35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ ik zie in eens dat je goed gaat wat je gewicht betreft meis toppie nog 5 te gaan vol houden he

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dankjewel Marnat :)

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Dombo, hoop dat het gesprek goed gegaan is. Kan je nog wel succes wensen maar dat heeft geen zin meer denk ik.

Desmo, blij dat neefje weer thuis is en zelfs eet. Mooi. En jij volhouden hoor! Het wordt steeds makkelijker.

Suus, even je hoofd in de sneeuw houden, misschien helpt het :D. En ben ook erg benieuwd naar die foto van je man. Echt niet??????

Dop, lekker he, zo af en toe overdag een tukkie doen.

Liesben, ben blij dat je toch vanonder je steen bij ons bent.

BB, je blijft gewoon idioten hebben en je kunt er geen r..t aan doen. Hoop dat je dag niet verpest is.

Jowjow, kom er gezellig bij, ik zit er nog steeds te wachten. Begin inmiddels wel een beetje pijnlijk achterwerk te krijgen van het wachten maar het is wel gezellig verder.

Bebek, jammer dat beide coons boven budget zijn. Toch maar blijven sparen (stoppen met roken levert echt veel euries op :D.)
    Ben zelf ook geen mp fan wat betreft dieren. Te veel leed. Onze konijnen komen bijna allemaal uit de opvang.

Wij zijn vanavond naar Top Gear Live geweest, in de RAI. Echt helemaal super. Manlief is autogek en ook Top Gear fan dus hier moesten we echt naar toe. Heb hem de kaartjes cadeau gedaan en hij was er enorm blij mee. Zelf vond ik het ook erg leuk om die mafkezen nu eens in het echt te zien.
    Oh, ja heb vandaag ook het KV leeg gekocht. Een cb digitale, een predictor met kruisje en nog maar een keer de KV 2 voor 5. Ik ben er nu helemaal klaar voor. (Zal je zien dat die duivels vanacht alsnog komen :x).

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ladouce@ meen je niet een predictor test?

dat slechte ding komt er hier noooit meer in.
    ik was een keer over tijd net op moment we de mmm in gingen.
    wij een test gehaald getest positief we wisten niet wat we zagen, we geloofden er niks van net in de mmm en naar 11 jaar zeker.
    2 dagen later werd ik flink ongi dus hij komt er hier niet meer in.
    alleen maar 2 voor 5 van kruitvat.

succes meid

5. Suzanne68

Heb mijn hoofd in de sneeuw gehouden,maar het helpt niks :( :D

@Ladouce....spannend hoor!!!Kannie wachten tot je weer gaat testen ;)

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Even snel, ben echt helemaal kapot, maar boven verwachting is het gesprek uiteindelijk heel goed verlopen en stonden m'n vader en z'n vrouw open voor wat m'n broertje en ik te vertellen hadden.

7. Suzanne68

Dat is nog eens goed nieuws Dombo!

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen vanuit een witte wereld!
    Dombo.. meid, wat fijn om te lezen!!! Ben blij voor je!
    Ladouche.. spannend meid!
    Marnat.. wat is er mis met de predictor dan? Elke andere test had ook gewoon de hoeveelheid HCG gemeten hoor.. en een streep gegeven.. dat het (kort) daarna misging, ligt toch niet aan de test? Of snap ik niet wat je bedoelt? :)
    Suus.. hier ligt sneeuw zat.. voor als je er even met je kop in wil hangen ;) Enne die foto.. mag ook per pb hoor :D:D
    Bebekje.. fijn dat de blaren verdwijnen.. hoest met het snot? Dat ook zo langzaam maar zeker weg?
    Des.. las op je hyves ook dat het kleine menneke weer thuis is.. fijn hoor!!
    wie ben ik nou vergeten??? ;):(:) Nou ja.. niet express....

Ik ga zo met Dopje de witte winterwereld in.. pony's op het land laten en voorzien van een dikke bult hooi!
    Daarna even bij ouders op de koffie.. vanmiddag hopelijk weer plat met dopje.. ik ben bij lange na niet fit... hoofdpijn, snotterig... het houdt niet over...

Fijne dag allemaal!!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lotuss, lief dat je er naar vraagt! Het gaat stuk beter met mijn rug. Ik merk wel dat het nog vaak stijf is, maar die stijfheid trekt steeds sneller weg! Alleen lang stil staan of teveel tillen blijft vervelend maar dat zal altijd wel zwakke plek blijven denk ik...kan ook goed merken dat ik klapvoet heb gehad. Daar is wel wat aan te doen, maar dan moet ik met een apparaat om mijn been gaan lopen wat ook nog eens 250 euro kost :$ Nou, zoveel last heb ik er nou ook weer niet van! :D

Suushoofd, doe es ff niet zo druk! ;) Heeft nachtje slapen geholpen tegen de drukte? Ik hoop het meis, maak er wel een geintje van, maar weet hoe vervelend het is! Knuff!

Lotuss, humor dat filmpje! Wat een mietjes zijn het ook he, die kerels :D (sorry suusman en bibiman die altijd stiekem meelezen ;) :D)

JowJow, fijn dat klussen goed is gegaan deze maand en dat het nog leuk was ook! Niet geheel onbelangrijk! :p Sterkte op de wachtbank!

BiBi, hmm, klinkt alsof je dagje termaal zwemmen beetje tegengevallen is....Wat ontzettend aso zeg, dat mensen handdoeken gaan lopen jatten daar, te triest voor woorden! Heb je het wel gemeld daar? Misschien vinden ze ze ergens terug, je weet maar nooit!

Ladouce, wat spannend zeg, testday vandaag! Pas je alleen op met die predictor, want hoor dat die heel vaak vals positief test...Geeft niet, als de rest dan ook maar knal en knalroze wordt!! Ik duim zo voor je!!

Dombo, wow dat klinkt goed zeg! Misschien dat je brief toch een eyeopener was en ze daardoor begonnen door te krijgen dat het je echt dwars zit...goed gedaan meis, je hebt het dus allemaal goed onder woorden gebracht en bent goed voor jezelf opgekomen! Knuf!

Dop, veel plezier bij de paardjes met je kleine mannetje! Niet te zwaar werk doen he! *zei zij belerend* ;)

Hier ook een witte wereld en een puppie wat om 8u al wakker was :$ Naja, vind het altijd wel leuk te zien hoe blij hij wordt van de sneeuw! Manlief slaapt nog, dus er heerst nu een serene rust in huize Bebek; heerlijk!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, heb welles/nietes strijd om een leuk tuniek gewonnen op marktplaats :)

Vinden jullie ervan? Hoop alleen dat ie past....ben ik altijd zo bang voor! Maar dan kan ik hem altijd terug op marktplaats zetten toch, of is dat raar?

Weet niet of de link werkt, maar het is Advertentie: 314352875. Willen jullie ff doorklikken en je mening geven? :)

Dit is de link:
    Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hmm, zie net dat je dan gewoon op de hoofdpagina komt...lukt ff niet anders, solly!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Je kan bij de advertentie zelf toch ook link naar advertentie kopieeren? aabn de rechterkant? Of doet ie dat ook niet..

Getsie..ik lees steeds terminaal zwemmen ipv termaal...
    Dat is nog minder gezellig zeg...

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijn dat het gesprek is verlopen Dombo!

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Zoooo ben ik weer.
    Sorry meiden maar ben oververmoeid aan het raken en dan kan ik alleen nog maar slapen en werken en af en toe een beetje meelezen.
    Ik ga zometeen proberen er een beetje doorheen te bladeren en kijken of ik dan weer een beetje bij ben.

Maar had jullie een buikfoto beloofd, nou net vers gemaakt en snap nu ook eindelijk hoe het moet hahhaha.

Ik vind het zelf echt een gesjouw en krijg nog steeds opmerkingen hoe lang moet je nog??? Gyn vond mijn baarmoeder ook erg groot maar ja zolang er niets verder mis is met bloedwaardes enzo zal het wel goed gaan (hoop ik)

Ik probeer zo dus even te reageren op iedereen.

groetjes Nicole

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wow Nicole, mooie buik zeg!!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
  17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Met dank aan Lotuss slaapkop..;)

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vind hem leuk bebek!!

En mooooie buik Nicole, wauw..super hoor!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je Lotuss! Ben altijd een beetje onzeker als ik iets moet kopen en heb, door omstandigheden, al tijden niets voor mezelf gekocht...Nu ben ik bang dat het niet past of raar staat, daarom koop ik eigenlijk nooit via marktplaatd, maar aan een tientje kan ik me niet echt een buil vallen en anders plaats ik hem wel weer terug op MP...

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Zo , ik proberen van voor naar achteren te lezen en kijken hoe ver ik kom;

Joehoe , Suus al 7 kg afgevallen (en dat inclusief feestdagen , goed hoor!)
    Hhahahhaa dat harsen van je hubbie z'n rug, dat je daar nog een foto van hebt gemaakt hahaha. Mijn hubbie heeft ook een klein tapijtje op z'n rug. Hij krijgt alleen na het harsen allemaal bultjes en puistjes p z'n rug dus wil hij eigenlijk niet meer.

Dombo goed gesprek gehad, gelukkig maar.

Desmo's neefje thuis en ook al eten , gaat de goede kant op.

Huh Ladouce nog steeds overtijd?
    Top gear, ik vind er niets aan auto's maar dat vind ik een leuk programma!
    Goed dat je alle mogelijke testmateriaal in huis hebt gehaald!

Bebek, ik was ook meteen verliefd op je fotootje van die main coon kitten.
    Mijn buuf heeft 4 main coon katten een een noorse boskat. Erg leuke beesten maar wel haarballen hoor (veel schoonmaken) Ik zou wel eens aan haar kunnen vragen of zij ergens een mooi misbaksel (niet geschikt voor de fok dus maar wel mooi) voor weinig te koop weet.
    Balen van je rug, zal inderdaad zoals je schrijft wel altijd een zwakke plek blijven.
    De tuniek, ik zeg DOEN, leuk is tie.

Dop al weer bijna 9 weken, ooh gaat echt goed, fijn !!!!!
    Lijkt me zo lekker paardjes hebben om voor te zorgen en ouders in de buurt zodat je niet een hele dag langs hoeft maar lekker even op de thee kunt gaan.

Jammer BB dat het dagje relaxen iets tegenviel, hoop dat je lekker geslapen hebt.

Marnat , inderdaad door het vele stilzitten is het "normaal" dat je bent aangekomen, hopen maar dat je snel weer wat meer kunt bewegen.

Koffie, jee wat een diepe wond 5 cm auw auw. Hoop dat het nu met de goede verzorging wel heel goed geneest.
    Wel balen dat de huishouding niet helemaal goed gaat (ik kan daar echt niet tegen)

Lotus, erg mooie jurk!!

Ik geef het op tot zover. Ga weer proberen het een beetje bij te houden allemaal.

Deel Deze Pagina