Zwanger worden is meestal het probleem niet, maar zwanger blijven... tja..... da's een ander verhaal Kreeg wel van iemand een tip over een hele goede homeopaath, die zelfs ook nog dichtbij mijn werk zit.
Dat brengt je energiebanen weer in balans, en een lijf in balans werkt het best. De dieren, ja, die nemen je zoals je bent, vergeven je je fouten. Ik ben iemand die een dier voor zijn leven heeft (behalve de nestjes katten die ik fokte, en het veulen van afgelopen jaar, die zijn bewust voor de verkoop gefokt), en in geval van een goede zwangerschap kan ik niet anders dan in ieder geval 2 paarden verkopen, maar dat is niet hoe ik ben.
oke.. dat zwanger blijven is ook mijn probleem.. het worden niet.. nu 4 MKen gehad waaronder 1 mola zwangerschap.. en ik hoop echt.. dat het dit keer goed blijft gaan.
Geen flauw idee Maar volgens mijn vriendin (die erbij zweert) kan deze meneer een soort vruchtbaarheidsbehandeling doen ofzo. Zolang het geen kwaad kan mag hij zijn prikkerige gang gaan. Niet geschoten is altijd mis JFT je verhaal is wel heel duidelijk hoor. En ik vind het heel goed van je dat je ook een toekomst ziet zonder kindjes. Jouw paarden zijn misschien ook een beetje je "kindjes" hoewel het natuurlijk nooit hetzelfde zou zijn. Ik begrijp nu wel beter wat je bedoelt. Maar sterilisatie is wel een enorme stap hoor. En praten met iemand die dat nooit heeft geleerd ... dat gaat gewoon niet werken, sorry. Ik wens je vooral veel wijsheid. En misschien kan Dombo je helpen met verantwoord afvallen? Zij heeft het toch heel goed gedaan. Suus is trouwens ook goed bezig. Mischien kunnen die meiden je advies geven?
Ach lieve meiden toch allemaal een knuffel ! Incl voor mezelf want ondanks dat ik me toch echt beter voel zit dat schijnbaar toch tussen mijn oren. Vanmorgen met wondzorg bleek de ontsteking groter te zijn geworden en komt er weer enorm veel prut uit. Ben bang dat er toch weer een grotere operatie aan zit te komen. Maar we gaan lekker door, laat me er niet onder krijgen !!!
Tjemig Syl, hoe lang loop jij nou al met een gat in je buik Dat is zo langzamerhand ook echt niet leuk meer. Euh het is waarschijnlijk nooit leuk geweest ... maar je snapt wel wat ik bedoel. Het is dat je er zo'n fantastisch kereltje voor terug hebt gekregen maar anders zou je er moedeloos van worden. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis voor controle, of kom je daar net van terug?
Oh ik wilde me net eens gaan aankleden maar zie dat Suus online is. Hoe is het met je meissie, loopt het nog zo hard of heb je het ergste gehad nu?
Heb bewondering voor je Leutje! Echt! Gister dacht ik spontaan dat ik je dat even moest zeggen, bij deze.. Weet niet of ik zo sterk zou blijven in jouw geval. Zware bevalling..een kleine baby..ontzwangeren en dan dit erbij, steeds dat gekwakkel, 1 stap naar voren, 1 stap terug. En dan toch zo optimistisch blijven...een kanjer vind ik jou! Lies...moeilijk... bah.. valt niet mee om goede moed te blijven houden he.. laatst omschreef iemand het heel goed vond ik. Zwanger willen worden en zwanger zijn bestaat uit wachten wachten wachten.. Jft..lijkt me moeilijk allemaal meis..sterkte! Hier zit ik met een hele lastige Sop baby.. Nauwelijks geslapen vannacht want mevrouwtje heeft een kouwtje broeien..én krijgt tanden.. Nu heeft ze daar op zich niet zo'n last van maar in combinatie met een snot neusje.. daar werd ze dus behoorlijk pissed van..:x Ze kon natuurlijk niet goed door ademen en dat moesten we weten ook! Ui naast haar bed..zout water druppelen..vergeet het maar.. mevrouwtje wilde niet slapen. tegen de ochtend ben ik rechtop gaan zitten met haar en toen viel ze wel in slaap. Ik niet natuurlijk.. Soppie voelt zich duidelijk niet toppie!
Ach, Soppie.......... en Lotuss............ <knuffie voor beiden> Tjee, KL, stoer wijf ben je toch! Echt kl*te van die rotwond!
Och arme kleine Sop en arme Lotus. Lijkt me zoooo vermoeiend als je wilt slapen en je baby denkt daar anders over. Misschien vanmiddag even een middagdutje meepikken Beterschap met de kleine meid.
Arme JFT....ik lees vooral het verhaal van iemand,die er even helemaal doorheen zit......die heel onzeker is over haar lijf en wat volgens mij ook erg samenhangt met de afwijzing die ze voelt bij JFTman.Die miskramen eisen ook heel wat van je relatie.Maar ik zie ook wel een JFT,die eindelijk haar gevoel toe laat. Ik wil wel advies geven over dat afvallen,maar ik denk niet dat het zo'n goed idee is om als je zo slecht in je vel zit om dat te gaan doen.......afvallen bedoel ik.Ik zou ook proberen aan je man te vertellen wat het allemaal met je doet....zonder verwijtend over te komen.....wat ik ook moelijk vind hoor.Over de steralisatie....ik heb geleerd,dat je nooit grote beslissingen moet nemen als je niet goed in je vel steekt.Volgens mij wil je jezelf de pijn van weer een mk besparen.Maar ik denk dat het definitief besluiten,dat er geen kindje meer komt ook veel pijn gaat doen.Kun je misschien anders niet gewoon ff rust nemen een poosje....dat je gewoon zegt....we doen het als we zin hebben...als we zwanger worden mooi....anders jammer.(weet niet of ik dat zelf zou kunnen hoor) Gewoon ff de druk eraf.. Ja en dat zwanger blijven he.....het schijnt (als ze niks vinden) dat het toch de aanhouder wint is....maar ja,hoeveel mken trek je nog.Daar hadden wij het hier gister toevallig nog over. Heel veel sterkte met alles meis....en blijven schrijven hier hoor. @Liesben.....zwanger zijn voelt ook als ongesteld worden....dus het kan nog alle kanten op,alhoewel ik wel snap dat je er even niet meer in gelooft.....en heel herkenbaar,dat het elke maand weer moeilijker wordt om verder te gaan. @Limmeke....ik ga hier dag en nacht duimen voor een goede afloop voor je.....want ook jij hebt je portie ellende wel gehad nu.
Even snel een berichtje van mij uit een zeer wit Belgie. Het is hier prachtig! Ik voel nog steeds niets, heb wel gevoelige boobs, s avonds heeeel erg. Dat is het enige wat anders is dan anders. Ik maak het niet te lang want ik ben veel te bang dat mijn mams zo achter me staat. Ik wacht af tot vrijdag. Dus of morgen ongi of ik ga vrijdag ochtend testen. En ik wil alle meiden die het moeilijk hebben een heeele dikke knuffel geven.
Verstandige woorden Suus, vind ik.. Ik ondek gewoon nóg een tand bij Sophie!! rechtsonder..zit er nóg 1.. nou ja...die heeft écht trek in biefstuk zeg..dus tand 7 zit nu door te komen ipv nr 6..
Lotus vind je ut gek dat ze een beetje van slag is. Er komt een heel gebit tegelijk door Tijd voor een soepstengel?
Suus, ik weet dat ongesteldheidsgevoel bij een zwangerschap kan horen. Die lage temp echter niet, en die is tot nu toe elke keer het bewijs dat het weer niet gelukt is. JFT: respect voor jou meid. Goed dat je inziet dat een leven zonder kinderen ook mooi kan zijn. Dat gevoel van: ik ben te laat begonnen...dat is herkenbaar. Maar ik ben het met Suus eens, een ingrijpende beslissing neem je niet als je zelf niet in balans bent. En inderdaad: dieren oordelen niet. Dieren zijn. Heerlijk. Ik heb ooit eens iemand (nogal zweverig typje, maar ze had wel gelijk) tegen me horen zeggen dat ik moest leren net zo van mensen te houden als van dieren....Tja. Wat betreft zwanger worden/blijven: ik heb met beide moeite
Meiden bedankt voor het compliment maar ik heb echt wel mijn depressieve huilmomenten hoor, ik kan dit niet, ik kan dat niet en oh wat ben ik zielig maar ik kijk naar wat ik wel heb en realiseer me dan dat ik het grootste geluk van de wereld heb en ik niet mag klagen.
Tuurlijk heb je dat, en dat mag je toch ook hebben Leutje...zou raar zijn als je dat niet had lijkt me. Maar daarom ben je nog wel een kanjer!
Hihi..desmo, inderdaad. Ze is morgen 7 maanden dus tijd voor een boterham binnenkort! Maar onder het krijgen van die tandjes houdt ze zich heel dapper! Die snotneus vindt ze minder... ze zal zich ook wel beetje beroerd voelen al is ze nu verder best vrolijk.