Goeiemiddag meiden, ff denken wat ik allemaal onthouden heb, Bebek, leuk tuniekje voor weinig! En als hij niet bevalt gewoon weer op mp. Hoe is het met je snot, blaren en puppie? Oh trouwens wat een scheet van een beest zag ik voorbij komen. Ik heb ook zo'n pluis alleen van een ander ras, wel langhaar maar dan met krullen. (maar dat had ik al eens verteld dacht ik) Lotuss, ik zag een mooie jurk voorbij komen! Dombo, goed gesprek. Fijn dat het je wat opgeleverd heeft. En verbazingwekkend dat het aanhangsel jullie kant koos! Misschien voor je pa wel het extra zetje om er eens extra over na te denken. JFT, Yeeeahh bijna pasen! Dop, heerlijk naar de paardjes en dan lekker een dutje! Ik las iets van mannen harsen, mmm ik denk niet dat die van mij dat zo leuk zou vinden. Gewoon met een scheermesje is prima. Nicole, hele mooie buik! Ladouce, balen die testen. Een beetje duidelijkheid zou ondertussen wel fijn zijn hè. Hopelijk wil een ziekenhuis wat voor je doen. Marnat, voorzichtig nu hè buiten of sneeuwt het niet bij juliie? Koffie, yes dat is weer 1 cm minder!!! Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier vandaag een wittereus test geproduceerd. Wel 1 dag voor nod maar ik ga ervan uit dat het deze maand niets geworden is. Ik heb alleen wat pijn aan de zijkant van mijn (.)(.) maar verder voel ik eigenlijk niets (niet dat dat moet maar toch) Vanacht wel lekker geslapen na dat gebadder heb nu alleen pijn in mijn rug. En nu moet ik dus op zoek naar nieuwe sauna handoeken Nu ff het beddengoed uit de droger halen.
Hihi, zal ik het maar verklappen dan? Bebek istiyorum betekent letterlijk: ik wil een baby BiBi, balen van je witte test meis! Koffie, jippie, het gaat de goede kant op!! Lotuss, wat een verhaal over die testen he! Ik hou het ook gewoon bij die 2 voor 5 van kv, die doen het volgens mij altijd. Behalve bij mij, want daar zijn ze altijd wit Grrr, dat mens van de uggs heeft nog steeds niet gereageerd...ga haar gewoon een mailbom sturen zo!
Hmm, ovulatietest was weer iets donkerder dan gisteren, maar nog niet gelijk aan de teststreep...Wel raar, want dat ding moet toch een ei binnen 24 of 36 uur aangeven? Volgens de banner heb ik over twee dagen een ei, dus zou die test nu toch wel posi moeten zijn...dit is wel al derde dag met meer afscheiding....
Gewoon klussen Bebek! Om de dag..hupsakeee! Kan je het nooit missen... O... er kwam nog wat achter Bebek...dat lees ik eigenlijk nooit want ik noem je altijd gewoon Bebek.. Bebek baby...en wil je geen kindertje meer opjutten om kraaltjes in hun neus te porren?
Hahaha....ach....wel grappig juist als je dingen terug ziet! Ik had trouwens na een positieve ovu test binnen een paar uur een ei. Duurde in elk geval geen 36 uur meer. Dus als je mannetje thuiskomt ga je voor hem staan en zeg je...Bebek istiyorum.. en overmorgen wéér!
Tja, dat is nou juist ff lastig, dat klussen...Lief is nl vandaag de avonddienst weer in gegaan en komt rond twaalf uur thuis en ik moet morgen wer om 5.40 op...Hij moet me dus wakker maken voor een klus en ik kan je vertellen dat ik niet het meest aardige, charmante mens op de wereld ben als ik wakker gemaakt word Nou red ik twee nachten met onderbreking nog wel, maar om dat nou 3 of 4 nachten te gaan doen... Vandaar dat ik zo op die ovutest hang! Is maar goed ook, want voelde net een steek en zonder die test zou ik gedacht hebben dat dat een ei was, net als vorige keren, maar door die test weet ik nu dat het waarschijnlijk een 'ik-ben-er-bijna-klaar-voor-ei' is...
Ja, dat is zo... maar ik blijf zeggen dat je dat vruchtbare slijm niet voor niets juist vóór de eisprong hebt. Blijft lastig he...gedoe elke maand..
Nou, het is inderdaad een hoop gedoe! Zeker als vriendlief de avonden werkt, dan is het klussen midden in de nacht niet echt meer voor de leuk... Hebben jullie dat topic gezien 'Show jezelf'? Echt lachen hoe iedereen gewoon zijn snater vol op het forum knalt en dan ook nog zijn best doet om de leukste eruit te vissen Sommigen zetten zelfs hun man er op...Nou, ik denk niet dat Lief me dat in dank gaat afnemen als ik dat zou doen! en nog steeds niks van het ugg0mens gehoord :x
Nee... dan moet het maar even alleen om het goede doel, hahaha! Je zaad of je leven..haha! Ach...daar is toch ook niets mis mee? Voor de leuk kan dan de rest van de maand wel weer toch? Ga gelijk eens neuzen, haha! Vond dat topic over die rotstreken ook heel grappig, haha! Sommige dingen...daar kóm je toch niet op?
Ja lachen he! Ik moet alleen heel eerlijk bekennen dat ik veel mutserigererere D) types verwacht had, maar er zitten hartstikke leuke meiden tussen! Vraag me ook niet waarom ik dat verwacht had hoor, maar zit zo in mijn hoofd...
haha, ja, sommige kende ik al van gezicht. Maar het blijft vreemd als je al vaker een naam voorbij hebt zien komen en er dan ineens een gezicht bij ziet. Soms zo anders dan je had verwacht!
Haha..ja, kan soms even duren eer iemand reageert. Zeker in het weekend. Zijn mensen toch vaak weg of ze doen geen zaken ofzo. Kijk maar hoe stil het hier is.. Geduld Bebekje..