En lieve Dop, ik ga je missen, betreur het zeer dat dit zo heeft moeten lopen en zou het van wie dan ook hier jammer vinden als ze om deze reden vertrekt van dit topic.

Jij ook DIKKE KNUF en het ga je goed. Maak er wat moois van met Dopman, Dopje en Dopbrusje.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meiden, ik ga naar bed! Ben echt doodmoe van de hectische week, dus ga lekker slapen!

Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op!

Suus, knip die regel uit mijn pb uit en hang hem boven je bed!! ;)

Knuffel voor jullie allemaal!!!!!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Trust Bebek!!

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Trusten Bebekje!

*probeert een schaar in haar beeldscherm te zetten*

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat is het hier stil! Ik ga ook slapie doen..trust!
    Trust ook Desmo! (Zie dat ze online is)
    En Suusje..is ook online.
    Slaap lekker allemaal!

7. Suzanne68

Trusten Lotuss.....op naar weer een nieuwe poepluierdag ;):D

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hii...gaat niets boven verse poepluiers :D trust!!
    Lekker slapen he!

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve vriendinnetjes,

Ik zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niks, ik zeg niks ... over ruzie makende meisjes. Heb niet alles bijgelezen en kan dus ook geen mening geven.

Pffff valt niet mee maar ik hou mijn bek nu eens gewoon een keertje en ga jullie toch wel heel verdrietig vertellen dat de duivels mij in Zwitserland hebben gevonden. Ik heb keihard gejankt en wilde het liefst met mijn skistokken gaan slaan naar alles wat in mijn buurt dreigde te komen. Uiteraard heb ik alleen lelijk gedaan tegen mijn schat ... alsof hij het zulk leuk nieuws vond :(

Alors, nou denkt mijn schoonfamilie dat ik een zeikerd ben omdat ik die laatste piste zo moeilijk vond en het vandaag -10 in het dal was en ik dus bijna vast ben gevroren aan de lift. Ze weten niet van onze kinderwens (op verzoek van mijn schat) en dan kom je dus in het chalet en tilt mijn schoonzusje haar baby uit de wieg en gaat daar lekker mee kroelen. GVD wat was ik kwaad, boos, teleurgesteld, verdrietig ... alles tegelijk. Wat een kutvakantie! Ik wil zo graag weer naar huis.

Goed, de baby is dus weer thuis en daar gaat het goed mee. Dat is het goede nieuws. Maar van haar gekreis vanavond werd ik echt gek en ben met de laptop naar onze kamer gevlucht. Erg he :)

Liesben wil je alsjeblieft zwanger zijn deze maand? Volgens mij ben jij onze enige hoop nog en ik ga hier heel hard aan je denken (duimen gaat niet want dan flikker ik van een alp :D)

Dikke knuffel allemaal

10. Suzanne68

Arme Desmo :( gelukkig voor je lief heb je de skistokken laten staan toen je het op hem afreageerde ;) wat zal jij je k*t voelen als je je zo naar voelt en het met niemand kan delen waarom.En dan ook nog een baby daar :(dikke knuf!

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Natas, deze is voor jou:

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    BB, veel plezier in de kroeg, wel aan de ranja he :D.

Dop, helaas maar inderdaad, als je het hier niet meer naar je zin hebt dan is het niet anders. Veel geluk met dopman, kleine dop en het dopbrusje.

Voor degenen die al gaan slapen, welterusten.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Tja ik heb echt het gevoel dat er de laatste tijd ff helemaal niks meer goed gaat. Mijn neefje in het ziekenhuis, mijn buurman met kanker, mijn nichtje bijna dood in een Zwitsers ziekenhuis en ondertussen iedere maand die vette teleurstelling van niet zwanger zijn.
    Soms is het me gewoon te veel en geloof ik er niet meer in. Moet weer huilen nu, sorry ... :(

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh vergeet ik nog de begrafenis van vorige week zaterdag.
    Pfffff, ga maar een borrel nemen denk ik.

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Oh Desmo, ik zou willen voor je dat ik in de buurt was, dan mocht je m'n hele schouder misbruiken om uit te huilen.
    Ik kan het me zo goed voorstellen en dan nog eens bij mensen die het niet weten en het dus ook niet begrijpen.
    OOK VOOR JOU EEN HELE DIKKE VETTE KNUF!!!!!

16. Suzanne68

@Desmo....alle nare dingen lijken ook altijd wel tegelijk te komen.......nogmaals een knuffel.Ik kan me voorstellen,dat je je vakantie iets anders had voorgesteld dan dit....

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sjeee, wat is hier gebeurd.
    Hebben we eindelijk weer internet, wil ik lezen wie er roze is geworden, (liefst niemand die WEER ongi is geworden)
    En wat lees ik heeeel veel pagina's klachten en klagen.:(
    A zegt over B, B reageert terug naar A, maar C en D en misschien ook wel F, G en H discussiëren weer verder over A en B......

pfiew

Nou ja, zag ook wat anders LIMMEKE

GEFELICIZWANGER
    KIJK DAAR KWAM IK NOU VOOR :D
    kom een andere keer misschien nog wel eens posten en lezen over hoe het met iedereen gaan.

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Zoals ik al zei, Annna, 't is hier net de echte grotemensenwereld ;) Zitten jullie nu al in 't nieuwe huis?
    Dopje, ik zie dat je je uitgerekende datum van de lijst hebt gehaald, dat is nou toch ook weer niet nodig? Je bent vast extra snel emotioneel, door je hormonen, maar denk erom dat je er bij hoort. Een pauze nemen, prima, maar niet verdwijnen, dat accepteer ik niet en dan kom ik je gewoon persoonlijk halen! KNUF
    Natas, KNUF
    Desjepesje, kom maar gauw naar huis toe, dan krijg jij ook een KNUF! Borrel mag, maar wel binnen blijven he, anders maak je skiongelukjes met een neut op.

Verder voor iedereen een KNUF, ik ga wat tijd voor mezelf nemen, kom net van een vergadering van Vereniging van Eigenaren af. HEKEL AAN.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bebek, de rouwverwerkingdame kan nog niet echt tot mijn moeder doordringen maar ze doet haar best. Wie weet lukt het in een wat later stadium wel. Haar geheugen baart ons nog de meeste zorgen, en haar capaciteit om dagelijkse dingen op te kunnen pakken.
    De zorg voor mijn moeder is op dit moment idd zwaar, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar bepaalde hulp bij nodig heb.
    Thnx!

Lotuss, Jottem is ook een errug leuk merk ja. Tsja, een goede smaak kost wat hè :D

Dank je Inez, en Ladouce dank voor de hug!

Ah gatver de gatver Desmo, jij ook al rood........ verdikke, wat een klote maand zeg. :(

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Desmo:
    Ach lieverd.......wat een "vakantie" zeg. Hemel! Ik wou dat ik wat voor je kon doen.
    Maar ik ben bang dat meer dan een dikke knuffel er niet zin zit!
    Neem die borrel maar. Maar beloof me dat je niet met die borrel op nog een afdaling gaat doen. das geen goed idee!

BB10 is ook een nog onze hoop op roze deze maand, gelijk met mij! En geloof me, we doen ons best. Alhoewel...we kunnen er niet veel meer aan doen. De natuur moet nu zijn werk doen.

Deel Deze Pagina