marnat gaat heel hard duimen dat het wondertje goed gaat groeien, en 9 maanden vol houd. komt goed meis.
Limmeke, kan me je angst wel voorstellen. Maar als we nu met zijn allen goede vibes gaan duimen, dan komt het vast goed! ((digitale knuffel)) @ all: Ik zit mezelf soms echt gek te maken! Ik ruik sinds gisterenavond steeds van alles. Lief ruikt echter niets. Ik hou het maar op dat hij gek is, en niet ik
goedemorgen dames, even kort terug gelezen (nou ja kort, er wordt hier heel wat afgekletst dat houdt ik allemaal niet bij) maar is weer veel gebeurd als je weekje niet meeleest. Bebek gaat naar gyn, maar dat is waarschijnlijk helemaal niet nodig omdat er een roze test aan gaat komen (hihihi), en mannetje is niet ondernemend maar neemt wel even 30 gekleurde tulpen mee!8) Ladouche gaat voor een drieling!!! Koffie heeft lekker petatjes gebakken en gegeten, dat gaat de goede kant weer op Dop, wel terug komen hoor, we missen je hier BB10 wil ontslag nemen om alles hier bij te gaan houden... Liesben heeft weer veel tekenen maar dat wachtbankje duurt zo lang.. Limmeke is nog steeds heel zwanger, krijgt binnenkort echo die dat gaat bevestigen All: fijne valentijnsdag, hier lekker kopje thee op bed gehad... Voor de rest is het hier ook helemaal wit en dus erg glad. Van mij mag het stoppen met sneeuwen en gaan dooien, ben er wel een beetje klaar mee....8) Op naar het voorjaar en de zomer en natuurlijk op naar een roze test!!!
Marnat, sorry was ik al weer vergeten (van die datum). Fijn dat zo goed gaat met je mams. Koffie, hoop dat de frieten in elk geval gesmaakt hebben. Lotuss, wat een prachtig dametje zeg maar haar eigen parfum. En nu maar lekkuh luikuh naar appeltjes. BB, lekker naar de sauna geweest en kan er helemaal tegen aan in haar vakantie. Dombo, leuk hoor shoppen, ik vind de voorjaarskleurtjes zo ontzettend leuk maar ik wil altijd de kleren die ik koop direct dragen en daar is het nog te koud voor. Dus ik wacht nog even maar moet me bedwingen. Bebek, ach wat lief die chocolaatjes. Hoe vond lief ze? Enneh, nog een paar daagjes wachten tot de 23e. Hier ook niet echt Valentijn. Had voor lief wel bonbonnetjes gekocht, doe ik zowieso regelmatig maar had ze nu in zo'n prachtige kitscherige hartjes beker verpakt. Toch een beetje Valentijn. Van mijn mannetje krijg ik een nieuw Pandora bedeltje en natuurlijk ontbijt maar dat doet hij elk weekend. Ben de sneeuw ook wel een beetje zat al is het wel vermakelijk voor onze nijnen. Die vinden het echt prachtig, heb net al een tijdje naar buiten zitten kijken terwijl ze heel druk door de sneeuw aan het rennen zijn. Eentje is een baardkonijntje dus die zit dan ook echt helemaal onder de sneeuw. Schitterend. Tja klachten, ik gebruik progesteron dus daar komen mijn klachten wel vandaan. Pijnlijke borsten, rommelende darmen, vermoeid, vlagen van misselijkheid en dan natuurlijk nog de bekende steekjes onderin de buik. Straks moeten we nog gezellig op pad (nee geen boodschappen doen, bij ons is er trouwens wel een supermarkt open op zondag) maar naar mijn zusje. Neefje is afgelopen week 1 jaar geworden en dat hebben ze afgelopen zondag gevierd maar toen had ik de punctie dus wij komen een weekje later.
Kom ook alleen even het babietje van Limmeke streng toespreken: Zitten blijven waar je zit!Anders komt Tante Suus je persoonlijk vastlijmen. Op de rest kom ik straks reageren.
* zwaait terug naar Dombo * Wat fijn van je gewicht en jezelf nu lekker in de nieuwe kleren steken! Ladouce, goed zo, positief denken. Nee, je zult je vorige wondertje(s) en de eskimootjes natuurlijk ook niet/nooit vergeten . Maar we duimen voor deze ronde. Er is net een bus-vriendinnetje zwanger na 2e x terugplaatsen! Raar verhaal, bloedtest was al na 8 dagen (te vroeg dus), en negatief. Ongesteldheid bleef uit, toch maar testje voor een stap-avond: posi....
Marnat een leuke avond gehad bij haar ouders en Sven Kramer zien winnen. Dombo heeft lekker geshopt!Altijd leuk. Liesben haar nieuwe auto komt vrijdag.Ik las ergens dat er stoelverwarming in zat....dus vanaf vrijdag zien we Lies hier niet meer,maar zit ze in de auto Limmeke houdt niet van sneeuw. BB voelt niks en is lekker wezen sauna-en. Roos van Lotuss rijkt heerlijk naar appeltjes,omdat haar opa haar heel lief vindt. En Bebekman krijgt chocola voor zijn ontbijt.En Bebek heeft mooie tulpen gehad.Dat heeft het bankhangen vast wel verzacht Dat was wat ik onthouden heb....sorry als ik mensen vergeten ben. Gister ging ik de Veronicagids uit de gang halen stond ik er opeens op samen met manlief en er stond bij,dat ie van me hield...heel veel. Zelf ben ik zo'n hork dat ik alleen maar een kaartje had. Had er wel iets heel liefs in geschreven.Ik heb nog een Valentijnskaart van mijn mama gehad..dat doet ze elk jaar sinds mijn scheiding...en daar is ze niet meer mee gestopt dus.Ik vind het wel lief.En ik kreeg er 1 van Lotuss echt zo lief!
Hier een leuke beer met spekkies in de vorm van love gehad, ik had voor manlief een kaart waar de meiden en ik iets liefs in hebben geschreven, hij was ontroerd de ziel. Ja meiden met mij gaat het echt een stuk beter, wond is nog steeds open en er komt nog steeds ontstekingsbeslag uit, ruikt nog steeds beroerd maar ik merk aan mezelf dat het beter gaat, geen pijn meer en gewoon weer meer zin in alles. Ik ben ook weer vrolijker. Beebje van Limmeke hou je goed vast aan mama, erg he Limmeke die eerste weken bah bah. Ik duim voor je meis. Verder zag ik meiden die helemaal niets voelden ook voor jullie duim ik. En de nijntjes van de mama van onze 3 embryootjes zijn als een dolle. Ik durf die van mij niet los te laten in de sneeuw en heb helaas geen ren. Oh en ladouce het was aandacht vragen hoor, nu ik hem wat vaker aai en borstel is het over Enne Suus kreeg kaart van Lotus lief hoor Verder waren er meisjes die iets liefs kregen van mannetje en ook eentje die niet eens koffie kreeg
Tjeempie meides...jullie zijn voor mij echt niet bij te houden hoor!! Met mij alles goed, Lotus en Joah zijn een nachtje bij oma geweest (en wij lekker uit eten) en Randy gaat ze zo weer ophalen. Ik kan niet mee omdat ik me een beetje belabberd voel, klein virusje onder de leden zeg maar. Gaat verder goed hoor, de maanden zijn voorbij gevlogen! Zo druk heb ik het met mijn 2 kleine snoetepoetsjes! Alles gaat heel voorspoedig en ik ben dan ook heel dankbaar met mijn 2 gezonde minimensjes! Lotuss, ik wilde vroeger altijd een tweeling zijn en omdat ik van sterrebeeld tweeling ben zei ik altijd: "ik ben een tweeling in mijn eentje!" en dan keek ik er altijd heel wijs bij hihihi. LaDouce, ik begrijp helemaal hoe je je voelt met die Progesteronbolletjes...heb ze ook moeten gebruiken! Ik duim gigantisch voor je meis!! Limmeke, Marnat, Bebek...ik wens jullie allemaal veel succes! En ook alle anderen natuurlijk maar ben helaas (nog) niet zo op de hoogte, sorry! Ik heb een Valentijnkaart door de brievenbus gegooid...Randy heeft hem net gevonden...was ie blij mee en ontroerd door...ik heb niks... Oh ja, wij zijn trouwens getrouwd op 7-8-9! Met z'n tweetjes en mijn broer en zijn vriendin als enige getuigen. Was echt een super bijzondere dag voor ons! Met veel gelach en ook ontroering. We hadden heel mooi weer en hebben alles met foto's en video vastgelegd. Nou tot snel maar weer! Waarom heb ik geen valentijnkaart van Lotuss gehad? :x Geintje!! Liefs, Daantje
Limmeke kreeg geen koffie maar hij vindt haar wél een lekker ding! Nou...dat is toch óók wat waard! Ik kreeg ook niets voor valentijn maar dat hadden we zo afgesproken Vind het altijd een beetje opgelegd (voel me vandaag namelijk alles behalve romantisch gezien de flush) daarom doen we er juíst niets aan. (niet om de flush maar om het collectieve karakter van valentine)Maar ik moet wel zeggen dat ik vaak bloemen en kadootjes van hem krijg, maar dan spontaan. En ik moest ook héél erg lachen om m'n schoonvader met z'n parfum voor z'n grote liefde...m'n dochter! Eigenlijk is hij zo romantisch als een ijsco maar hij koopt op zo'n dag wél kadootjes. Kaartjes sturen vind ik trouwens wél leuk...maar dan aan lieve dinnetjes En aangezien ik niet het email adres van iedereen heb....
Haha Daantje! Deze is speciaal voor jou! Ik wilde trouwens vroeger altijd tweeling van sterrebeeld zijn, dat vond ik ook altijd zo'n leuk plaatje, twee van die poppetjes.. Maar ik ben boogschutter, stoer! 8) Komt ie Daantje!!
Lieeeefff!!!! Dank je wel Lotuss, mijn eerste én enige Valentijnkaart! Ik heb jou trouwens helemaal niet gefeliciteerd met jouw lieve minimeisje!! Hierbij dus...ja ik ben zolang afwezig geweest...vergeef me! Ik probeer nu mijn tweelingsite weer een beetje te updaten met oa. foto's...wat een pokkewerk zeg en het duurt allemaal zo lang! Nou ja, nog even doorgaan want de tweeling is zo weer terug en dan is het gedaan met mijn tijd... Liefs, Daantje
lief kaartje lotuss aaa mannetje zegt ik ga alleen boodschappen doen.. in die sneeuw en niet gestrooid heb ik liever dat je thuis blijft en toen kwam hij terug met een grote bos rozen
Ga strakjes even op mijn gemak de site van Miss Daantje bekijken. En manlief gaat me zo in de steek laten om te gaan werken Als dat niet een lief valentijnskado is...een avondje rust
Ah lieve man heb je Limmeke. Zie trouwens heel wat lieve mannen voorbij komen zo. Die van mij staat alweer in de keuken! Ook heel lief. Kunnen wat mij betreft geen bloemen tegen op. Vanmiddag behoorlijk geschrokken. Nijntjes druk in de sneeuw aan het spelen. Wij hebben dus een vijver in het midden van de tuin. Glijd er dus een nijntje door haar eigen onhandigheid en eigenwijzigheid in de vijver. Gelukkig zag manlief het, dus hij naar buiten en nijn uit de vijver gered. Nijn beduusd, ik shaken en nijntje in handen gewikkeld en zo goed als kwaad gedroogd. Daarna maar even een uurtje binnen laten rondhuppelen om op te drogen. Mevrouw was het daar alleen niet zo mee eens maar het is gewoon te koud om een doorweekt nijn weer buiten te zetten. Gelukkig is ze van de schrik bekomen en gaat het weer helemaal goed. Maar wat een actie.