35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zo, ga even in een nieuw venster verder voordat ik straks mijn hele verhaal kwijt ben :D

Suus heeft een nieuwe foon die panoramafoto's kan maken. Wat heb je dat ding nu snel gekregen zeg!

Nicole heeft een trappende baby in haar buik *Desmo kijkt jaloers*

Marnat is alweer naar de voetbal geweest. Desmo heeft zondag de hele dag op de bank Eredivisie Live gekeken maar geen echte leuke wedstrijden gezien.

Koffie haar wond begint dicht te gaan. Nog 4 cm te gaan ... en dagelijks gefolterd :x

Dop heeft lekker nergens last van behalve een beetje moe. Ga zo door!

JowJow is ziek, beterschap meid.

En nou weet ik het niet meer en als ik iemand vergeten ben dan een dikke sorry maar dat is niet express.

Hier moet vandaag de huisvrouw in mij opstaan. Omdat ikvorige week weinig heb gedaan is het een bende. Zucht ... genoeg te doen dus.

Oh ja, niet-roken is nog steeds een drama :x Ik wil nog steeds heel graag roken en moet me inhouden om het niet te doen. Ik weet echt niet of ik het vol ga houden maar doe verschrikkelijk mijn best. Hoewel ik volgens mijn lief niet te genieten ben dacht ik zelf dat het best meeviel dus daar hebben we knallende ruzie om gehad. We stonden echt tegen elkaar te schreeuwen en dat is nog nooit gebeurd :) Handig ook wel als je in de klusweek zit ;)

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Desmo: wij hadden dus een Saeco...maar heb er veel problemen mee gehad. Ik hoop dat die van jullie het beter doet!

en uhm, zo zie je maar weer, altijd eerst even de gebruiksaanwijzing lezen ...;)

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Desmo.....ruzie moet je ook weer goedmaken toch ;)
    dus juist wel handig in de klusweek :D
    Maar zoals ik het hoor gaat het wel goed met stoppen met roken,want ondanks alle afkickverschijnselen rook je nog steeds niet.
    Dat eredevisie live hebben wij ook een tijdje gratis hier en ik ben bang ,dat het gaat blijven (dus die actie werkt goed ;)) Ik hou wel van voetballen hoor,maar heb er vaak het geduld niet voor om een hele wedstrijd te kijken.
    @Liesben.....een Jura!Nu ben ik jaloers ;)
    Welke ovulatietesten van sensitest moet ik kopen?Ze hebben allemaal verschillende .
    @Miranda......hoe was het bij de gyn?

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Niet jaloers worden hoor. Maar het schijnt de rolls royce onder de espressomachienes te zijn. Ik ben erg benieuwd!
    Ik heb zo'n voordeelpakket met 24 dipsticks besteld. Wordt voor mij een eerste keer, dus ik heb geen idee. Maar ik heb wel goede verhalen gelezen hier, dus ach..

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Owjee, nou tot nu toe heb ik veel plezier van de Saeco. Maarrrrrr de Jura is inderdaad wel DE machine. Staat ook hoog op mijn lijstje van "dingendieiknunietkanbetalenmaarooitwil" :D Welke bonen gebruik jij Lies?

Ja onhandig mens ben ik ook. Alsof ik het voelde aankomen heb ik ook nog een dipstick test gedaan en daar was het streepje nog niet sterk genoeg, dus nog geen ei neem ik aan.
    En Suus dat ik niet rook maakt me geen leuker mens hoor :)

6. Suzanne68

@Desmo...maar het doel is ook niet een leuker mens worden,maar stoppen met roken :p als je nog een weekje gestopt bent,word je vanzelf weer een leuke Desmo ;)

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dan maar even géén leuk mens Desmo!! Dat gaat wel weer over en roken is zoooo slecht voor je..
    Hoort erbij en is gelukkig maar tijdelijk. Je mag best wel eens niet te genieten zijn hoor...wacht maar tot je zwanger bent, hihi..kan je man alvast een beetje wennen..;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wij zijn niet zo merkvast. Ik vind bijvoorbeeld de Perla-bonen van de AH ook erg lekker...
    Ik zal een uitgebreid verslag schrijven hier over de Jura. Als we hem hebben dan ;)
    We kregen er wel drie pakken bonen bij. Niet dat ik daar nu wat aan heb, maar ik kan er al een beetje aan ruiken :)

En ik ben echt trots op je dat nog steeds niet rookt! Ik weet hoe moeilijk het is. En nee, je wordt er ook geen leuker mens van. Maar zoals suus al zei: dat is ook niet de bedoeling. Je wordt er wel gezonder van. En vruchtbaarder.
    En dat humeur gaat over, geloof me. Ik heb ruim 15 jaar gerookt, en rookte ruim 20 sigaretten per dag. En ben ook gestopt. Je kan het meis, geloof in jezelf! Ik wil je met alle liefde ondersteunen, als een soort buddy. Zo lang je maar stopt.
    Ik werk op een longafdeling en zie dagelijks de desastreuze gevolgen van roken. En dat is geen fijn gezicht, geloof me.

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben: wij hebben de Jura Impressa C5 en zijn er echt super tevreden over. Hiervoor hadden we al een espresso apparaat maar dan met zo'n losse piston, dat was een Ascaso (spaans merk). Ook okee maar ik werd gek van die losse piston.
    Wij gebruiken altijd de bonen van Kaldi, is een koffiewinkel waar we ook de machine gekocht hebben.

Desmo: sluit me bij Suus, Lotuss en Liesben aan. We steunen je en als je een slecht moment hebt laat het dan horen. Heb zelf ook 20 jaar gerookt en weet hoe het is om te stoppen maar inderdaad je krijgt er gezondheid, smaak en een mooiere huid voor terug. In het begin ben je misschien wat minder leuk maar dat wordt echt beter, geloof ons allemaal!

Suus: mooie foto!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wij hebben hem ook bij Kaldi gekocht!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, ik ga mijn hoofd even fatsoeneren en straks aan het werk. Fijne dag nog!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    update@ vandaag naar de dokter geweest vanwege het ja of nee door slikken van bloeddruk medicatie.
    bloeddruk is nu 140, 85
    ik moet eerst stopen met de medicatie.
    en op dieet
    en stoppen met roken.
    over twee week terug komen.
    ze heeft ook naar de wond gekeken die zag er goed ui

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    all.. ik ben bij de gyn geweest. Moet morgen op nuchtere maag bloed laten prikken op bloedstolling en trombose en nog wat dingetjes. 5 maart krijg ik n kijkoperatie! Hij wil kijken hoe t met de baarmoederwand is want zwanger worden blijkt geen probleem maar t vasthouden dat is dus n probleem. Misschien is de match niet goed tussen eitje en zaadje! Het is afwachten tot 5 maart iig!

Desmo... het is dat ik n nieuwe partner heb getroffen die stiklief is en waar ik dus echt wel 1 kindje mee wil. Maar anders had ik er niet meer aan toe gegeven. Wij zijn gescheiden ouders en willen allebei n groot gezin! Mijn moeder snapt mij ook niet hoor! En ze zegt ook steeds: meid, jullie hebben er al zat samen en t wordt alleen maar duurder! Maar dat zijn rotopmerkingen van mijn moeder die ik niet wil horen. Ik snap wel dat mensen zo denken.... zo denk ik ook... als ik naar mijn partners ex kijk die heeft 5 kinderen MAAR alle 5 zijn ze autistisch en dán vind ik dat je niet goed bij je verstand bent! Snappie?!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo@ nee de wedstrijden waren nou niet echt geweldig maar groningen had er 1 in moeten hebben.
    en ajax s had weer mazel

knap meid dat je nog steeds gestopt bent met roken
    heb je een tip voor me ik moet ook

15. Suzanne68

@Miranda...wat fijn,dat ze gaan kijken naar de eventuele oorzaken.

Ik ben deze week helemaal niets afgevallen :x en ik heb al zo'n rotbui,dus dat kon er ook nog wel bij.Ben een beetje grieperig en had wat onenigheid met manlief over iets stom kleins(en ik ben niet eens gestopt met roken;)) en dat rotgevoel blijft een beetje hangen.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Oeh Marnat! Heb je gelijk een stok achter de deur om te stoppen!
    Kom op meiden! Wég met die stinkdingen!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vervelend he Suus...als je niet afvalt en ook nog eens onenigheid..
    Het is wel normaal dat je af en toe een poosje stilstaat. Ik ben na de bevalling, in 6 maanden, 28 kilo afgevallen, hihi...erg he...nu ben ik nog iets van 2 kilo zwaarder, maar heb gewoon maat 38 dus ik klaag niet. Maar die laatste kilo's gaan langzaam hoor. Nu lijn ik ook niet echt, eet gezond en snoep niet. Soms is er ineens weer een kilo af, of elke dag 100/200 gram. Maar dan sta ik ineens weer 1 of twee weken stil, terwijl ik niets anders doe.
    Schijnt dat als je gaat meten je soms wel in centimeters afvalt.
    Maar ik meet nooit.

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja hoor Miranda, ik snaput ;)
    En zo'n opmerking van je moeder is inderdaad niet leuk. Ik krijg van mijn vader wel eens opmerkingen over mijn leeftijd in combinatie met mijn kinderwens. Daar zit ik ook niet op te wachten dus ik begrijp wat je bedoelt.

He jakkes Suus wat een domber dat je niks bent afgevallen. Ontzettend flauw is dat zeg.

Marnat lieffie ik vind mezelf regelmatig een draak maar het enige wat bij mij werkt is geen sigaretten in de buurt hebben. Geen asbak, geen aansteker ... helemaal niks wat je eraan herinnert. En nee, het is niet makkelijk, sterker nog het is verdomde moeilijk. Maar als ik het kan, kan jij het ook. En ik doe het voor de vruchtbaarheid, voor een baby heb ik alles over. Hoe zwaar het ook is.
    Lieve meiden hier helpen me er echt doorheen. Ik wil ook voor hun niet opgeven, niet afgaan, niemand teleurstellen. Maar vooral wil ik zwanger worden!
    Rook je pakje maar en gooi daarna alles wat ermee te maken heeft weg. We gaan het samen doen en samen zwanger worden!! (eehh nou ja ... je snapt wel wat ik bedoel :D:D:D)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo@ gaan we doen alleen manlief rookt ook he of die direkt mee doet als het pakje shag op is ja dat weet ik niet

20. Suzanne68

Ja ineens 3 cm dunner dus .....normaal raak ik een cm kwijt in de week en soms helemaal niks...en nu dus 3 ineens.

Deel Deze Pagina