Ik had vanochtend om een uur of 9 al een nieuwe draad aangemaakt....zal ff kijken of ik die dan kan verwijderen, want 2 dezelfde topics lijkt me wat onhandig... Hier wat ik schreef: Roosje en ik waren gister op het consultatieburo en ze groeit goed! 6650 gram en 61,5 cm. in tegenstelling tot de verwachte dip in de groeicurve, steeg de hare. Dus iedereen die me regelmatig aan het wankelen tracht te brengen over (de kwaliteit of de hoeveelheid van) mijn borstvoeding, is bij deze het zwijgen opgelegd. Hier werd ik de tweede keer deze week wakker zonder dat Roos middenin de nacht kwam om te drinken. Het blijft schokkend, dat ze ineens een dik 6 uur doorslaapt, terwijl een paar dagen geleden na een uurtje of 3,5- 4 toch nog werd geroepen om eten. Ben benieuwd of deze trend zich doorzet. Ben de komende 2 dagen vrij...maar Roos is vandaag wel naar opa en oma en morgen naar het KDV, want in opdracht van onze nieuwe 2e makelaar, moet ik mijn huis zo strak en kaal mogelijk presenteren. BAH! Ik hou van gezellige dingetjes om me heen...moet ik ineens in een toonzaal gaan leven. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet meer weg wil. Kan dit huis weliswaar niet betalen, maar verhuizen naar Overijssel vind ik een steeds grotere hobbel worden. Niet dat onze relatie slechter is geworden, hoor. Maar ik zie hoezeer mijn familie zich hecht aan Roos en andersom en ik krijg toch een enorm rotgevoel als ik me bedenk dat ik hen van Roos en Roos van hen ga beroven. Want ja: als je ruim anderhalf uur moet rijden om bij je familie te komen, doe je dat toch niet zo vaak. Nu zie ik ze nog meerdere keren per week ( en Roos dus ook) en bovendien heb ik HIER mijn supportgroep van vriendinnen en kennissen.Daar ken ik vrijwel niemand en de mensen die ik wel ken zijn a. grotendeels mannen en b. vrienden van mijn lief. Of ben ik nu een enorm watje dat ik het hele verhuizen naar het oosten helemaal niet meer zie zitten?
hie desmo gaat hier goed, druk en begin eindelijk mijn plek weer te vinden.. mannetje is aan nieuwe baan begonnen, steeds zieken in huis dus bleee. maar verder prima en ja, dat heb je goed begrepen... wens voor nog 1 blijft aanwezig dus willen we het nog keer proberen.
hellen is begrijpelijk dat je overstap moeilijk vind.. maar je hebt er eerst zo lang naar uitgekeken.. weg uit dit huis.. lekker naar je lief.. en zooo ver is het oosten nu ook weer niet.. bedoel.. this is holland babe... land dat je binnen 3 uur volledig doorkruist
Leuk om te lezen Limmeke en fijn dat je er weer bent Hellen wat een lastige situatie. Ik begrijp dat je je vrienden en familie erg zult missen als je in het oosten woont. Maar denk je ook niet dat het voor Roos goed zal zijn als ze haar papa iedere dag kan zien? Dat is in mijn ogen toch belangrijker als opa's en oma's. Ik begrijp heel goed dat het voor jou een stap in het onzekere is en je misschien weer opnieuw moet beginnen. Maar je bent niet alleen, je hebt je mannetje en je prachtige dochter. Ik heb misschien makkelijk praten want mijn familie woont allemaal ver weg dus ik ben gewend te moeten reizen om ze te zien. Maar het belang van een compleet gezin (papa, mama en kind) zou ik toch voorop stellen in jouw geval. Ik wens je hoe dan ook veel sterkte met het nemen van je beslissing. En hoe staat Han hierin? Is het eventueel nog een optie dat hij naar het westen komt?
Sterkte Natas... Goed gedaan Dombo! Heerlijk gevoel zeker, op je streefgewicht!! Jee..ladouce...wat knap van je, zaterdag pas weer testen! Wel beter misschien anders maak je jezelf helemaal gek. Zou ik toch wel worden trouwens..
@Hellen....ik heb 38 jaar in Rotterdam gewoond en woonde 5 minuten fietsen van al mijn vrienden vandaan.En een half uurtje van mijn familie.Nu woon ik 2 uur reizen van mijn vrienden vandaan en een uur van mijn familie.Ik vond het wel wennen,maar het valt me echt 100 procent mee allemaal.En met een kleine maak je al heel snel nieuwe contacten.Zeker als Roosje strakjes naar school gaat.En nu ben je toch ook veel aan het reizen naar de papa van Roos. Maar ik snap dat je er tegenop ziet.
Nee hoor, Hellen, zou ik ook hebben. Je laat toch een hoop achter en het is een sprong in het onbekende. Is toch ook niet niets!! Heey Limmeke!!!
@Ladouce....heb je wel vaker zo'n lange cyclus?Ik vind het zo spannend.Vind eigenlijk dat je ons niet zolang in spanning mag laten zitten
Jippie, Bebek heeft jullie ook weer gevonden! Dankzij Dombo: thanks! En meteen een daverend applaus voor Dombo, hartstikke goed meid, dat je het gehaald hebt!! Ook een applaus voor Desmo, die nog steeds niet rookt! En een applaus voor Roos die zo goed drinkt dat ze lekker aan het groeien is! En een knuf voor haar mams die het zo moeilijk heeft met een eventuele verhuizing....Is het geen optie dat je Lief hier komt wonen? Natas, ik denk aan jullie vandaag meis....dikke knuffel! Limmeke gaat ook voor nog een beebje: welcome back! Marnat heeft de westrijd overleeft en nog genoten ook, goed nieuws! Suus een echo afspraak, goed meid, dan kun je met frisse moed verder! En ik? Ik heb niks te melden...
Ow en Ladouce nog steeds geen duivels....wat spannend meis! Ik krijg plaatsvervangende zenuwen! Duim me suf voor jullie!
Heb vannacht geen oog dichtgedaan zeg...8) Sophie had pijn in haar buikje...ze krijgt nu natuurlijk vaste voeding en daardoor heeft ze wat meer moeite met haar ontlasting. AUW! Vanmorgen dus een luier vol gelukkig! Heb de hele nacht buikje liggen masseren, en Sopje maar windjes laten. (Dat meisjes geen windjes laten geloof ik nu helemaal niet meer in ) Zag vanmorgen dat ze ook nog weer een tandje erbij krijgt. Nr. 3 al! Alleen klopt de volgorde niet...ze heeft er nu twee onder en de derde moet een voortand zijn eigenlijk. Eigenwijsje krijgt dus een hoektand...zal charmant staan, kleine dracula.. Maar haar voortanden staan er ook al voor dus zal wel niet lang duren. Ze heeft haast.. maar papa was ook zo vlot met tandjes krijgen en kreeg óók eerst een hoektand..
Oh Dop, ik heb je "hengsel voor wasemmer" besteld hoor. Die juf wist gelijk waar ik het over had. Het ding kost 6,95. Als je mij je adres even in een pb stuurt dan zorg ik dat het ding jouw kant op komt Meiden die party gisterenavond ... ik heb me kapot gelachen maar het was echt zoooooo mutsig Samen met mijn (net zo rebelse) buurvrouw hebben we er maar het beste van gemaakt maar ik denk niet dat ik de volgende keer weer mag komen Wat een onzin zeg, al die spullen kosten een vermogen en ik kreeg nou niet het idee dat zonder die meuk mijn leven niet compleet zou zijn. Bovendien zouden we een workshop Italiaanse hapjes krijgen. Nou we gingen dus een Tiramisu, een pizza en een Minestronesop maken. Ja halloo, dat kan ik zelf ook wel. Uiteindelijk heb ik een vershouddoos (waar de champignons 2 weken in goed blijven volgens de muts) en wat bekertjes gekocht. We waren om 23 uur thuis en toen hebben de buuf en ik eerst maar een borrel achterover geslagen en nog even ontzettend gelachen. Achteraf had ik liever Groningen - Heereveen gekeken
@Lotuss....aaaah arme Sophie... @Hellen....wij hebben trouwens wel een compromis gesloten hier en zijn halverwege gaan wonen.Dus halverwege zijn werk,vrienden en familie en mijn kids en familie en vrienden.Is dat geen optie?Manlief moet nu wel ipv 20 minuten 3 kwartier naar zijn werk rijden,maar hij had het er graag voor over.En we wonen nu dan ook in een huis waar we samen in zijn komen wonen,dus dat voelt ook fijner.Hiervoor woonden we in zijn huis..nog verder van mijn dingen vandaan.Is dat ook geen optie voor jullie?
@Desmo....als ik het zo hoor zijn wel hier allemaal even gek op die party's gelukkig heb je het overleeft
Ik moest volgens de gebruiksaanwijzing op dag 9 beginnen met die ovutesten, maar heb er maar vast eentje gedaan...er is echt een heel licht, nauwelijks waarneembaar streepje zichtbaar, dus nog geen ei in aantocht hier. Aan de ene kant maar goed ook, want Lief is ziek, aan de andere kant: vanaf zondag heeft hij weer avonddiensten, dus dan wordt het weer midden in de nacht klussen, terwijl mijn wekkertje om 5.30 weer afloopt....
Oja...ik vergeet het helemaal....ik werd net gebeld door de T-mobile met 1000 maal excuses dat mijn telefoon er niet is gekomen.Een of andere onverlaat had hem 13 nov uit het systeem gehaald.Dus ik ging gelijk nu mijn 4 tientjes terug krijgen en mocht de vernieuwing van mijn abonnement annuleren.Gelijk gevraagd of ik ook niet gelijk mijn abonement (waaaah is het nou met 2 b's of 2 n-en?) helemaal kon opzeggen en dat kon.Dus nu ga ik eens lekker zoeken naar een fijn nieuw abodinges bij een andere provider.
Klus me suf Ja, bloedprikken ging gisteren goed. Afspraak Suus is gemaakt, Marnat d'r cluppie heeft gewonnen, lekker druk bezig geweest!
Lotuss, arme dracula-soppie....is toch zielig voor dat poppie, dat ze zo'n last van har buikje heeft....en zielig voor mama dat ze zo aan de scheetjes is D ) Hoop dat het gauw beter met haar gaat! Zou het niet een combi kunnen zijn; zere darmpjes en een tandje wat doorkomt? (zegt de leek op babygebied )
Suus, 1 b, twee n'en Maarre, lekker slordig zeg, dat ze je gewoon uit het systeem gehaald hebben! Nog een mazzel dat ze daar achter zijn gekomen! Kun je nu lekker gaan shoppen voor een nieuwe foon, altijd leuk!