Ik ben toendertijd ook cold turkey gestopt .Ik rookte echt heel veel. Iemand had tegen me gezegd,dat als je 2 weken helemaal niks rookt dat het daarna echt over is.Daar heb ik me toen aan vastgehouden en het is me gelukt.Nu al 14 jaar.Elek keer als ik dacht:ik red het niet,dan dacht ik :nog zoveel daagjes en dan is het voorbij.En dat was ook zo
Mijn partner is sinds vorige week maandag gestopt met roken.. hij eet er niet meer door.. snoept niet meer dan dat ie al deed... maar komt wel aan. hahahaha Hij vind dat ie n pook (dikke buik) begint te krijgen. Ik beur hem dan op en zeg dan heb ik meer om van te houden! Nee nu wil ie ook nog gaan afvallen maar dat vind ik echt overdreven. Hij is 176 cm en weegt ik denk 80 kilo! Is dat zo veel? Ik vind t wel kunnen hoor maar goed ik kan me eigen wel in hem's situatie indenken hoor... toen ik hem net leerde kennen woog ik 40 kilo en ik ben 159 cm groot. Nu weeg ik 57 kilo! Dat vind ik ook te veel maar als ik op de wii-fit kijk dan heb ik n perfect BMI en gewicht! En stoppen met roken scheelt ook of je partner wel of niet rookt. Dat maakt t ook moeilijker! Suc6 iig
Ja ... klopt helemaal, wij zijn alvast begonnen met de voorbereidingen (ovu-testen en klussen ) en in oktober hebben we allemaal een baby!
Ik ben vandaag 2 weken gestopt Suus maar het is helemaal nog niet over Ik wil nog steeds heel graag roken eigenlijk Of zou dat komen omdat ik 3x gesmokkeld heb?
bb@ rood grr moet verboden worden jowjow@ beterschap dombo@ ik hoop ook dat ik zonder medicatie kan. we zien het over 2week en het dieet tja waar moet ik dan op letten ik heb daar nog nooit op hoeven letten. mijn vermoeden is nog steeds te weinig bewegen vanaaf maar beginnen weer met wandelen heb jij een tip voor me desmo@ manlief gaat ook mee doen met stopen en we leggen het geld weg voor of vakantie of kinderkamer met dat idee gaan we er voor met dat idee moet het toch lukken. wat knap zeg al twee week
Meisjes, ik ga zo bijlezen, maar ben nu even heel druk in mijn hoofd omdat ik iets niet snap, dus ik heb jullie heel dringend nodig!! Ik ben sinds donderdag bezig met die ovulatietesten. Ik weet dat je altijd licht streepje hebt, dus prima. Nu was ie gisteren wel donkerder, maar nog niet zo donker als de controlestreep, maar dus wel donkerderderder als eerst. Ik heb iedere dag rond dezelfde tijd getest. Vandaag moest ik werken, dus kon ik niet op die tijd testen (13uur) en dus heb ik net de test gedaan. En nu is het streepje ineens weer net zo licht als donderdag Lief en ik hebben vannacht wel geklust en ik heb sinds gisterenmiddag een onrustige buik en sinds vanmiddag wat steken, maar die teststreep is dus niet zo donker geweest als de controlestreep. Kan het nu zijn dat mijn ei geweest is tussen gisteren 13uur en vanmiddag 17u30?? Ben helemaal kluts kwijt nu... paniek, paniek!
Bebek, Deze lichtere test kan dus betekenen dat je je lh-piek gemist hebt met testen, maar dat wil niet zeggen dat je dan dus je ei hebt gemist . Ik heb nooit een echt positieve ovutest gehad en ik vond het daardoor wel erg verwarrend. Heb een tijdje 2x per dag gestest om het duidelijker te zien, en ik kon dan wel achteraf goed zien wanneer het streepje het donkerst was geweest, maar dus niet tijdens het testen omdat het nog wel eens een beetje wiebelde. Als het even kan dus doortesten tot je zeker weet dat de streepjes lichter zijn. (Je tempt niet he, dat was voor mij altijd het meest zekere bewijs dat ei geweest was.) Vero
Hmmmz, klinkt wel alsof je ei geweest is en aangezien jullie braaf hebben geklust is dat no problemo. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je anders test vanwege het andere tijdstip. Ja verrek ... ik weet het ook niet dus Ik zou zelf denken dat mijn ei is geweest. Maar voor de zekerheid wel nog ff doorklussen hoor.
Marnat wat fijn dat je man mee gaat stoppen (zal een gezellige boel worden bij jullie hihihi). Koop een leuke spaarpot, zet die goed in het zicht en ga lekker sparen voor de kinderkamer. Wat een ontzettend goed idee!! Heel veel succes meis, ook voor Marnatman
Bebek, rond je ei, heb je dan meer eh.... bespringneigingen dan anders, of heb alleen ik dat? Ik heb nu hetzelfde, terwijl de Sensitest ovulatietesten in 2008 gewoon netjes positief werden, als in "gelijk aan de controlestreep". Soms is een piek maar een paar uur, en kun je em missen, vandaar dat ik rond de eisprong 2x per dag test. Daarom temp ik er dus ook bij. Dat maakt mij minder onzeker. Oh, ik ben weer spuit 11 en zeg weer 't zelfde als anderen Bebek, je bent nu waarschijnlijk door je ovulatietesten heen? Als je wilt kan ik je een stel opsturen?
Bebek, sluit me bij mijn voorgangers aan. En, maar daar heb je nu dus geen bal aan, bij die digitale cb heb je daar geen last van. Tenzij je natuurlijk zoals Desmo de gebruiksaanwijzing niet goed leest .
desmo@ die gezellig heid hihi die kun je wel op je buik schrijven de eerste dagen en ja het sparen voor kinderkamer kwam omdat ik zo ietshad van met dat gevoel dat er een wondertje gaat komen meiden ik geloof mijn oren niet. bij editie nl net de pil gaat weer uit het verzekerings paket. alleen word de pil vergoed voor vrouwen tot 21 jaar dat menen ze niet he manlief riep direkt komen er weer ongewenste zwanger schapen bij
JFT, ik heb er nog eentje....voor morgen, maar dan is het inderdaad op en daar krijg ik ook al paniek van; dat ik niet meer heb....Enne, die (be)springneigingen herken ik wel! En ook wat jij schreef over willen kopen...had de link niet gelegd, maar het klopt wel! Heb ook last van een gebrek aan geduld sinds gisteren, dus misschien is ie toch geweest...Maar dan kijk ik naar die stomme banner en dan denk ik meteen; dat kan toch helemaal niet? Vorig jaar had ik ook strepen die identiek waren aan de controlestreep... Ik heb alles gelezen, maar sjesus wat kunnen jullie lullen zeg! Las dat Suus flink aan het slinken is in omvang, ook al is er geen kilo vanaf. Ik zeg; vind het toch superknap! Lees ook dat Liesben een Juridinges heeft gelocht en dat iedereen van die dure dingen heeft...Ik heb een senseo en dat vind ik dus persoonlijk echt superlekkere koffie Ik heb rood voorbij zien komen bij BiBi en Ladouce...Grrr, kloteduivels ook altijd! Desmo is nog steeds in gevecht met haar nicotineverslaving...meid, volhouden hoor, je bent zo supergoed bezig! Ik ben jaren terug ook cold turkey gestopt, het viel mij toen erg mee, maar ben gvd wel na 6 jaar weer begonnen...Zit ook te denken aan stoppen, maar heb hier dus een man die ook rookt en dat maakt het niet makkelijker! Plus dat ik mezelf een dikkerd vind en de vorige keer ben ik 25 kilo (!) aangekomen en dat wil ik nu dus echt niet! Marnat haar wond geneest mooi en ik zag ook een keurige bloeddruk voorbij komen! Miranda mag in haar buik laten loeren... Wel balen dat je nog zolang moet wachten! Sorry als ik iemand vergeten ben, echt! Heb vandaag weer gewerkt en ben erg druk in mijn hoofd geloof ik. Gelukkig had Lief eten gekookt en hoef ik ook niet met puppie naar buiten, ben soms zoooo blij met mijn lieve Lief! Ow en nog niks gehoord van het stomme Ugg-mens :x
PB je adres anders even, dan stuur ik je er morgen een paar toe, of je moet ze gezellie willen komen halen in Den Haag?
Welkom hier Miranda! Ladouce, wat balen van de duivels. Wel prettig dat je nu verder kan. En BB10, ook balen! Bebek, dat streepje op een ovutest kan schommelen van lichter naar donkerder en vice versa. Heb ik ook gehad, geen paniek. Op een gegeven moment komt de vette streep wel. Er is een kleine kans dat je je piek hebt gemist, daarom wordt er soms 2x per dag getest. Maar de kans is groter dat die piek gewoon nog moet komen. Ik had die testen altijd ruim op voorraad Desmo, over het stoppen met roken : ben je een lezer/schrijver wat dit onderwerp aan gaat? Ik heb destijds veel gehad aan een forum voor stoppers, en aan een boek (ben ff titel kwijt) van Kristina Ivings (nee nee nee, niet het vreselijk irritante boek van die Carr hoor). Meiden, dank allemaal voor jullie lieve woorden! Ik ben vanmiddag thuis gekomen van mijn moeder. Meteen rennen om hier puin te ruimen en wassen te draaien en zo, want alles was hier natuurlijk stil blijven staan en morgen moet ik weer werken. Met mijn moeder gaat het slecht. Ze huilt ontzettend veel, ziet erg tegen het alleen zijn op, is heel angstig en bang, heeft continue een mierennest-gevoel in haar buik, erg onzeker, vergeet nog meer dingen als anders (vanmorgen ging ze voor de 2de keer ontbijten bijvoorbeeld), etc. De HA kon niet zo veel meer want ze slikt al veel langer parexotine en ook regelmatig oxazepam. We gaan haar aanmelden bij een of ander centrum in Bloemendaal die helpen met de psychische kant van rouwverwerking en ook hulp bieden bij praktische zaken als boekhouding. Mijn zus is nu weer bij haar, die voelt zich lichamelijk wat gammel en gaat daarom morgen niet werken. Woensdagavond komt mijn moeder waarschijnlijk hier, donderdag ben ik vrij. Dan moet ze donderdagavond alleen naar huis, de eerste keer maar het moet er eens van komen.
Zo zie je maar weer, de zorgen houden echt niet direct na een afscheid op. Sterkte met je moeder, Natas. Ik zat van 't weekend trouwens nog te denken dat als onze reacties bij Chris een "Ja, we gaan voor een 2e" zouden veroorzaken, jullie volgende kindje maar een Erik of Erica als 2e naam zou moeten krijgen
Natas1... heel veel sterkte met je moeder meis.... jeetje dat is niet mis wat ze heeft mee moeten maken en jullie trouwens ook zeg! Doe rustig aan en neem de tijd met je moeder.
Natas, wat een verdriet zeg...en wat zielig voor je mama dat ze zo de weg kwijt is Zulke begeleiding voor rouwverwerking lijkt me een hele fijne steun voor haar, en voor jullie ook! Want je moet je eigen verdriet ook niet onderschatten he meis! Ik heb mezelf in het begin ook helemaal weggecijferd voor mijn vader en zusje en daar heb ik nog weleens last van! Ik zou het zo weer doen hoor, maar je snapt me wel... Ik denk dat ze heel erg blij is met zulke schatten van dochters, maar denk ook een beetje aan jezelf he! Knuffel! Ow enne; ik ben juist gestopt met roken toen dankzij het boek van Alan Carr