herkenbaar, maar heb het vnl. met dingen voelen of juist niet voelen. Steekjes, prikjes, noem maar op en elke keer is het weer niet zo. Grrrrrr ..... waarom kan een vrouwenlichaam nou niet gewoon elke maand hetzelfde doen en pas anders reageren als je zwanger bent, dat zou zoveel makkelijk zijn.
Moet nog even bijlezen, maar wou vast even zeggen dat er hier nog geen tekenen van duivels zijn...nog niet eens verkleuring. Begin wat nerveus te worden nu... Ik probeer wat bij te lezen, maar reageer waarschijnlijk laat, want ga met buuf slingers kopen voor haar kleintje die bijna 1 is! Ben er in ieder geval vanavond weer!
Ga zo ook maar even foliumzuur kopen....Ben wel gelijk gisteren met die vitamine B begonnen en daar zit 400mg foliumzuur in, dus krijg alvast wat binnen! Dombo heeft gesolliciteerd; ik hoop voor je dat je lekker voor twee daagjes aan de slag kunt meid! Natas gaat lekker naar Dubai; ik ben jaloers! Staat nl wel hoog op mijn verlanglijstje! NATAS: HAPPY BIRTHDAY!! Wow, ik lees nu pas dat je een positest in handen hebt Natas: GEFELICITEERD! Ben helemaal in shock zeg, in ronde 1 gelijk zwanger! IS, een pijnlijke bibs overgehouden aan je fietstochtje? Des, de schoentjes zijn ook heel leuk Ik zeg; bieden maar! En wat sneu voor je dat je ziekjes bent, bah! Ik hoop dat je gauw opknapt! JowJow, kan het geen innestellingsbloeding zijn? Aangezien je 4 dagen voor NOD zit.... Ik hoop het eigenlijk wel hoor! Maar zo'n zaadtest kan misschien inderdaad wat uitsluitsel geven, dus HA is geen gek idee! IS, kan wel een testje kopen, maar meestal beginnen de duivels bij mij zodra ik besloten heb om een test te doen. Dus doe ik gewoon geen test Nee, ik wil het nog even afwachten. Mijn lijf neemt me iedere maand weer in de zeik, dus nu wacht ik gewoon een paar dagen....Als er morgen nog niks is doe ik misschien even een ovutest, om te zien of die donkerder is, maar puur omdat Lief de hele week de avonden werkt en ik dus geen eventueel blij nieuws met hem kan delen.... Maar the truth is dat ik gewoon geen test durf te kopen....
Meisjes, ik ben weg! Suus, wanneer ga je naar Disney? Ben je er vanavond nog? Want dan ben ik er weer!! Pffft, ik ben gewoon zenuwachtig...is dat ook een symptoom?
Precies hetzelfde hier...had allang bruinverlies moeten hebben of van dat slijm wat ik voor mijn menstruatie altijd heb...dat is idd een beetje verkleurd dan.Heb wel meer dingen hoor,maar voelt zo stom om op te schrijven als het weer niet zo is
Oja...ik hoor iedereen altijd over broekloeren....maar als ik denk zwanger te zijn doe ik altijd aan borsten turen En lief doet verplicht mee.....doe ik opeens mijn shirt omhoog en roep:kijk! thuis hoor.....waar niemand anders het ziet
Bebek ik snap je wel hoor. Heb ook wel eens bewust geen testen in huis gehad. Nu heb ik er toch maar wel weer standaard een paar liggen. Moet zeggen dat ik niet vaak test, want ben opzich vrij regelmatig, krijg de kans niet om voor niks te testen . Ik ga iig heel hard voor je duimen. Ennuh hier geen bipspijn .... toch maar niet gaan fietsen. Rugpijn is weer wat erger dan vanochtend en fietsen helpt daar niet aan mee zei vriendlief, en hij heeft gelijk. Suus jij ook al borsten-turen , ik doe dan nog net niet mijn shirt omhoog voor vriendlief , maar als ik in de badkamer sta dan kijk ik altijd en zie natuurlijk ook altijd weer iets nieuws . Ook daarvoor neem ik me elke maand voor om het de volgende maand niet te doen, maar trap ook daar steeds weer in. Ga voor jou ook enorm duimen Suus. Zou toch bijzonder zijn als er ineens drie dames op rij deze maand zwanger zijn!!!
Ok,nu ie wat langer ligt zie ik het ook.Heb er zelfs een foto van kunnen maken.....het is heel vaag hoor en ik weet,dat je niet zolang moet laten liggen.Maar ik heb nog nooit een streep op een sensitest gehad als ik niet zwanger was (behalve vorige maand dan ) en in het echie is ie echt roze en niet gelig of grijs. Het is wel heeeeeeel vaagjes hoor,dus jullie moeten goed turen Ik heb er een positieve test naast gelegd,zodat jullie weten waar je moet turen. Bekijk bijlage 56347 Hierna word ik waarschijnlijk voorgoed voor gek verklaard
Ik heb ook een smiley op mijn digitale ovulatietest (Thnx Nicole, de 1e heb ik verprutst, maar deze doettut) en nog steeds een knalstreep op mijn dipstick. Jippie! Morgen nog een keer "klussen" en dan mag ik ook op de wachtbank!
Ik zie een vaag streepje Suus!!!! Misschien stomme vraag, maar dit is toch een zs-test, geen ovu-test toch???? Sorry van vorige maand weet ik natuurlijk niet wat er was.
Haha,geen sorry hoor.Ik zei het juist even extra,omdat ik snap dat je niet kan weten,dat ik een vage streepjesziendieernietzijn-iemand ben Het is een zwtest.Best wel een beetje spannend nu.... Is natuurlijk voor NOD,dus kan nog heel goed mis ook.
Ja,gewoon ff kijken of er niet al aders,witte puntjes of pukkeltjes opzitten Ik trap elke maand overal gewoon weer in....zoals dus veels te vroeg testen.Neem ik me ook elke keer voor niet meer te doen