Mmmm lekker Leutje! Ze ligt nu in bedje dus of het er nog staat als ze wakker wordt..?? M'n lievelingskostje..
Oe spannend....Ladouce komt in de Marie Claire! En is Bebekje er al uit of ze wel of niet blij is met de diensten van Bebekman? @Liesben....sorry heb niet zoveel verstand van tempen....hoop toch eigenwijs op een wonder voor je. @Acunpuntuur.....brrr naalden!! En ja,die statistieken.....dat zijn toch je kansen om binnen een jaar zwanger te worden.....dus binnen 2 jaar zijn je kansen alweer groter.Volgens mij ben je pas onvruchtbaar als je in de overgang bent.Maar ook daar heb ik weer geen verstand van Jeetje Koffie.....de ontsteking weer erger,van mij mag je klagen hoor....het hebben van zo'n kleine is buiten leuk soms ook best zwaar,zeker als je zelf lichamelijk niet zo goed gaat.Ik vind het ook wel lang duren nu hoor. En Sopje krijgt gewoon al haar tanden in 1 week.....dat heeft ze ook weer gehad dan....volgende week alvast borsten.Hoop dat ze vannacht een beetje slaapt en jij dus ook. @Desmo.....lief dat je ernaar vraagt.Ik ben helemaal uitgebloed!jeej!Ik was er echt zo ziek van...volgende maand wens ik gewoon zwanger te zijn. Hoe is het met jou eigenlijk?Alweer een beetje bijgekomen van je horrorvakantie? Als ik nu nog iemand ben vergeten....sorry!
Ik neem ook geen overhaaste beslissingen hoor, ben een Weegschaal, dus zit altijd van ja/nee/ja/nee, hoort bij mij Tjee, Sopje toch, stop eens even met alllllllll die tandjes!! KL, als ik het zou mogen en kunnen dan zou ik je Reiki sturen, maar ik mag en kan niet, moet daar eerst de 2e cursus voor gedaan hebben. Ben daar alleen nog niet aan toe in mijn hoofd, moet eerst weer de discipline vinden om mezelf weer dagelijks te gaan behandelen. *Trekt haar geitenwollen sokken en schandalen aan en gaat gauw in pauze bij paps medicijnen klaarleggen*
Ze houdt zich in elk geval helemaal niet aan de voorschriften..eerst twee onder..dan twee voortandjes... Ze gooit gewoon alles door elkaar! Eigenwijs als ze is..zie je nu al aan haar hoofd..
Nou Koffie van mij mag je best ff klagen hoor. Hallo zeg, het is toch allemaal niet niks. Het gevoel van "te laat begonnen" speelt hier minder. Ik heb mijn Lief pas 2,5 jaar geleden ontmoet en voor die tijd was ik anti-baby Ik heb meer het "niet eerlijk dat ik jou pas zo laat heb onmoet" gevoel. En "nou is het te laat". En dan ben ik al heel blij als ik uberhaupt zwanger kan worden ... over zwanger blijven heb ik het maar helemaal niet. Suus met mij gaat het wel weer hoor. Proberen de vakantie zo snel mogelijk te vergeten en weer vooruit kijken. De kleine is weer helemaal opgeknapt en dat is het belangrijkste. Trouwens lekker dat jij ook het ergste weer hebt gehad. Op naar de volgende ronde ... (klinkt vrolijker dan het is)
Hihihi een lievenheersbeestenSophietje Tsssss het is net d'r moeder: maakt niet uit wat je haar aantrekt, het blijft een lekker bekkie
Ik ga werken meiden. Beetje afleiding kan geen kwaad! Heb zin om wat kapot te gooien, maar dat lijkt me geen goed idee
JFT, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat er al door diverse meiden gezegd is. Geen overhaaste beslissingen nemen. Ik wil je evt. wel adviseren om eens te kijken of je met iemand kunt praten. Psycholoog of maatschappelijk werk. Ik heb dit ooit zelf een keer gedaan terwijl ik juist iemand ben die niets met dit soort "figuren" heeft. Maar het helpt echt. Juist een blik van een "extern" persoon kan verhelderend werken. Wellicht ook iets om samen te doen. Liesben, k.t. Ik weet ook niets van tempen maar ik geloof je gevoel en als dat zegt dat het niet ok is dan zal dat ook zo zijn. Desmo, weer helemaal terug. Nog een beetje OS en CL gekeken gisteravond? Ben zelf na de 1e omloop 500 m. afgenokt. Koffie, ik vind je echt super dapper! En tuurlijk heb je het af en toe moeilijk, kan ik me voorstellen en dat mag je hier ook best uiten. We zijn er toch voor om lief en leed te delen met elkaar. Lotuss, dat over zwanger worden en blijven is wachten heb ik vorige week of zo geschreven. Vond het wel toepasselijk en het is volgens mij ook zo. En wat een schatje is die Soppie toch. BB, weet niet of je het nog leest maar veel plezier in het Belgische. Suus, je klinkt al weer wat beter. Voel je je ook weer wat beter? Zelf niet veel te melden. Zit op kantoor en probeer een beetje te werken en zo af en toe hier te kijken .
Vriendin van mij heeft een keer bij de kringloop goedkoop borden gekocht en deze allemaal buiten tegen een muur stuk gegooit Ideetje? Daarna heeft ze het ook weer netjes opgeruimd hoor.
@Ladouce...euhm nou nee,eigenlijk niet....door mijn "ziekte" heb ik altijd wat moeite met mijn energiehuishouding en moet ik alles goed verdelen....boodschappen doen betekent bv voor mij niet zoveel in huis meer kunnen doen.En ik merk dat de afgelopen dagen wel aardig wat energie getrokken hebben.....en nu had manlief vandaag verzonnen,dat er toch echt postzegels moeten komen vandaag....en dat is ver boodschappen doen...wat nog meer energie trekt dan ff naar de dichtsbijzijnde winkel.....en ik merk aan de onrust in mijn lijf,dat ik dat gewoon echt niet moet gaan doen vandaag.Maar manlief kent me ook langer dan vandaag,dus ik ga heus echt wel.....met als gevolg,dat ik weer niet ga opknappen vandaag....dus daar ben ik eigenlijk een beetje sjaggie om......
Suus, je kunt ook postzegels online kopen. Worden ze gewoon bij je thuis bezorgd. Maar dat klinkt inderdaad niet fijn. Ik begrijp het wel een beetje. Heb het niet zo ernstig als jij maar heb bijvoorbeeld echt wel m'n weekenden nodig om bij te komen en als ik veel plan in een weekend dan ben ik dus de maandag total loss. Maar goed, dat van jou klinkt echt niet fijn. Meis, doe rustig aan en die postzegels kunnen vast wel even wachten. Een sjaggie vrouw heeft je vent ook geen r..t aan.