35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natas, wat rot dat het zo slecht gaat met je moeder. Ik hoop dat er snel een lichtpuntje komt voor jullie. Hoe klein ook!
    ((digiknuffel))

@ all: Mennn, wat een K*t-avond werken was dit zeg. Het was meer damage-control. Veel zieken, daardoor zeer onderbezet. Maar ik geloof dat we het wel tot een goed einde hebben gebracht. Morgen nog 1 avonddienst, en dan ben ik het weekend vrij!
    Gelukkig was de terugweg vandaag sneeuw- (en alfa romeo-) vrij :D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wil hier nog even melden dat Mex bevallen is van een dochter!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteeeerd Mex!

natas: weet weinig te zeggen, kan je alleen een knuffel geven.

liesben: niets zo vervelend als met onderbezetting te moeten werken, je krijgt idee dan dat je jezelf aan het voorbij rennen bent omdat werk toch gedaan moet worden.. gelukkig nog maar 1 nachie!

tnx annna :)

over nachies gesproken... wat een hel vannacht bah!
    dochterlief alleen maar brullen, ondertussen zelf zo misselijk zijn als de pest met hevig zuurbranden.. nu helemaal zon plofhoofd van de slaap, lijkt wel of ik na elke nacht niet slapen een extra kin en nog meer wallen ontwikkel... en mijn lief maar zeggen wat ben je toch een lekker ding... LEUGENAAR!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ha goed nieuws!! Gefeliciteerd Mex en Mexman!

Arme Desmo...alles tegelijk en dat ook nog op vakantie..
    Hopelijk gaat alles weer wat beter als je straks thuis bent.
    Vakantie hoort gewoon leuk te zijn..!! En tijd voor wat goed nieuws voor je...:(

Moeilijk hoor Natas...valt voor jullie allemaal niet mee he..sterkte meis..en een knuffie voor Danique!

Liesben zware avond gehad op het werk..nog even volhouden vanavond, dan mag je weer even bijkomen!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Arme Limmeke...misselijk en slaapgebrek..ook geen fijne combinatie! Maar wel fijn dat je toch een lekker ding bent! ;)
    Die sneeuw helpt trouwens ook tegen wallen..:D;)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hahaha jij hebt zolang in die sneeuw gezeten dat je hoofdje zeker helemaal strak getrokken is.. zo strak dat er geen botox tegen op kan he :)

arme desmo... idd alles bij elkaar he... het kan nu alleen maar beter gaan!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha..ja..Dát was dan wel weer een fijne bijkomstigheid! Geen rimpel of walletje meer te zien! Kan het iedereen aanraden hoor! ;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Limmeke. Valt ook niet mee, niet slapen, kotsmisselijk zijn en dan ook nog een lekker ding moeten wezen ;)

Hmm, en sneeuw helpt tegen wallen?
    *Rent gauw naar buiten om een hand sneeuw in het gezicht te gooien*

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Gisteren op de piste was het ook zo verschrikkelijk koud dat ik het gevoel had dat mijn gezicht helemaal was strak getrokken. Normaal praten was al moeilijk.

Wat fijn dat Mex is bevallen, wat gaat de tijd toch snel. Ben erg benieuwd hoe alles is gegaan. Staat het ergens in een topic Liesben?

Hier vandaag niet gaan skiën. Ben nog steeds huilerig en van slag en wil gewoon naar huis. Lief is wel gegaan met zijn zus en zwager.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Desmo :(

Nee, Mex is al dagen niet online geweest. Maar er staat oa een krabbel op haar pagina hier op zp.
    Ik wacht nog op details :)

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ok dan hoor ik het nog wel. Heb haar wel al een pb gestuurd maar dat zal ze dan misschien voorlopig nog niet lezen.

Nog een dagje Lies, ik sla me er wel doorheen hoor. Maak je geen zorgen, ik ga zo lekker in het dorpje een kop koffie scoren.
    Helemaal alleen ... heerlijk :)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38

Zie je wel dat je van kou en sneeuw een strak gezicht krijgt!;)
    Naar dat je je zo voelt Des...dan wil je toch maar het liefst thuis zijn he...en die ongi....ik weet niet hoor..waarom moet dat nou altijd in een vakantie vallen..:(

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    :D:D

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, dames, even duimen. Mijn lief heeft NU een sollicitatiegesprek.
    (Zit niet op een schopstoel hoor, heeft een vast contract, maar wil meer doorgroeimogelijkheden!)

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    *duimen voor LiesbenMan*
    Mex gefeliciteerd met je kleine meid!

Na 2 1/2 jr geen hoofdpijn te hebben gehad vanochtend opgestaan met pien in de kop, weet al waardoor het komt, Vent had het raam, wat voor mij echt altijd op een kiertje moet staan 's nachts, dicht gedaan. Gevalletje zuurstofgebrek voor mij dus. Raam is weer open, Vent en hond liggen denk ik nog in bed, ben op werk, maar voel me niet optimaal. Zou morgen op pad gaan met stalgenoot, maar denk dat ik afzeg.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

En ik hoop dat scherven inderdaad geluk brengen, want ik heb net een theeglas kapot laten vallen.
    *zucht*

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, bij jou brengt het geluk!!

Pfff, flush duurt maar door, heb vanochtend maar weer eens tampons opgezocht, na 3 uurtjes is tie al vol... bah

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heeft gevoel dat JFT der uitlacht :(

zal zo ff fotootje maken.. kijken of je dan nog lacht

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Bekijk bijlage 50924

nou??? en wat zeg je dan? sorry lim dat je zoveeeeeeeeel nachten slaap gemist hebt??

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lekker ding die Limmeke :D

Deel Deze Pagina