35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, dank je!
    En het is echt waar, maar ik voel echt niks :(
    Heb niet eens pijnlijke boobs ofzo....Snap het niet helemaal, maar ben deze ronde voor mijn doen ook vrij rustig geweest. Laten we hopen dat het een goed voorteken is....

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, het zou kunnen meid. Maar ik wil je geen valse hoop geven en ondertussen blijf ik onderminderd doorduimen.

Natas, vergat ik nog helemaal. Al heeft je mamsel nog een lange weg te gaan, het is wel fijn dat er nu toch een kleine doorbraak is. Dat geeft jullie ook weer wat meer lucht.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dombo wat een leuke foto's! Raar idee? Dat ze nu weer een hoofdstuk heeft afgesloten? Kleine meisjes worden groot he?

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dombo....leuke foto's....is ze opeens weer een heel stuk ouder he.
    @Bebekje...graag gedaan hoor....ik grossier in die dingen...heb er zelf nog 10 nu ;) Ik heb ze helemaal ingestraald,tussen de klavertjes vier gelegd,kaarsjes erbij gebrand...enz enz ;)

5. Suzanne68

Wat die urine betreft....ik had het wel als ik zwanger was.Maar je kan ook gewoon te weinig gedronken hebben ;)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #4106 Bebek Istiyorum, 5 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
    Dombo, dat is een goede insteek: geen valse hoop. Ik merk dat het mij deze keer ook minder moeite kost om de hoop klein te houden. Misschien omdat ik er niet meer in geloog, misschien omdat het bezoek naar de arts eraan komt, ik weet het niet.

Wou trouwens nog even tegen de meeting-meiden zeggen dat ik het heel fijn vond dat jullie me even uitleg gegeven hebben over het bezoek aan de arts....Ik merk dat ik met dit soort dingen mijn mama toch wel erg mis en ik heb verder ook geen oma's of tantes waar ik het aan kon vragen, dus ben blij dat jullie zo lief waren om het me even uit te leggen, zodat ik niet helemaal onbeslagen ten ijs kom! :)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou, als het dan nu nog niet goed komt, komt het nooit meer goed ;) Vind het erg lief, dank je!

8. Suzanne68

@Bebek....als je maar in je achterhoofd houdt,dat daar niks gaat gebeuren wat jij niet wil.Sommige dingen zijn natuurlijk wel handig om wel te willen,maar je bent daar op vrijwillige basis en niemand kan je dwingen iets te doen waar jij je niet fijn bij voelt.
    Kan me voorstellen,dat je je moeder heel erg mist met dit soort dingen.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek: mijn urine verschilt per dag van kleur. Dus aan mijn advies heb je niets ;)
    Slik je veel of andere Vit B? Daar kan je namelijk hele gele urine van krijgen!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

En natuurlijk mis je je mama. Maar wij willen je graag helpen hoor, dus graag gedaan. Als je wat wilt weten, je weet me te vinden! Ik ben al bijna expert ;)

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank jullie wel meiden, jullie zijn lieverds!!
    Ben echt blij dat ik zo'n groep met zulke leuke, lieve meiden heb leren kennen! En jullie zijn nog gezellig ook! :D

Liesben, ik slik helemaal niks, al een tijdje niet....maar ik ga er maar van uit dat het iets logisch is ;)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ook geen andere foliumzuur gaan gebruiken?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ovulatie-test lijkt hier toch wel weer iets donkerder.
    He, ben dol op streepjes turen! :D

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek@ troost het je als ik zeg ik voel ook niks.
    en ik zit 4 1/2 voor mijn nod. en klus me rot.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het ruikt hier heerlijk, maar de heren maken echt een slagveld van mijn keuken! :$ Drie keer raden wie dat straks weer op mag ruimen :(

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Slik geen foliumzuur...Moet dat nu al? :$

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Als je 4 1/2 dag voor je NOD zit hoef je toch niet meer te klussen? Of is dat gewoon voor de leuk? :D

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm...ja? Dat moet je het liefst al vanaf 4 weken voor conceptie slikken. Ik slik het al anderhalf jaar....
    Dus: morgen naar etos of wat dan ook en foliumzuur halen.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek:
    En nu niet in paniek raken als je het nog niet slikt! Morgen gewoon beginnen!
    En je slikt niet toevallig zwangerschapsvitamines? Of zoiets? Daar zit het ook in.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Neuj, slik niks...Wist ik veel!
    Heb wel vitamine B pillen staan waar foliumzuur in zit, kan ik dat ook nemen dan?

Deel Deze Pagina