Niet altijd hoor, maar gisteren en vandaag ben ik vrij nuchter (en ongeduldig om ei, lijk Bebek wel ) Oh, Bebek, er zijn 10 ovulatietesten naar je onderweg
..Dat weet ik dus niet ... Ik vind het overwetend fijne en positief klinken dombo.. ik snap dat het toch nog wat moeit kost om het allemaal te geloven.. het is ook niet niks... ik hoop dat er voor je broertje ook rust komt! Marnat.. wat een ellende met dat geld... Nicolien.. schiet alweer lekker op hè? .. ga zo even naar je voorbeeld kijken! Enne... eind feb komt idd dichterbij... wat is een jaar dan eigenlijk snel om....Zoveel gebeurd alweer... Ik lig plat met laptop... manlief heeft voor vanavond, net als gister al zijn leerlingen afgezegd. Gaat zo wel de studio in om het mixen bij te wonen... maar voelt zich ook echt niet lekker... beiden in de lappenmand dus... Straks Dopje halen en wat boodschappen doen.. het hoognodige (suiker en luiers ) en dan de rest van de dag beetje hangen met Dop op me heen...
Dombo, fijn dat je vader in ieder geval open staat voor jullie kant van het verhaal en spijt heeft van hoe het gelopen is. Helaas kan het verleden niet teruggedraaid worden maar het hier en nu wordt er een stuk makkelijker op zo lijkt me. Leuk die eerste ochtend basisschool, goed dat je het meteen zo naar haar zin had. Leuk om haar straks op te halen en te horen hoe ze het vond. JFT, kom maar op met dat ei he, wat een stomme lijven hebben we toch ook. Dop, ook naar beiden in de lappenmand, nou ja wel gezellig samen dan in ieder geval. Ik duim heel erg mee voor je echo vrijdag. Marnat hopen dat jullie geld zo komt. Hier weer lekker moe van het poetsen maar toch al een wasje gedraaid , badkamer gedaan en beneden gedweild en gezogen. Hebben we eigenlijk al eens een rondje show je huis gedaan? Ik ben altijd zo benieuwd naar hoe mensen wonen, huisdieren hebben we wel gedaan en dat vond ik erg leuk. Leuk idee, of niks?
@Dop....wel begrijpelijk hoor dat je er niet gerust op bent.Is toch altijd spannend die eerste 12 weken.Maar zoals iemand al eerder zei:het gaat vaker goed dan fout.Maar je leest hier natuurlijk veel over dat het fout gaat.Lastig te onderscheiden dan of het angst of een voorgevoel is.Maar je gaat gewoon een fijne echo hebben vrijdag. @Dombo...ik vind het heel knap van je vader dat hij zijn fouten toegeeft.Even in het midden gelaten of hij het nou wel of niet wist.Hij heeft wel begrip en spijt.Dat is wel heel veel meer dan jullie verwacht hadden.Toch? @Bebek....ik hoor niks van die vriendin beetje vreemd. @Dop beterschap!
@Dombo......wat fijn dat je man mee was je dochter de eerste dag naar school brengen.Gelukkig viel het allemaal mee....en zo'n ochtendje niks met je andere dochter is ook lekker.Ben ook erg benieuwd hoe ze de eerste schooldag vond.
meiden we zullen ons moeten redden en dat lukt ook wel. we hebben al eerder in de www gezeten maar niet samen. we weten hoe we moeten leven . naar de aldi en de coop dan moet het goed komen hihi zolang we een brood op ons bordje met wat erop hoor je mij niet klagen. en zo lang we elkaar hebben jullie snappen denk ik wl dat het roken moelijk word. maar we willen het heel graag. zodra het schag op is hier gaan we er voor. ik hoop dat jullie me willen steunen
@Marnat....stoppen met roken is ook een goede manier om geld de besparen Balen dat jullie opeens zoveel minder geld hebben.....knuffffff!
@Nicole....dikke knuf voor het dichterbij komen van Eline's geboortedatum. Sorry van alle knuffen....weet dan gewoon even niets zinnigs te zeggen en dan maar zo....
dankje meis ja we hebben het al vaker geprobeert te stopen. maar blijkbaar moet een dokter keihard tegen me zeggen hihi ik wist nooit dat je bloeddruk daar ook van om hoog schiet. ik krijg nu ook alles te gelijk . hoe dan ook het gaat lukken. we reden ons al 16 jaar komt wel weer goed hoop ik. sorry moet het nu ineens toch even kwijt. waarom ook altijd alles te gelijk. tranen bigelen al weer over de wangen grrr
Marnat, niet roken levert ok nog eens een leuke besparing op. Maar ik weet erg goed dat je daarvoor niet zult stoppen. Het is gewoon leuk meegenomen. Geef je eerlijk aan wanneer de shag op is in huize Marnat? Dan ga ik je steunen, zo goed en kwaad als ik kan dan tenminste. Dombo wat spannend dat je grote kleine meid nu echt op school is. Kon mama haar tranen bewaren of was het moeilijk? En hoe was papa eronder? Dop lieffie wat lijkt me dat vreselijk moeilijk, die eerste weken. Ik herken wat Liesben zegt; soms ben je "blij" ongi te worden omdat je dan de stress van het zwanger blijven niet hebt. Maar goed uiteindelijk willen we allemaal komen waar jij nu bent hoor. Nog 2 daagjes geduld proberen te houden en dan hopen we op een vrolijke wurm in jouw buikie Nicole wat ben je al druk geweest vandaag zeg! Ik kom meestal pas in de middag op gang. En lekker dat die kleine je zo schopt, lijkt me zo'n bijzonder gevoel JFT ik ben ook mijn ei kwijt, snap er echt geen ruk meer van. Ik test met 2 testen en vandaag zei de digitale CB test "geen ei" terwijl de streep op de dipstick lichter was dan gisteren! Heb ik dan mijn ei al gehad Dat kan bijna niet en het voelt ook niet zo (hoewel ik nog nooit mijn ei heb gevoeld dus waar ik dat nou op baseer ). We hebben wel gisteren braaf geklust maar volgens mij zijn lief zijn zwemmers van een raar soort zonder richtingsgevoel. Na 5 minuten had ik het idee dat ze een wedstrijdje deden wie het snelste UIT mij kon zwemmen ipv de andere kant op Ik hoop dus maar dat er een eigenwijs zwemmertje toch de andere kant op is gegaan. Pfff ik dacht rustiger te worden van die ovutesten maar nu ben ik alleen maar onzekerderderder.
Lieve Marnat het leven is soms zo verschrikkelijk niet eerlijk. En huilen mag hoor meis, gooi het er maar uit. Je zal waarschijnlijk nog veel meer gaan huilen als je straks niet meer rookt. Maar is het wel verstandig om ook te gaan lijnen? Je bent wel erg hard voor jezelf en vraagt veel van je psyche. Probeer toch eerst te stoppen met roken, dat is al zwaar genoeg. Wees dan niet te streng voor je met snoepen en eten, het is bijna niet te doen om allebei te laten staan. En dan gaan we over een half jaartje samen aan de lijn. Ik ben ook aan het aankomen maar het kan me nu niet schelen. Eerst stoppen met roken en daarna komt de rest. Kom op meid, denk aan je kinderwens
@Marnat....ik sluit me bij Desmo aan dat lijnen en stoppen met roken een beetje teveel van het goede is.Roken is zoveel slechter voor je gezondheid,dan overgewicht.Eeen ding tegelijk hoor,het jezelf niet zo moeilijk maken.
suus en desmo@ jullie zijn schatten. jullie hebben gelijk eerst stoppen met roken we zijn al met het laatste pakje bezig en de rest komt dan wel. ik steek nog een peuk op en dan ga ik me aan kleden en even wat in huis doen. de snipper raar draait hier al over uren.
Even superego ik reageer straks wel op jullie.... ** Vanmorgen te horen gekregen dat wond mooi dichter wordt maar de schjf zit er nog en is vuurrood, de ontsteking wordt dus weer opgesloten Ik weet het ff niet meer hoor ben doodmoe heb het gevoel ff niks meer te kunnen hebben. De vpk zei "verheug je maar niet op goed nieuws morgen" nou lekker dan. Manlief opgebeld die zei wacht nou eerst morgen maar af, ja makkelijker gezegd dan gedaan. **
Als ze eruit zwemmen, dan staat je baarmoedermond waarschijnlijk nog niet open, of nog niet ver genoeg open. Ze kunnen wel naar binnen, maar niet zo veel als wanneer je bmm open staat. Is je bmm wel zacht en hoog? Je LH wisselt soms eerst voordat je je piek hebt. Ook ik word helemaal gek deze maand hoor, dacht mijn lijf te kunnen vertrouwen, maar 't heeft na 't vruchtzakje gewoon wat meer tijd nodig.
O nee he Koffie...wat ellende! Wat zal jij er klaar mee zijn zeg...alsof ontzwangeren op zich al niet vervelend genoeg is, je wil er tenslotte ook wel weer eens vanaf zijn he...krijg je dit..' Zit je niet mee he..vind je wel een kanjer hoor! Sterkte!