35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik haak af voor vandaag!

BB, heel veel plezier in de Ardennen!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Speciale knuf voor Lies, I know the feeling!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BiBi, veel plezier met je vakantie meis, geniet er maar lekker van en rust goed uit! Enne, roze terug komen he, niet wit! ;)

Liesben, niet de moed opgeven, je gaat woensdag gewoon een mooie roze test produceren, let maar op!!

Ikke haak ook af...Net gehoord dat Lief zijn vakantie is goedgekeurd en we dus lekker tegelijk vakantie hebben, maar ook gehoord dat ie vanaf nu alleen nog maar avonddiensten draait....En daar heb ik een dubbel gevoel bij...Enerzijds hoef ik dan niet meer om 4u40 op, wat wel erg fijn is, want ik trek het echt niet, maakt niet uit hoe vroeg ik ga slapen: ben kapot op zulke dagen! Daarbij is Lief ook doodmoe als ie dan thuis is en we eten dan half slapend, waarna Lief op de bank in slaap valt en ik om 20u naar mijn bed vertrek. Niet heel gezellig dus. Maar aan de andere kant zie ik hem dan wel en dat wordt nu dus een stuk minder :( Ik zie hem als ie doordeweeks vrij is met eten (om de week is ie twee dagen doordeweeks vrij) en als ie het weekend vrij is ontbijten wel lekker samen. Minder tijd samen, maar wel fijner omdat we allebei dan uitgerust zijn en beter in ons vel zitten. Daarbij ben ik erg gesteld op mijn avondjes alleen, maar ik ga hem toch wel erg weinig zien dan :(

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bb@ veel plezier in de ardenne meis.

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx voor alle vakantie wensen ik ga mijn best doen ;)

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kan ik me helemaal bij aansluiten. Heb met Yelina ook op de dag dat het exact 1 jaar geleden was m'n eerste MK begon voor NOD positief getest.

Hoop van harte op hetzelfde bij jou Liesben!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik ben hier helemaal alleen..:(
    Nou, dan hou ik het ook maar voor gezien..
    Fijne vakantie BB! ;)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    BB, fijne vakantie!

Hellen, hoop dat je huis met behulp van deze nieuwe makelaar erbij snel wordt verkocht zodat je straks minder kunt gaan werken, de zorg en zorgen alle dagen met lief kunt delen en meer kunt genieten van jullie meisje. En wat een schatje is het toch!

Ladouce, vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Beterschap.

Desmo, fijn dat je weer terug bent van vakantie.

Bebek, wat een toestanden weer op je werk. Gelukkig wel met een sisser afgelopen.

Suus, balen altijd, die heftige ongi's. Had ik ook voor ik ooit heel lang geleden aan de pil ging, was daar ook zo een dag of 2 ziek van en bloeden was heftig en het duurde zo een dag of 10 tot 14 voor het weer over was.
    Niet afgevallen, maar wel veel kleren die al erg ruim zitten. Heerlijk toch? Hou je daar maar aan vast meid!

Ben zelf vandaag bij de diëtiste geweest. Dat was best confronterend. Eind volgende week wordt een plan van aanpak met me besproken. En ondertussen heb ik een paar opdrachten van haar meegekregen. De belangrijkste is, dat ik weer leer om mezelf prettig te voelen bij meer eten. Vind dat momenteel nog erg eng omdat ik erg bang ben om weer door te slaan naar te veel eten en snaaien.

Maar meer eten moet sowieso, want ik beweeg nu heel wat meer dan een paar maanden geleden en ik moet ook proberen om het aantal calorieën wat ik binnenkrijg wat sneller op te hogen dan ik tot nog toe deed en dan ook nog eens naar 2000 (da's wat anders dan de 1500 die me door een andere diëtiste waren geadviseerd).
    Anders ga ik nog verder afvallen, wat ik zelf ook niet wenselijk vind. Al was het alleen al omdat ik dan weer moet proberen aan te komen, want ik zit nu echt op het minimum van wat ik wil wegen.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lijkt me heel moeilijk Inez, om de controle een beetje los te laten en een nieuwe balans te vinden. Ben benieuwd naar het plan van aanpak.

Bebek, kan me voorstellen dat je niet goed weet of het een positief bericht is van de avonddiensten van je lief. Het heeft voor- en nadelen als ik het zo lees. Het nadeel dat je hem 's avonds nauwelijks meer ziet lijkt mij ook heel vervelend.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daar ben ik ook meer dan benieuwd naar.

Bebek, fijn dat de vakantie van je vriendje is goedgekeurd, alleen wel balen dat hij nu zoveel late diensten moet doen.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wat een rust hier.

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Huh waar is iedereen ?? :(

Bibi veel plezier !

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier
    aan het worstelen met boterham en dochterlief..

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben hier :)
    En ik heb de hele ochtend weggeslapen :)
    Ben eigenlijk net een half uurtje wakker en zit met een bammetje en een bakkie achter de laptop. En we lagen er nog eens vroeg in ook gisteravond :$
    Lief viel op de bank in slaap, die is echt niet lekker denk ik. Maar dat gaat ie natuurlijk niet tegen mij zeggen. Stel je voor dat ik zeg dattie niet naar zijn werk moet gaan ;)

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Is er nog iets spectaculairs met schaatsen gebeurd vannacht eigenlijk? Ik wilde nog wakker blijven maar dat is dus niet gelukt :D

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik kijk nooit naar schaatsen maar heb geen schreeuwende koppen in de krant gezien, dus zal wel meevallen dan

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wilt diegene die alle toetsenborden van de 35+ers heeft gejat.. die aub weer retourneren!!

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    :D:D Nou he het is opvallend rustig :(

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, inderdaad rustig vandaag hier zeg.

Geen idee hoe het schaatsen is gegaan vannacht. Zal het vanavond wel op het nieuws zien.

Limmeke, wie heeft die worstelwedstrijd trouwens gewonnen?

Vanochtend is Alyssa weer wezen proefdraaien op school. Ze vindt het zo geweldig daar, ik geloof dat ze niet kan wachten tot ze weer mag.
    Je mag er ook verjaardagen opgeven van papa, mama, broertje/zusje, opa, oma. En dat heb ik dus maar gedaan. Oma is volgende week jarig. En ze heeft een mooi knutselwerkje gemaakt. Ben er erg benieuwd naar, maar goed, we moeten nog even wachten tot volgende week donderdag, want dan is ze pas jarig.

Verder vandaag met Alyssa naar de kapper geweest. Heb haar haar een beetje in laagjes laten knippen zodat het wat voller lijkt. Ze wilde het zelf lang laten knippen. Haha. Grapjas.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehehe die denkt bijknippen is haren eraan :)

ik heb gewonnen.. denk ik (terwijl ze de kaas van stoelkussen afschraapt)

hier mochten ook de verjaardagen worden opgegeven... dan kregen ze mogelijkheid voor tekeningen te maken enzo.
    3 oma,s , 3 opa's, papa, mama, broertje, overgrootoma... dus werd wat afgeknutseld :)

*kijkt met weemoed naar die lelijke geverfde steen wat een presse papier moet voorstellen, die vingergeverfde kinderschoen die ineens kwijt was, het monsterlijke krantenbewaarding die gemaakt is van hema reclame materiaal*

Deel Deze Pagina