Ik kan die link niet openen, krijg steeds de medling dat Windows een fout heeft gevonden en dan sluit ie hem af...
bebek@ het hoeft ook niet maar we mogen wel toch. en daar bij komt ik heb nog wat in te halen he toen wij begonnen met zwanger proberen te worden, heb ik een tijdje foliumzuur gebruikt. toen het steeds niet lukte ben ik er mee gestopt. nu we sins augustus in de mmm zitten ben ik er weer aanbegonnen om dat dat moest anders helpen ze je niet. ik gebruik die van apie eigen merk kosten 2,70.
Kheb heerlijk gegeten net, echt super! Waar ik alleen niet aan kan wennen bij die turken, is dat ze nadat ze hun eigen bord leeg hebben, gewoon opstaan en op de bank gaan zitten...terwijl jij nog zit te eten Heb dat er bij mijn eigen man wel uit gekregen, maar ons bezoek heeft een turkse vrouw, dus die is niet anders gewend... Vind dat zoiets raars! Maar goed, heb lekker gegeten en de keuken is alweer schoon
Wij hebben op de bank gegeten, dus we hoefden niet van tafel Lief ligt nu gestrekt op de bank, en ik zit nog even hier. (PC's staan op zolder)
Dat lijkt me idd wennen Bebek....wel lekker rustig aan tafel dan Even ego zeuren:heb echt al hele erge menstruatiekrampen,maar verder niks....geen bruin..niks.En normaal heb ik zo vroeg niet zo'n erge buikpijn.Maar zal weer wat nieuws zijn hoor.Mijn lijf verzint altijd weer andere leuke dingen. Hallo Liesben
Hoi Suus Echt...vrouwenlijven? Ze moesten ze verbieden! Ik heb hier een streepje op ovutest die ongeveer net zo donker is als de dag voor de positieve test vorige maand. Denk dus dat ei iets eerder komt? Dus als ik dit (vrije) weekend niet online ben, weten jullie wat ik aan het doen ben. Heb lief al verteld dat we dit weekend kindje gaan maken
Nah, wat is iedereens stilletjes! Dan haak ik ook maar af. Bankhangen klinkt ook wel fijn. Tot morgen!
Valt me eigenlijk reuze mee. Je merkte gewoon dat ze er heel erg aan toe was om aan een volgend hoofdstuk te beginnen. Op de een of andere manier groei je daar dan ook zelf naar toe. Het enigste is dat de tijd zo vreselijk hard gaat en dat je soms het gevoel hebt iets te hebben gemist. Zo zit ze nog in je buik, dan gaat ze al naar het KDV om vervolgens zo maar even naar school te gaan. Maar inderdaad, kleine meisjes worden groot. Je ziet ze nu met de dag groeien in haar ontwikkeling. Zo houdt ze bijvoorbeeld ineens de schaar goed vast. Als wij haar vertelden hoe dat moest wist ze het beter, maar de juf ... die weet alles, beter dan papa en mama. Tja. Dat is wel een beetje een raar idee.
Dank je wel voor de tips Liesben, ik ben gelijk begonnen met zout water te gorgelen. Vind het niet eens smerig, ik proef echt helemaal niks meer maar ik merk wel dat het verzacht (voor heel eventjes dan). Ben vanmiddag even naar bed gegaan...werd om 18:30 uur wakker Lief had een etentje van zijn werk dus daar had ik geen omkijken naar. Trouwens Bebek, in het ziekenhuis gaan ze je waarschijnlijk ook wel vertellen dat je foliumzuur moet gaan slikken. Ik slik het ook al 1,5 jaar. Afhankelijk van waar ik ben neem ik dat merk. Heb nu toevallig iets van de apotheek waar ook nog allerlei andere vitamines en mineralen in zitten.
Ben weer kei kapot dus vertrek zo mijn mandje in. Morgen weer een dag, hopelijk dan de energie om op iedereen te reageren. Truste!