Ik was werken, sorry Nou dames. Ik heb besloten dat ik morgen niet ga testen. Vind het toch de goden verzoeken, diezelfde dag als vorig jaar. Heb er daarom nu maar een testje tegenaan gegooid, die natuurlijk witter dan wit was...de welkbekende OMO-test dus. Maar ja, 3 dagen voor NOD. Dus ik ga minstens tot donderdag wachten, misschien zelfs vrijdag.
balen liesben van omo test. welke test heb je gebruikt? en idd.. 3 dagen voor NOD kan alle kanten op.
Er zijn ook mensen die werken hoor meiden Maar ik ben weer terug en heb puppie ook al uitgelaten, jeej! Ben door een collegaatje thuis gebracht, dus was 40 minuten eerder thuis, heerlijk! En voor de verandering hoefde ik eens geen 10 pagina's bij te lezen, alweer jeej! Dombo, ik snap Alyssa wel hoor, ik wilde mijn haren ook altijd lang laten knippen, da's veel effectiever dan kort laten knippen Leuk al die knutselfrotsels voor verjaardagen! Liesben, balen van je OMO test, maar vrijdag is ie gewoon roze hoor! Die van sensitest zijn wel goed trouwens! Dombo, confronterend gesprek bij de diëtiste gehad begrijp ik...Maar het moet wel heel fijn zijn dat je zo ondersteund wordt! Ik vind het hartstikke knap wat je allemaal doet! Desmo, ouwe slaapkop! Logisch hoor, dat je ff bij moet tanken na zo'n vakantie waarin een hoop emoties de overhand hebben gehad! Over de Olympische Spelen kan ik niet meepraten, vind er niks aan en volg het dus ook niet Vind alleen dat kunstschaatsen leuk, maar zou niet weten hoe laat dat op tv komt! Verder alles goed hier; de vochtproductie komt alweer op gang Op mijn werk was het rustig; vanmorgen separeerverzorging gehad bij onze manisch psychotische patiënt van gisteren en die was erg gesedeert en waarig en dysfoor, maar geen incidenten in ieder geval, dus viel weer mee allemaal!
Nee hoor, zijn helemaal niet goed...er zat geen 2e streepje op En toch merk ik dat ik teleurgesteld ben. Had zo gehoopt op een 2e streep, al was het maar heel vaag... Ik weet het. Alles kan nog, maar toch. Ik denk dan: als ik zwanger zou zijn zou je toch minstens een heel vaag lijntje moeten zien? Nu maar hopen dat morgen temp nog hoog is. Als die nu morgen ook naar beneden gaat, dan weet ik echt hoe laat het is...
Aha ... jullie waren werken Ik was vanmiddag bij een vriendinnetje mijn verhaal maar weer eens vertellen. Nou heb ik er wel genoeg van hoor, ik moet iedere keer weer huilen als ik het vertel dus dit was de laatste keer. Overigens is zij nogal van de accupunctuur en ik eigenlijk helemaal niet. Maar haar peut doet ook een behandeling voor vruchtbaarheid Nou val ik altijd flauw als ik moet bloedprikken maar dit zal wel anders zijn toch? Ik bedoel, ik geloof er niet zo in maar aan de andere kant ... niet geschoten is altijd mis Dombo moet je nu weer leren calorierijk te eten? Voor zo'n smulpaap als mij klinkt het als muziek in de oren en ik vind het dan ook heel moeilijk voor te stellen dat je dat niet "kunt". Ik kan me wel goed voorstellen dat je zou kunnen doorslaan in het afvallen. Maar ik heb groot respect voor je hoor, zoveel wilskracht!! Bebek wat heb je toch eng werk. Ik snap weinig van je verhaal met die patient eerlijk gezegd maar ik vind je heel stoer dat je met die engerds durft te werken. Liesben je hebt gelijk met dat testen. Ik zou het ook te eng vinden. Vrijdag is vroeg genoeg. En dat je nu wit test is zo raar niet toch. Het is nog te vroeg Oh ja, ff iets "opbeurends" voor ons allemaal. Vanmiddag hoorde ik van iemand die per ongeluk zwanger is geworden op haar 40e Omdat haar man het niet wil heeft ze overwogen het weg te laten halen maar dat kan ze toch niet ... Hoezo de wereld zit niet eerlijk in elkaar :x Zo en nou heb ik honger ... maar ventje is er nog niet ... en ik heb NU honger ... NUHUUUUUUUUUUU
Des, acupunctuur is een fantastisch hulpmiddel voor een heleboel dingen! Of het ook enig effect heeft op vruchtbaarheid weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis Letterlijk en figuurlijk! En inderdaad, wat zit de wereld toch oneerlijk in elkaar; dat wij die zo vreselijk graag een kindje willen, er zoveel moeite voor moet doen, terwijl een ander op haar 40ste 'per ongeluk' zwanger raakt, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet wil :x Liesben, als je zwanger bent hoeft dat helemaal niet te betekenen dat je nu al een roze streep hebt hoor! Sterker nog; de meeste vrouwen testen eerder later dan vroeger positief, dus je mag van mij de moed nog niet opgeven!
Ow en Des, mijn werk is niet eng hoor; het is een fantastische job! Ik weet 's morgens nooit wat de dag me brengt, we lachen heel wat af en eerlijk gezegd houden die incidenten het wel spannend En het is leuk om te zien hoe een patiënt verandert tijdens zijn behandeling en je je steentje hebt bijgedragen aan hun veilige terugkeer in de maatschappij. Naja, voor de gevallen die weer terug gaan dan, wat wel het merendeel is, maar er zitten malloten tussen die je nog niet eens in een boshut op een verlaten eiland neer zou zetten, dus die houden we maar lekker bij ons!
Ja ik begrijp dat er ook veel gelachen wordt, dat moet wel in die situatie denk ik. Maar ik schrik al als iemand hard BOE roept, dus voor mij zou het echt helemaal niks zijn Maar mijn ventje is onderweg dus ik ga de koekjespot wegzetten en de tafel dekken. Misschien tot later
Euh misschien wel niet tot later ... ik zie net dat er vanavond Champions League voetbal is en dan natuurlijk nog de OS. Pfew, ik heb weer een drukke avond
Hmmm, dan zou het inderdaad jouw baan niet zijn nee, want ze gaan geregeld uit hun plaat daar...en als BOE dan het ergste was wat ze zouden roepen zou het niet zo'n ramp zijn, maar er komt een vullis uit die monden af en toe, daar word je beroerd van! Kan ik nog wat van leren zeg maar Eet smakelijk en veel plezier met sport kijken!
Sorry niks bijgelezen...ja met een half oog ff gauw gauw.....enige wat is blijven hangen was dat Bebek kunstschaatsen ook leuk vindt.Suus ook! Verder heb ik veel geslapen vandaag....heel erg ziek en moe. Morgen kom ik weer meer kletsen. Dikke knuf allemaal!
Ik ga bankhangen. Baal nog steeds van die witte test. Heb gedroomd dat er 2 streepjes zouden komen.... En nu denk ik: waarom moest je dan ook zo nodig testen, muts! Bah Bah Bah.
Arme Liesben... Maar je mag niet zo pessimistisch zijn hoor, want je hebt drie (!) dagen voor NOD getest! Ga maar lekker bankhangen! Ook voor jou een knuf!
Dikke knuf Lies, ik snap het helemaal hoor. Maar je hebt nog een paar dagen meissie. Geef de moed nog niet op hoor!
Stom he? Ik was echt heel positief. Maar nu? Niets van over. Temp is morgen vast gezakt, en vrijdag word ik gewoon ongesteld. BLEEEGH! Dat gevoel. Bebek: ik denk dat jouw nep-eieren bij de mijne in de klas hebben gezeten!
Ik brei wel wat extra richtingaanwijzers! "@sukkelzaadjes, volg de pijl richting de nepeieren. Laat u niet afleiden door omleggingen, plooien of deuken, vervolg uw weg en verhoog uw snelheid"