limmike@ hier wel ben al jaren bezig. ik heb nivo 1 en wil graag 2 gaan doen. er is haast geen werk leer plek te krijgen.
Hoi meisjes! Even tussen de bedrijven door, want Lief heeft een turkse collega te eten gevraagd Gelukkig kan ik geen turks koken, dus dat doen de heren lekker zelf Maar dat turkse gekakel aan mijn hoofd de hele tijd, pfft! Des, fijn dat je eerste werkdag bevallen is en dat je zo'n klik hebt met het bedrijf, leuk!! Balen alleen dat je zo strontverkouden bent Ik vind molletjes ook niks, want die helpen niet bij mij. Oja, de schoentjes zijn maat 39, nooit gedragen! Limmeke, ik vind het zo zielig voor jou he, dat je zo ziek bent Is er geen middeltje voor te verkrijgen bij de huisarts? Lijkt me voor je weerstand en je energie ook niet echt fijn namelijk! Ehm, ik ben de rest alweer kwijt. Komt van de stress; collega van Lief kwam ineens een uur eerder en ik had het hele huis wel schoon, moest alleen nog zuigen en dweilen, maar dat doe ik liever zo laat mogelijk, want anders met hond en poes is het zo weer goor. Maar nu liep de planning ff vast Maar goed, heb het gered! En ik heb geen zwangerschapstesten gekocht, goed he! Er is nog niks te zien en ik voel ook nog helemaal niks, maar als er niks komt kan het ook wel wachten tot maandag. En heb nog twee ovutesten... Oja, Des vroeg naar de auto: de ophanging was kapot, maar nu zijn we honderd euro lichter, maar het rijdt wel weer Vannacht heel beroerd geslapen, want Lief was aan het spoken; die had vreselijke buik/maagpijn. Het zit vrij hoog, in het midden van zijn buik/maag, dus na veel doorvragen en googelen weet ik nu dat het iig geen gal/nierstenen zijn, maar het lijkt erop dat hij een probleem met maagzuur heeft, want het schijnt dat ie 's morgens ook geregeld overgeeft als ie buiten met de hond loopt En niks tegen het vrouwtje zeggen he...mannen!
Oja, morgen gaat mijn banner weer op 'dag 1 van de cyclus' maar dat wil nog niks zeggen he! Even voor de duidelijkheid
Desmo fijn dat je werk zo goed bevalt en je er nu al zo lekker thuis voelt. Ik heb ff een off day, wilde me vanmorgen aankleden nadat de thuiszorg was geweest, zat op het randje van mijn bed en er overviel me echt een loodzware vermoeidheid. Dochterlief is gegaan en ik ben mijn bed ingekropen tot ik met andere dochter naar de huisarts moest. Ze heeft een nierbekken-ontsteking blijkt nu. AB mee en veel drinken. En nu ben ik weer misselijk van moeheid bleeeeeeeeeeeeeeegh
He getsie, wat balen zeg. dat je je zo ellendig voelt Ik hoop dat je gauw weer opknapt! En beterschap met je dochter, dat zijn ook geen fijne dingen zeg!
Ben toch nog maar even een keer naar de brievenbus gelopen en ze zijn dus toch geweest! Koffie, onwijs bedankt meis! Ben helemaal blij! Suus, wat ben je toch een enorm scheetje, dank je wel! Vind het echt reuze lief! Helaas is er nu bezoek, maar morgenochtend ga ik hopen dat ze geluk brengen! Heb je ze ingestraald?
Pffft, heb nog steeds hoofdpijn :x Heb al molletje genomen, maar zoals ik al zei: dat werkt dus niet echt bij mij. Vind het niks nie leuk nie :x
Net weer even wezen broekloeren, maar niks hoor...Wel veel afscheiding en urine heeft een rare kleur; lijkt veel donkerder en geler Sorry voor het vieze verhaal....
IS, jemig meid, wat een verhaal. Respect voor de manier waarop jullie ermee omgaan. Heel veel succes maandag en hopelijk kunnen ze daar iets voor jullie betekenen. Suus, tssssss, mag je van manlief niet eens dat spandoek ophangen? Wat een naar jong. Haha. Koffieleutje, wat een ellende toch dat je je weer zo naar voelt. Dikke knuf. Limmeke, ook voor jou zo'n ellende, dat je zo misselijk bent. Bah, dikke knuf. Hoop dat je snel iets vindt waar je niet misselijk van wordt behalve perensap. Misschien anders een ideetje om even langs de huisarts of VK te gaan voor iets tegen de misselijkheid? Marnat, balen dat het maar niet lukt om werk te vinden. Hoop dat je snel tegen een leuke job aanloopt. Bebek, ik duim voor je! Beterschap voor je ventje, balen dat hij zo vaak moet overgeven. Wil hij zeker niet voor langs de HA? Desmo, strontverkouden, maar wel een leuke job en een leuke eerste werkdag gehad. Fijn meid! Als ik je verhalen zo lees, gaat het bij mij nog meer kriebelen om ergens in de loop van dit jaar ook maar weer eens op zoek te gaan naar werk. Ik begin het toch wel te missen nu. Niet alleen het extra inkomen wat je erdoor hebt, maar ook het onder de mensen zijn en het gevoel je ook ergens anders nuttig te kunnen maken. Maar voor het zover is, lijkt het me verstandig om eerst maar eens even aan te zien hoe het qua energie blijft gaan nu Alyssa naar school gaat. Want ik merk het goed dat ik nu iedere ochtend voor mijn doen vroeg opsta om 2 meiden vertrekklaar te maken om Alyssa weg te brengen. En ik merk het ook goed dat ik dat zoveel mogelijk op de fiets doe. Maar goed, als het nu ook zo gaat als toen ik ruim 5 jaar geleden na een periode van 2 jaar ziek zijn weer aan het werk ging, dan teken ik ervoor. Toen had ik ongeveer een maand nodig om me aan te passen aan de nieuwe regelmaat. Moest altijd wel lachen als mensen tegen me zeiden dat wanneer Alyssa naar school zou gaan dat ik dan zeeën van tijd over zou hebben. Voor die tijd had ik die illusie al niet, maar nu weet ik het zeker, ik heb het in geen jaren zo druk gehad als nu. Haha. Verder heeft Alyssa vanochtend haar afscheidsfeestje op het KDV gehad en ze heeft ervan genoten. En mams heeft ook genoten van het feit dat ze meemocht. We begonnen aan tafel met een hapje fruit en een glas drinken, daarna werd er voor de ex-jarige en afscheidneemster gezongen. Ze kreeg een mooi cadeautje wat eerst verstopt werd door de andere kindjes en daarna was het natuurlijk tijd voor het belangrijkste deel van het feestje, de tractatie. Deze viel erg in smaak bij de kindjes. Daarna nog even met Alyssa het gebouw doorgeweest om de leidsters te tracteren op een plak eigen gebakken cake en toen was het weer tijd om te vertrekken. Dus het hoofdstuk KDV is nu voor Alyssa definitief afgesloten. Maar de eerstkomende 2 1/2 jaar zal ze er nog geregeld komen ivm het brengen en halen van Yelina.
I S: Ik lach niet hoor en gefeliciteerd met je lief! Limmeke: Arm (groen) ding. Ik vind dat als jij perziken-sap binnenhoudt, jij zo veel blikken mag openmaken als je wilt! Desmo heeft een leuke eerste dag gehad! Ben blij voor je! Wel jammer dat je meteen verkouden bent geworden Wat betreft keelpijn: chloorhexidine zuigtabletten en/of gorgelen met zout water. Bah, maar wel effectief! En misschien even langs huisarts? Bebek voelt/hoort/ziet en weet nog niks. Wij duimen voor je!
Dombo, wat een leuke foto's zeg! Fijn dat ze zo genoten heeft, het straalt echt van haar snoetje af! En nee, Lief wil niet naar de HA, vindt ie niet nodig...mannen Enne, ik duim ook voor mezelf Weet niet of die urine iets te betekenen zou kunnen hebben?