35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een heftig verhaal IS, hoop dat maandag gesprek een uitkomst kan zijn voor jullie en dat jullie verder kunnen met jullie kinderwens te vervullen.

ja desmo, hoe was dag 1?

ik wil mijn naam veranderen in schrek!
    en enige drinken dat ik beetje binnen houdt.. is het sap uit blikken perziken.. maar hoeveel blikken kan ik blijven openschroeven???
    manlief word gek van allemaal bakken uitgedroogde perziken omdat ik het sap heb opgeslurpt :(

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    is@ gefeliciteerd met hubbie.
    suus@ ben zo lang samerhand wel wat gewend.
    we gaan gewoon door.

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zo, 3 koppen koffie verder en we zijn weer "bij" :D

Maar lieffies, het was hartstikke leuk, lekker vertrouwd en ik rol er zo weer in. Moet ff wennen aan het nieuwe computersysteem maar dat is zo simpel dat ik daar weinig moeite mee zal hebben. De advocate waar ik voor werk is een chaotisch maar gezellig mens die hoge eisen aan zichzelf stelt ... en dus ook aan haar secretaresse. Nou kom maar op, ik ben er helemaal klaar voor.

Ik ga trouwens op maandag, woensdag en donderdag werken. Rare dagen eigenlijk en ik heb het maar in mijn agenda gezet anders sta ik rustig een keer op de verkeerde dag op de stoep daar ;)

Gisteravond laat thuis en toen gelijk door omdat we uit eten gingen. Waanzinnig goed gegeten trouwens maar het werd laat en ik was helemaal afgedraaid. Ondertussen ben ik ook weer strontverkouden dus mag ik van mezelf vandaag een dagje binnenblijven en bankhangen enzo.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oh bah...ook zo misselijk van een gewoon glas water?
    Wat ik wel kon binnenhouden was Crystal Clear.Maar ja,dat is natuurlijk ook weer bij iedereen anders.....maar het is misschien het proberen waard?

5. Suzanne68

Jeej!Desmo heeft het leuk gehad!:)
    Nu alleen beetje verkouden...beterschap meis!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo@ fijn dat het goed ging meis.
    beterschap

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    IS gefeli met je vriend. En inderdaad hebben jullie al een lange weg achter je zeg. Leker verhaal wel (NOT) :$
    Ik hoop dat je je bij ons thuis zult voelen.

Bebek weten jullie al meer over de auto? Kannie vlot gemaakt worden? Oh en in de serie "stomme vragen": als je geen ibuprofen mag, kan Advil dan wel? Die slik ik namelijk altijd :)
    Enne, wat voor maat zijn die schoenen? Volgens mij vind ik ze nogal leuk namelijk ;)

Suus dat bord in de tuin is echt hilarisch :D Zijn er al reacties van buren op geweest?

Natas je mamsie zal de tijd nodig hebben maar het is fijn dat ze in ieder geval vooruit gaat. ;)

Limmeke = Shrek ... arme ziel. Gooi bij die perzikken een klodder slagroom en dan heb je voor manlief een toetje. Kan jij rustig dat sap blijven drinken.

Ladouce je broedkip is op, was heerlijk en nogmaals dankjewel :)

He verdorie nou weet ik niet meer wie er naar Dubai gaat en heb gen zin om weer terug te lezen. Lijkt me in ieder geval super interessant en dubbel leuk omdat de baas betaalt ;)

Marnat werk zoeken is niet makkelijk, ik weet het. Maar ik had er nu eigenlijk helemaal niet op gerekend en PATS ineens was het daar. komt voor jou ook wel weer goed hoor. Gelukkig dat je man weer werk heeft gevonden.

Hoest met Nicole en haar dikke buik? Die vond ik overigens niet zo dik als ik me had voorgesteld. Gewoon een mooie buik voor iemand met 32 weken. Ik wil ook zo'n buik ;)

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    :$ Een beetje verkouden, meis mijn kop zit helemaal vast, moest vanmorgen met warm water mijn ogen openspoelen en uit mijn neus loopt een constante stroom snot ... verder gaat het wel goed hoor :D

Maak me het meest zorgen om mijn keel. Ben al zeker een maand aan het kloten daarmee. Slikken doet echt pijn, alsof ik glas inslik, zo'n scherpe pijn. Hoop wel dat dat nou eens overgaat :x
    Iemand van de zusters nog tips :(

9. Suzanne68

Desmo is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg verkouden.
    Nog steeds beterschap!:D

Helaas geen tip voor je zere keel.Maar ben dan ook geen zuster ;)

Natas ging naar Dubai(toch?) veel plezier alvast!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo@ ik ben zeker blij dat manlief werkt,anders redden we het niet.
    maar ik geef niet op ik ga door met zoekenin de hoop dat het wat in de zorg word.
    en als het te lang duurt maar weer in de schoonmaak.

11. Suzanne68

@Desmo....ja,de buren waar we leuk mee omgaan moesten er erg om lachen....dat zijn ook degenen die gaan helpen tegelen,dus hebben we met zijn allen besloten om de voorkant maar eerst te doen om van het gezeur af te zijn.Maar ja,dan moet het wel een keertje gaan stoppen met vriezen.Was ook een buuv,die het ook te lang vond duren,maar daar ging gelijk een andere buurman overheen door te zeggen,dat je weinig kan tegelen of palen slaan als het vriest :D stelletje zeurdozen....2 daagjes zon en gelijk zaniken,bah!Ik was er wel opeens weer achter waarom ik niet zo'n mensenmens ben.En ik word er zo opstandig van.Mag van manlief niet eens samen met de leuke buuv een spandoek maken voor als het klaar is met:mooi geworden he!tsssss.Vond ie provoceren ;)

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Effies snel, heb 't druk hier op kantoor.
    Desmo, Advil = ibuprofen. (ik werk bij de advil boer) dus helaas voor ons toch niet doen.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou ja Suus, leven en laten leven hoor. Straks hebben jullie een keurig tuintje en ben je van het gezeik af. Sommige mensen hebben echt niks anders te doen dan op anderen te letten. Sneue types ;)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow lekker dan ... zucht ... nou dan ga ik ook maar over op de molletjes, getver :x

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo ff snel moet zo naar de huisarts, kleine lepeltjes Honing !

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden help! ik word gek hier het sneeuwt dikke vlokken grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    manlief gruwt van perziken, dus slagroom erop werkt niet :)

marnat: wat voor werk zoek je?

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Stuur die perzikken ook maar op :) heerlijk!

Ohja Des, Aleve mag ook niet want dat is naproxen (valt ook in de ibo klasse)(maar dat vroeg je niet, sorry)
    Ik vind zelf de paracetamolletjes niet zo lekker slikken maar de panadolplus (=ook paracetamol) hebben een andere vorm., voor mij een uitkomst!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    limmeke@ ik zoek werk in de zorg?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is dat moeilijk te vinden dan, werk in zorg?

bibi.. jij krijgt al testen hebberd :p

Deel Deze Pagina