35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op!

Ik slaap al bijna....

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesben, hou je taai meid.
    Kan me helemaal voorstellen dat je baalt, maar dit hoeft niets te zeggen.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Des, ik moet inderdaad weer leren om calorierijker eten naar binnen te werken. Gek genoeg geef ik daar tegenwoordig dus helemaal niks meer om. Eerder deed je me een enorm plezier met een patatje met en een lekkere loempia oid erbij, tegenwoordig heb ik liever wat anders.
    Veel plezier met voetbal en de OS.

Suus, beterschap.

Bebek, welterusten!

Liesben, he, wat balen. Dikke knuf.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    avond meiden

suus@ beterschap
    bebek@ slaap lekker.
    liesben@ knuffie.

hier@ wij balen onze laptop heeft het vanmorgen begeven.
    wat er mee is weten we niet we kunnen er niet achter komen.
    manlief heeft alleen verstand van computers.
    we delen de computer weer hihi.

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben er ook weer, maar volgens mij is iedereen al slapen :(.
    Moest ook vandaag werken en had geen hoofdpijn, voelde me vandaag zefls best wel goed.

Liesben, 3 dagen voor NOD een zwangersschapstest met avondpies, wat denk je dan? Dat kan toch nog niet roze zijn. Nee hoor, vrijdagochtend met ochtendpies wordt ie roze!

Dombo, succes met calorierijk eten. Net als Desmo kan ik me daar heel veel bij voorstellen :D.

Desmo, slaapkop! Zo, jij kunt er de komende nacht echt tegen aan wat betreft de 500 m. dames. Veel plezier bij de CL en OS. Zelf kijk ik deze dagen heel veel OS en laat de CL even links liggen. Vind alle sporten leuk om te kijken bij de OS.

Bebek, leuke boefjes heb jij :D, maar ja, daarom zijn het ook boefjes. Ik vind het ook heel erg knap dat je dit werk kunt doen. Zou ook niets voor mij zijn. Maar gelukkig ieder z'n ding.

Suus, beterschap.

Marnat, jij beterschap met de laptop.

Limmeke, klinkt leuk, worstelen met boterham.:D

Zojuist telefonisch interview gehad met een journaliste voor een artikel in de Marie Claire over het wel of niet kunnen krijgen van een kind. Was echt erg leuk en ik heb heel veel kunnen vertellen over onze situatie en waar we nu staan in het zwanger worden en hoe we er mee omgaan. Ben heel erg benieuwd hoe het eruit gaat zien. Ik zal jullie laten weten wanneer het erin staat.

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ach, lieffie toch...... <knuf>
    Dat gevoel heb ik over straks weer verplicht klussen. We leven hier momenteel na de vorige klussessies van een paar weken geleden langs elkaar heen, voel me afgewezen terwijl ik nergens om vraag, niet lekker in mijn vel, negatief zelfbeeld. Weet dat Vent soms (of vaak?) vunzigheid op internet bekijkt, en voel me dan nog meer afgewezen, dus dat werd vanavond een jankbui waarin ik 't eruit heb gegooid.
    Heb nu besloten toch maar weer zoals jaaaaaaaaaaaaaren geleden aan de HerbaLife te gaan, en ook zoals jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden maar weer te gaan Slender You'en. Morgen even bellen voor Slender You, en op i'net opzoeken waar hier in 't Haegsche een HerbaLife consulent zit.

Beterschapjes Suus.

Desje al gegeten?

Ennuweetikhetnietmeer, sorry.......

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dank allemaal voor de lieve woorden.
    Helaas vanmorgen temp inderdaad flink gekelderd, en ik weet wat dat betekent....
    Vandaag precies een jaar geleden mijn eerste positieve test. En nu nog steeds geen baby maar wel alle kenmerken van WEER een naderende ongesteldheid. Life sucks!

JFT: ((knuffel))
    Kweet dat je kan slenderen in het haagse. Dinnetje van mij doet dat ook namelijk...weet alleen niet waar...

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    He potverdorrie Lies, het zal toch niet he :(
    Ik had mijn laatste sprankje hoop deze maand op jou gevestigd. Maar ik begrijp dat het er waarschijnlijk niet in zit. AL is het nog wel voor NOD en er is nog geen bloed, deep down weet je dan al wel hoe laat het is.
    Nou ja, we houden nog even hoop hoor. 't Is nog geen vrijdag.

BB10 hoe is het bij jou?

JFT dat klinkt allemaal niet heel erg gezellig bij jullie. Maar het kan toch niet allemaal aan jou liggen? Het klinkt alsof je nu een erg negatief zelfbeeld hebt en dat is niet goed hoor. Tuurlijk kun je aan jezelf werken als je niet lekker in je vel zit, maar dat moet je wel voor jezelf doen en niet voor iemand anders.
    Dikke knuf voor jou

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee he, Lies......... <knuffie>

Des, kan niet echt veel vertellen, ben altijd beetje bang dat er hier meegelezen wordt... ik denk dat beiden geen goed zelfbeeld hebben, dus ik zal aan dat van mij moeten werken en hij aan dat van hem. Misschien hoort bij aan mezelf werken wel een sterilisatie, vraag ik me soms af...
    Slender You kan hier 2,5 km vandaan, ik ga zo bellen, maar wacht even tot collega's buiten beeld zijn.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Desmo: mits mijn temp morgen weer stijgt naar 37.1 of hoger is het hier echt einde oefening.....

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat is dit nou allemaal voor depri gedoe?

liesben: K temperatuur.. foplijf.. waarom bestaan foplijven?
    jtf: sterilisatie is wel heel drastisch om aan jezelf te werken he. Het is vervelend als beiden kampen met nega beeld omdat je dan heel makkelijk langs elkaar gaat leven.. dus dat beeld aanpakken is niet verkeerd.
    Word dus elke morgen opstaan.. in de spiegel kijken en zeggen... yes jtf: je bent geweldig!! (heb vriendinnetje gehad die deed dat en die had alles behalve nega zelfbeeld, oke, ze was ook wel narcistisch maar goed)
    marnat: wat doet pc wel of niet meer?

verder knuf voor allemaal x

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

JFT:
    Ach meissie, wat klink je verdrietig nu!
    Praten jullie er samen wel eens over? Het lijkt me zo dat jullie dit samen op moeten lossen. Ok, is een open deur, maar ik weet verder ook niet wat te zeggen.
    Ben bang dat knuffels hier ook niet helpen. Net zo min als een sterilisatie denk ik. Maar ik kan niet in jullie situatie kijken.
    Als je wat kwijt wilt, pb mag ook.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goeie vraag....:x
    (zit net op FF te kijken dat er wel mensen zwanger bleken met een flinke tempdip op het eind. Maar helaas vertelt mijn ook lichaam me dat dat er niet inzit..Alles in me roept dat ik ongesteld ga worden. Borsten voelen weer "slap", buikpijn, hoofdpijn...
    En er is niets dat ik daaraan kan doen. Behalve straks uithuilen en opnieuw beginnen. Maar ik merk wel dat ik het steeds moeilijker vind, dat opnieuw beginnen)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    JFT je mag mij ook pb'en hoor. Ik schrik een beetje van je reactie want dat klinkt toch best heftig. En een sterilisatie de oplossing :(
    Maarrrrrrr een kindje is meestal ook geen oplossing voor een eventueel relatieprobleem. Praten, praten, praten ... da's de eerste belangrijke stap maar ik weet uit ervaring dat dat een hele grote stap is.
    Heel veel sterkte meissie.

Lies ... lieffie volgens mij weet je het al (gevoelsmatig bedoel ik) :(

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tis allemaal gewoon oneerlijk
    waarom worden jullie niet allemaal zooo makkelijk preggy zoals ik? waarom moet het allemaal zo moeizaam gaan!
    ja, statistieken zeggen met 40 zijn kansen stuk verkleind.. maar volgens die zelfde statistieken zou ik onderhand onvruchtbaar moeten zijn... rookte, liters koffie, overgewicht en 40.. plus een rokende koffiezuipende echtgenoot.

we spreken af:
    deze maand mag iedereen nog een paar tranen laten als ze ongi worden.. en dan is het afgelopen!
    anders moet ik maatregelen nemen. Dan doe ik weer zwangerschapstesten bestellen en instralen.. tot nu toe heeft iedereen daar positief mee getest! ( ookal ging zwangerschap bij sommigen mis zoals bij giegje)
    40.. daar begint het leven pas! tied veur babies!

16. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik heb het gevoel dat stoppen met bewust mensen fokken ( :D ) rust kan geven, in de hoofden, en in de lijven. Ik heb steeds gezegd dat het leven zonder kinderen ook mooi kan zijn, ik geniet altijd intens van vooral de paarden. Ik rij niet vaak, (daarin speelt zelfbeeld ook al jarenlang mee, 't is niet leuk om uitgescholden te worden als je als dikkerd op je Dikkertje Dap een buitenritje maakt) het werk bestaat voornamelijk uit liefdevol-strontruimen/knuffelen/borstelen/aandachtgeven. Paardjes kosten veel geld, maar kinderopvang ook, en komt er een kindje, dan moeten er paardjes weg; momenteel zou ik als k zou moeten kiezen voor de paardjes kiezen, onbegrijpelijk voor velen (niet dat ik een kindje weg zou laten halen hoor, dat NOOIT). Ook overheerst het gevoel van "ik had eerder moeten beginnen, en 't is nu gewoon te laat". 5 MK's is niet niks, ik denk steeds dat ik het wel red, maar psychisch hakken ze er toch flink in. Dat mijn collega haar schoondochter 1 week verder is dan ik nu zou zijn is ook niet bevorderlijk.
    We hebben in de relatie sinds mei hele zware maanden achter de rug, en het gaat wel weer beter, maar we zijn nog niet over onze dip heen, en dat in combinatie met dat er weinig tijd is om een kindje te maken zorgt voor flinke druk, wat weer ehm, prestatieproblemen geeft.
    Praten met iemand die niet kan praten, die nooit heeft geleerd om gevoelens te uiten, is moeilijk, heel moeilijk.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Naar statistieken durf ik al helemaal niet meer te kijken. Als ik die moet geloven zou ik inderdaad nu wel onvruchtbaar moeten zijn :(

Maar als jij wat van die testen wilt instralen dan mag je ze gelijk mijn kant opsturen hoor, ik sta zo ondertussen echt overal voor open. Ga ook die accupunctuur maar doen denk ik, stel je voor dat het helpt ;)

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Precies..........

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf jtf
    en hoe raar het ook klinkt.. dat gevoel bij je paardjes.. dat herken ik wel incl het dikkerdje dap verhaal
    hoop dat jullie er samen wel helemaal uitkomen

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat doet acupunctuur dan?

Deel Deze Pagina