35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank Marnat!

Ah lievie nou toch, maak ik je aan het huilen...... dikke dikke knuf.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ja maar dat geeft niet kun je niks aan doen.
    het moet er uit he.
    ik gun het je van harte. knuf terug.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve Natas. Ik kan niet zeggen dat ik niet moest slikken toen ik je berichtje las. Maar dat houdt niet in dat ik niet blij voor je ben! Ik ben alleen wel eerlijk en zeg dat ik het steeds moeilijker vind om te die woorden te lezen: ik ben zwanger...
    Maar ik hoop met heel mijn hart dat jullie krummel blijft zitten en met een maand of 8 te wereld komt.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat betreft mijzelf...ik ben blij dat ik lief vanmorgen al "wakker gemaakt heb". Ik had net namelijk een positieve ovulatietest!
    Drie dagen eerder dan vorige maand.
    Morgen ga ik hem nog maar een keer verleiden. Ben blij dat ik dit weekend vrij ben ;)

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Dubbel gefelicitieerd Natas!!!!! ..... wat een bijzonder mooi verjaardagscadeau zeg. Kan me voorstellen dat jullie er ff van onderste boven zijn. Ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    succes liesben, en veel plezier met manlief verleiden. hihi

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ook hier Natas van harte met jullie heuglijke nieuws.
    Helaas is de kans op een mk idd verhoogd maar kijk naar mij (toen 44) het kan ook goed gaan. En de kans dat het goed gaat is vele male groter dan de kans dat het fout gaat. Ik kan alleen maar zeggen geniet en neem jezelf in acht.

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Bebek heeft heerlijk Turks gegeten.
    Heb je vandaag al foliumzuur gehaald? Slik zelf al bijna 5 jaar foliumzuur en later ben ik ook de Kruidvat multi-vitamines voor zwangere vrouwen gaan slikken. Ik slik nu Etos Multi-vitamines, 'Zwanger worden', maar ben er nog niet zwanger van geworden :D.
    Voor jou geloof ik ook bijna NOD ….. spannend, hoop en duim voor je!

Leuke kleine (grote) meid van Dombo voorbij zien komen.
    En zomaar ineens gesolliciteerd …. hoop dat het wat wordt.

Limmeke beterschap .... gaat het al ietsie beter!

Suus spannende tijd ….. duim voor je.

Liesben haar streepje wordt al donkerder ….. dus klusschema weer erbij gepakt?! ;)

Desmo is 'lekker' met zout water aan het gorgelen. Beterschap.
    Leuk dat je een nieuwe baan hebt ….. lijkt mij een erg leuke baan.

Bibi is energieloos. Hopelijk heb je lekker bijgeslapen.

Ladouce is ook aan het streepjesturen. Fijn weekend met jullie nichtje.

Natas gaat naar Dubai en Oman ….. daar kom je ook niet elke week zeg! Lijkt me best leuk.

Marnat zit onder een dun laagje sneeuw …… hier gelukkig geen sneeuw!!

En inmiddels is Liesben haar test echt donker …. dus hup aan de klus!!!

Moet er ff een beetje inkomen met de namen. Als ik iemand vergeten ben ….. sorry!!!

Dank voor alle felicitaties. Ik ben best wel een beetje (boel) brak. Gisteren als spierverslapper voor de rug aan de witte wijn gezeten :p. Was erg gezellig. Helaas kort geslapen, lag er om 02.30 in en was om 7 uur al weer wakker .... helaas mega-koppijn en suikerspiegel lag een 'beetje' hoog :$!
    Zonnetje schijnt hier …… ga denk ik zo ff een stukje (héééél klein stukje) fietsen. ff kijken of dat lukt met de rug. Het is geloof ik al 100 jaar geleden dat ik op een fiets heb gezeten ….. dus zal wel aardig zadelpijn krijgen :D.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wauw! Natas!!! :$
    Wat een geweldig nieuws na je eerdere verdriet..:)
    Nu even spannend he...maar inderdaad, het gaat tóch vaker goed dan fout! Zal duimen...

En ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is voor de rest.
    Gewoon niet eerlijk he! :(

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mijn hemel Natas, hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? Zwanger in ronde 1 :$
    *Desmo kijkt wel even jaloers*
    Maar ik gun het je van harte hoor, 2x gefeliciteerd vandaag dus ;)
    En ik ga voor je duimen dat de kleine wurm lekker blijft plakken. Tjeses wat een nieuws zeg!

Dombo pas maar op met solliciteren hoor, voor je het weet ben je weer aan het werk. Ik weet er alles van :D Maar veel succes, ik hoop dat het goed gaat.

Bebek wat een horken zeg, om zomaar van tafel te lopen als nog niet iedereen uitgegeten is :$ Zou ik echt woest om worden, of het nou de cultuur is of niet, ik vind het onfatsoenlijk.
    Ben trouwens serieus over die schoentjes aan het nadenken, vind ze echt schattig en het is mijn maat. Wat kosten ze eigenlijk?

Verder ben ik echt een beetje ziekjes hoor. Heb gisteren bijna de hele dag liggen slapen en mijn keel is nog steeds heel pijnlijk. Gelukkig doet Lief vandaag de boodschappen en kan ik nog lekker een dagje binnen blijven. Duik straks dus gewoon mijn mandje weer in :)

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ehhh Suus vaag streepje of geen streepje :( Je kunt wel niks zien maar ik vind het toch best een beetje spannend. Wanneer is je NOD nou ook alweer?

En Liesben, lang leve de testen! Jij weet wat je te doen staat dit vrije weekend. ;)

12. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Natas helemaal geweldig van harte hoor!!! en o ja fijne verjaardag (maar dat zal wel lukken neem ik aan met zo'n mooi nieuws)

Zelf weer wat bruinverlies gehad :$:$, dus ben bang dat de ongi volgende week zal doorbeken:(. Temp is nog wel hoog, maar die gaat bij meestal pas na de ongi weer omlaag. Vriendje en ik hebben afgesproken gaan nog 1 ronde proberen en anders naar h.a. Heeft ook te maken dat hij als kind operatie heeft gehad voor niet ingedaald balletje, en het schijnt dat dat ook slechter zaad :$ kan veroorzaken dus....

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Jowjow...balen meis :(
    Misschien idd niet zo'n raar idee om het zaad van je man even na te laten kijken.

Waar blijft Bebekje?

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek@ manlief heeft de film Shutter Island gevonden met ondertiteling. maar wel cam versie.
    je snapt dus dat marnat die vandaag gaat kijken.
    + nog meer films.

15. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    @Jowjow .... balen zeg.

Idd een goed idee om om een zaadtest te laten doen. Wij hebben voor het nieuwe ZH lijsten moeten invullen en op de lijst van mijn vriend stonden ook allerlei vragen over o.a. ingedaalde bal, bijbalontstekingen en nog meer van die vragen over het mannelijke zaakje. Dus het zal wel degelijk van belang kunnen zijn.

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hmm JowJow da's klinkt niet best. En inderdaad, op een gegeven moment is de h.a. de juiste stap. Succes!

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Suus is jouw NOD vandaag?

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jow jow@ balen meis, net als de anderen zeggen even een testje laten doen . id afspraak bij de huisarts voor verdere stappen.

19. Suzanne68

Nee dinsdag :)

20. Suzanne68

@IS,maar wij zien hier tegenwoordig elke maand streepjes,die er niet zijn hoor ;)

Deel Deze Pagina