hey hellen, hoop dat deze makelaar snel iets kan betekenen voor jullie, zodat jouw leven ook wat rustiger word en je helemaal van Roos kunt gaan genieten. @lotuss: ik weet het niet meer.. ik had eipijn op 21 dus ei op 21 of 22 jan. sex gehad op 15 en ergens in dat weekend van 23e.. eerste test die aangaf van heee, daar is wat loos.. was zondag 31e.. wel supervaag maar zo begon het vorige keer ook.. nu 2 weken later dus pas een echt duidelijke test. verwarrend allemaal!
Ja, dat kan ik me voorstellen. Had je dat met je dochter ook? Er zijn genoeg vrouwen die zelfs pas na twee weken positief testen, maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Op zich is het niet zo raar je bent eigenlijk pas ruim een week overtijd toch? Maar ik zou me ook van alles af gaan vragen hoor. Daarom...tijd voor een echo gewoon!
Wat wordt Roos al groot! En wat een lief meiske. Hellen, ik hoop voor je dat het gaat lukken met het huis en je wat rustiger aan kunt doen. Het lijkt me heel zwaar voor je, petje af! Sommige vrouwen bouwen idd wat langzamer hcg op Limmeke, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat bij jou ook zo is. Kan net zo goed zijn dat je ei niet is gesprongen op de 21ste maar op de 23ste/24ste of zo, en dat je eerste vagere test nog van vóor NOD was. Je moet nog best lang wachten tot aan je 1ste echo, vervelend. Nou, ik zit hier nog steeds blij te wezen. De ovutesten zijn al besteld Is idd wel een snifje waard, heb ik gister ook gedaan. Ben jullie nog steeds erg dankbaar want Chris kan de neiging hebben dingen heel zwart/wit te zien en daarin te blijven hangen. Ik denk echt dat jullie antwoorden dat heeft opengebroken. Straks komt mijn mamsel hier, gaan we maar es een frisse wandeling maken met hond en kleinkind. Had haar gevraagd of ik hier een fotootje van haar mocht plaatsen, dan weten jullie over wie ik zo veel ouweneel
natas@ wat een mooie foto. en wat fijn dat manlief om is voor nog een beeb succes meis. desmo@ welkom terug meis. hoe gaat het met je? knuffie
Natas lieverd ik zit hier gewoon met kippenvel je berichtje te lezen. Wat heerlijk voor jullie dat Chris het toch nog wil proberen. En ja, je hebt gelijk dat de statistieken duidelijk zijn. Maar niet geschoten is altijd mis en wij zitten allemaal aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens toch Meiden ik ben weer back in business. Lekker thuis achter de laptop, hoofdpijn foetsie en een ENORME beg was op zolder die schreeuwt om aandacht Zou ik een huismus aan het worden zijn? Vroeger kon een vakantie me niet lang genoeg duren en nu wilde ik alleen maar naar huis Overigens heeft vriendlief vannacht zijn spanningen losgelaten ... in de wc-pot Rond 5 uur vond ik hem in een innige omarming met de pot op de badkamer. Arme schat. Hij is niet zo'n prater maar deze vakantie is hem duidelijk ook niet in de koude kleren gaan zitten. Gelukkig was hij vanmorgen weer opgeknapt en is hij gewoon naar zijn werk gegaan. Alles is weer bij het oude geloof ik, heerlijk!
Lieve foto van je moeder met Danique. Echt een blije oma zo. Hoop dat Danique haar weer een beetje levensvreugde kan teruggeven. (Klein)kinderen zijn zo onbevangen en zij brengt haar misschien weer een beetje terug in het "echte" leven. (hoewel ze dat misschien wel helemaal niet wil)
Eipijn heb je vaak juist als tie aan het groeien is, dan neemt de spanning steeds meer toe, of bedoel je een hele scherpe steek rond de eisprong? Lijkt er meer op dat je 't weekend van de 23e de juiste wipwapwop hebt gemaakt, en dat je dus vroeg positief hebt getest. Ga er dan maar van uit dat je bij de echo van 7wk een week wordt teruggezet, en daar niet van schrikt. Mooi positieve test zo, limmeke!! Wat een mooi Roosje, sterkte nog effies, Hellen, hopen dat je plekkie nu echt gauw verkocht wordt. Fijn je weer bij ons te hebben, Desmo, je moet maar niet meer op vakantie gaan hoor Een mooie vrouw, je moeder, Natas... Kon hier niet eerder komen vandaag, ben nogal heen en weer aan het zoeken naar nakomelingen van mijn hengst, en vind ineens veulentjes die nu volwassen zijn en drachtig, zo leuk om te volgen.
wipwapwop?? hahahahahaha nee, ik ga er vanuit dat ik zowieso wat teruggezet word, was bij B abs ook, want ei springt hier altijd later dan gemiddeld.. als ik maar kloppend hartje zie! hey desmooo wilt kletsen heb vanmorgen lekker in de sneeuw gespeeld op de slee etc... daarna hele bubs incl exman in de feestkleding en schmink geholpen.. nu ff poetsen, dweilen en dan op bank met goed boek denk ik
Ah Limmeke woont in het zuiden neem ik aan Mijn vriend komt ook uit het zuiden en eigenlijk zouden we gisteren naar de optocht gaan kijken. Maar ik wilde zoooooo graag naar huis dat we het dit jaar hebben overgeslagen Op de bank met een boel klinkt aanlokkelijk. Door die stomme vakantie heb ik net 1 hoofdstuk van mijn nieuwe boek gelezen. Dus als ik straks door mijn berg was heen ben ...
desmo wil kletsen.. Fijn dat je er weer bent meis! Ik heb het ook altijd wel weer gezien na een paar dagen vakantie.. Daarom gaan we volgende maand maar een paar daagjes. Ik zit hier met een heel snel groot wordende Sopje op schoot.. Ze is ineens zoveel wijzer geworden! Echt in een paar dagen tijd, hoe ze kijkt doet...echt een dreumes aan het worden. En ik heb tand nr 5 ondenkt net...haar rechtervoortand. 5 tanden met nog geen 7 maanden... Niets lang baby m'n laatste kindje..
ja, woon in roermond... wilde gisteren hier in durp naar optocht kijken.. maar koud en sneeuw.. wilde vandaag in stad naar optocht kijken.. maar nog steeds sneeuw.. en dan kan ik DL wel lekker in wollen draagdoek in draagjas stoppen, is lekker warm, maar ze slaapt natuurlijk nooit met al die hoempapa muziek.. dus zijn wij lekker thuis gebleven en is middelste zoon met zijn vader mee en oudste met zijn vriendinnetje
Wow 5 tanden al! Heeft ze er last van of valt het mee? Jemig 7 maanden alweer ... nog even en je hebt geen baby meer maar een peutertje erbij
Nou precies. Ik vond het ook te koud om daar te staan blauwbekken en bovendien wisten we niet of de praalwagens zouden rijden en zonder die wagens vind ik het maar een kale bedoeling. Misschien dat straks op L1 iets wordt uitgezonden, dat vind ik dan wel leuk om te zien ... vanuit mijn warme huis
mooie foto van je moeder natas.. hier heeft die tandeloze wauwelaar nog geen tandjes, alleen dunne poepluiers..
Haar zusje was ook wat later, Sophie heeft haast! Ze heeft er weinig last van gelukkig. Wat meer poepbroeken soms een dagje, als hij echt doorkomt. Verder wordt ze om 8 uur half 9 even wakker, dan wil ze even bij me. Na een paar min. gaat ze gewoon weer slapen. Grappig, haar zus deed hetzelfde en op precies dezelfde tijd, rond achten..
@Natas.....mooie foto van je moeder....leuk om een gezicht te zien bij alle verhalen.En ik blijf Danique een van de leukste kindjes vinden om te zien,die ik ken zo'n ondeugend koppie. En jeej!Manlief is om!Gefeliciteerd meis! @Lotuss.....5 tandjes alweer! @Hellen.....wat een plaatje en zoveel groter alweer dan de vorige foto's. @Desmo....kan me goed voorstellen,dat je graag naar huis wilde.Wij zijn iig blij dat je er weer bent. Ik vind mezelf vnml erg zielig.Bloed half leeg en buik doet echt zo'n zeer.Maar vond het rot om aan manlief te vragen of ie nog naar de winkels wilde gaan....had maandverband nodig....dus heb hem alleen gevraagd of ie me onderweg naar zijn werk voor de super af wilde zetten.Dacht echt van mijn graatje te gaan...zo duizelig en licht in mijn hoofd,maar ik heb het overleeft En gister heb ik echt de allerleukste animatiefilm gezien ooit.Ik had niet gedacht dat er nog wat over Finding Nemo heen kon gaan,maar heb gister Cloudy With a Chance of Meatballs gekeken....en echt zoooo leuk!Je moet wel een beetje een kinderziel hebben om hem leuk te vinden.Heb echt een paar keer hardop zitten lachen in mijn 1tje.Hij komt van de week in de nederlandse bios (had hem gekocht op play.com)in 3d en volgens mij alleen de nederlandse versie...ik denk dat ie in 3d misschien een beetje too much is.Maar wat een leuke film....ben er echt helemaal lyrisch over.Ik heb zo'n zin om hem vandaag weer te gaan kijken,maar ben echt bang dat ik het leuks eraf kijk
Ik heb nog niets bijgelezen, ben mijn pc aan het herinstalleren. Dat ding was me toch een partij traag. Ik was jullie kwijt maar heb jullie weer gevonden. Zo nu de rest er weer op