35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
  2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus ik heb ook zitten turen en ik betuur toch ook echt een vaag streepje hoor.

Marnat ik zou geen cam kijken hoor, is zo vresellijk zonde van een goede film.

Wie vroeg er nou om terug naar de kust ?

Zou wel gaaf zijn deze maand een hele rits posi-testende meiden, daar ga ik voor :D

Dombo had het helemaal nog niet gezegd maar goed van je joh die sollicitatie !

Desmo beterschap.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik zie hem zelf ook....in het echie net ietsies beter,maar dan ook maar net hoor....en ben erg voorzichtig na de neppe positesten van vorige maand.Maar die kon ik niet op de foto zetten.
    Morgenochtend nog een sensitest en als die weer zo is gooi ik er mijn laatste KVtest tegenaan.En overmorgen ben ik in La France....zit te twijfelen testjes mee te nemen.Je moet ergens aan verslaaft zijn he ;)

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ach je kunt hem meenemen zoveel ruimte neemt het toch niet in, in je weekendtas ? :D

5. Suzanne68

Ik zie het helemaal voor me,dat ik een hele koffer heb gepakt met alleen maar testjes :D Ik ga ze vast wel meenemen hoor ;)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liesben werd je ook zo blij van die vrolijke smiley op je test? Ik vond dat helemaal geweldig :)
    Maar zo zie je maar weer dat dus zomaar spontaan 2 dagen eerder je ei kan gaan springen, rare lijven van ons :(

Lieve Suus ik doe vreselijk mijn best maar ik zie echt niks :) Wil je ook niet gaan zitten voorliegen hier. Misschien komt het wel door mijn waterige oogjes hoor, maar ik kan werkelijk niks ontdekken.
    En natuurlijk moet je testen meenemen naar Disney. Wij willen ook graag wat weten hoor ;) Je stuurt desnoods maar iemand een sms, de nummers heb je nu :D

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lekkerrrrrrrrrr doe ik al bijna de hele dag :)
    Nou ja, met een stapel tijdschriften dan.

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Suus hoe lang blijven jullie eigenlijk daar?

9. Suzanne68

We komen donderdagavond weer thuis.De streep is ook wel heel vaag hoor.

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow dan lopen we elkaar net mis. Ik ga donderdagmorgen weg. Maar ik ga naar mijn ouders in Frankrijk en die hebben gewoon internet natuurlijk. Zal dus regelmatig even komen kijken op ZP hoe het met jullie is.

11. Suzanne68

Zijn we toch een dagje in hetzelfde land :D

De rest van het jaar zijn we ook in hetzelfde land natuurlijk,maar dan in het vreemde buitenland ;)

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik ga met de vliegmasjien en zwaai wel even als ik over Parijs vlieg:D

13. Suzanne68

Daar hou ik je aan.Ik ga donderdag gewoon naar elk vliegtuig zwaaien wat ik over zie vliegen :D

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh ja gezellie, ik zie mezelf al zwaaiend door zo'n piepklein raampje in het vliegtuig zitten. Hahaha de mensen zullen denken dat ik niet helemaal lekker ben ... wat dan wel weer klopt ;)

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @natas: gefeliciteerd met je verjaardag en whaaaaaaaaaaaaaaaa wat een kadootje!
    duimen blijf ik voor je doen.. maar zwanger in ronde 1 ( hier net zo ) xx
    dat berekenen etc dat doe ik ook steeds.. pas na volgende kloppende hartje en uitslag combitest ga ik blij doen.

@gemberpillen: als ik ergens van over me nek ga.. is het spul met gember... omdat er altijd wel een gemberreuk of smaak aan zit.
    weet jij of dat bij deze ook is? las bij voedingcentrum ook dat je met gember moest uitkijken qua kruiden..

@suus: geen bruin .. kan alle kanten nog op dus.. duim duim duim

bebek ook nog niet ongi.... duimduimduim

zou het dan eindelijk?

ik ga ff boodschappen doen en dan weer plat... misschien tot later

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Natas, gefeliciteerd! Ronde 1 bofkont, ik ga duimen dat je kruimel goed blijft zitten!

Suus, (ik kom me er ook ff tegenaan bemoeien) als ik de afbeelding vergroot ziet ik echt een heel licht 2e streepje .....spannend!!!!!
    Ik krijg door jou gewoon testdrang:$.....en de innesteling is nog niet eens geweest:) dus er zit niets anders op dat gewoon afwachten:(
    Neem maar wel wat testen mee want die Franse vertrouw je dan toch niet, ennne Desmo ff sms'en hoor. Wij blijven graag op de hoogte!

Limmeke, ik heb wel eens gehoord dat alcala pillen ervoor zorgen dat je maagzuur niet opspeelt en dat je daardoor ook minder misselijk bent. Bij mij werkt het iig wel als ik maagpijn heb. Maar ik weet niet zeker of het ook bij missleijkheid helpt. Het bestaat volgens mij uit een soort zout (wat ook in zuiveringszout zit). (en nogmaals bedankt hè)

Ladouce, ik ben je niet vergeten maar als ik zo moe ben dan laat ik hem liggen. Kost me dan te veel energie. Ik ga je niet vergeten maar nog ff geduld.

Desmo, Suus en Natas heel veel plezier op vakantie! (*is een beetje jaloers, wil ook mee*)

Ik heb er de 2e was in zitten en begin iets bij te komen. Ben nog steeds moe, moe, moe omdat ik afgelopen nacht weer zo slecht geslapen heb. Hopelijk vanacht een goed nachtje rust en morgen uitslapen. Vanavond nog wel met vrienden uit eten (gezellie)

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesben, ik kan me voorstellen dat mijn bericht dubbel voor jou (en andere meiden hier) is en dat je moest slikken. Zou ik ook hebben denk ik in jouw situatie. Ik heb ook jarenlang, naast blijdschap voor de ander, moeite gehad met verwachtingsblij nieuws.
    Ik wens je dit weekend een SUPERklus toe!

Desmo, als ik wist hoe ik dit voor elkaar kreeg dan had ik jullie het grote geheim al laaaaaaang verteld!

Jowjow, een bezoek aan de HA en misschien een doorverwijzing lijkt me zeker niet verkeerd.

Suus, ik zie toch echt wel een vaag streepje......... spannend!

Bij Bebek nog geen duivels op bezoek, mooi!!!

Limmeke, als het echt de spuigaten uitloopt zou ik even naar de HA gaan als ik jou was. Bij hele erge misselijkheid kunnen ze wat voorschrijven, anders is het geen doen meer.

18. Suzanne68

En ik in Disney maar roepen bij elk vliegtuig:daaaaag Desmo!!!!:D

Hoe langer ik zelf naar de test tuur ,hoe minder streep ik zie ;) als ik hem net pak,zie ik hem gelijk,maar na een poosje turen niet meer ...grin.Maar dat geen bruin is wel positief.

en dat ik gister plots hele erge trek in mayonaise had is ook positief,want dat lust ik helemaal niet....en bij de jongste at ik voor ik positief testte lepels jus uit de pan ;) maar dit allemaal weer vergeten als ik niet zwanger blijk te zijn hoor ;)

@Limmeke....ik zat toen aan de gemberontbijtkoek....was megasmerig en het hielp niks.

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ga ff tukkie doen, tot laters meiden ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

JAAAAAAAAA, van die smiley werd ik heel blij!
    Van die dikke dubbele streep ook wel, maar die smiley...
    Ik had er twee (gekregen van nicole). De eerste heb ik verprutst, maar de 2e deed het gelukkig!
    Nu eens kijken wat mijn temp doet. Vorige maand ze FF dat ei was op dag van positieve ovulatietest.
    We zijn hier wel wat laat begonnen met vrijen voor het echie deze maand. Maar ja, meestal heb ik pas ei op CD 18 of 19...
    Ben benieuwd wat ovulatietest zegt morgen.
    Ik heb lief wel al verteld van de pos test, en dat we morgen de rest van baby af gaan maken ;)

Deel Deze Pagina