35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik vind mezelf zo'n bitch als ik merk dat het me echt even pijn doet. Maar ik heb besloten dat dit weekend gewoon HET weekend is, en dat ik over twee weken gewoon naats je kom zitten op die roze bank ;)

IS: lief dat je weer voor me duimt!

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Is toch normaal Liesben...dat het pijn doet...
    Ben je heus geen bitch om hoor! En dat je je er schuldig over voelt zegt al helemaal dat je geen bitch bent!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Misschien...maar toch.
    Ennieweej, ik haak af.
    Ben er misschien vanavond nog en anders waarschijnlijk morgen wel weer, nadat we onze baby hebben afgemaakt ;)

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goed jullie best doen Liesben, maak er wat leuks van ;)

Oh enne je bent GEEN bitch!
    Knuffie

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik vind je ook geen bitch hoor Liesben....heel menselijk allemaal.

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meisjes even een vraagje (hoewel ik jullie antwoord eigenlijk wel weet) :D
    Ik ga dus donderdag foetsie en donderdag is ook mijn NOD.
    Ga ik:
    1. woensdag testen of
    2. neem ik de testen mee naar mijn ouders?

In geval 1 ben ik een dag te vroeg :(
    In geval 2 zou het dus theoretisch kunnen zijn dat ik mijn schat telefonisch moet gaan vertellen dat hij papa wordt :$

Optie 3 is eventueel nog testen daar kopen. Ik ben een halve Fransool dus vertrouwen in testen daar heb ik wel ;)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej dames :)

Suus, sorry meis, ik zie geen streepje, maar ik duim wel heel hard voor je en jouw gevoel is meestal goed, dus als jij in het eggie een streepie ziet en er een goed gevoel bij hebt, dan zal het heus goedkomen!

IS, ik ben ook heel erg regelmatig, maar het lijkt wel of die kloteduivels wachten tot ze mij met een testje in de weer zien en dan denken: tjakka, verrassing! :D

Hier trouwens een broekloerder en Lief is een boobieloerder :D Die merkte gisterenavond op dat ze wel erg groot en vooral erg blauw van de aderen waren...

Limmeke nog steeds Shrek? Knuf!

Liesben, ik vind je helemaal geen bitch hoor! Ik moest ook ff slikken! Da's logisch toch? Je gunt het een ander enorm, maar jezelf toch net iets meer! Knuf!

Even lekker gezellig in het dorp geweest en daarna nog even genoten van een klein dansend en lachend humpiedumpie, heerlijk!
    Verder nog niks te zien, nada. Niet eens verkleuring van de afscheiding. :$ Ow en ik heb een pot foliumzuur bij de etos gescoord en er gelijk maar eentje naar binnen gemieterd :D

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek ik kan die schoenen nergens meer vinden :) Wil je nog even een fotootje neerknallen of pb'en?
    Ik heb echt geen idee wat ik moet bieden als ik niet weet wat voor kwaliteit het is :(

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Braaf zo, en nou iedere dag zo'n pil wegwerken hoor.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Komt ie dan, op uwer verzoek ;)

De schoentjes zijn trouwens nooit gedragen, kan je zien aan de binnenkant van de zool en het hakje! Ik stuur je twee foto's

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En nummer twee

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja mama :D

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Nou eindelijk weer eens goed nieuws hier,
    Natas zwanger, mega vruchtbaar ben je blijkbaar:D, Suus ik vind ook dat je gewoon zwanger bent, nu elke dag lekker testen:D en ik duim.

Liesben is ook goed aan de klus (leuk he die smiley) en Bebek en Desmo zijn verwachtingsvol.

Hier niets te melden behalve slecht slapen:( mja nbiets aan te doen en duurt nog wel even, mja ik vast oefenen voor als de kleine er is.

fijne avond lieve meiden!! Ik hoop morgen wat bruisender te zijn.

groetjes Nicole

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Liesben en ook ik vind je geen bitch.
    Het is en blijft moeilijk om te horen, hoe blij je ook voor de ander bent. Gisteren was er ook een vriendin van ons die 23 weken zwanger is, ik was blij dat ze nog niet zo grote, aanwezige toeter heeft, dat vind ik nl. erg moeilijk.

Desmo, ja wat moet je doen? Ik zou het denk ik 1 dag voor je NOD samen met jouw Desmo-schat doen. Enne je kan toch net als Suus je koffer volgooien met testen ;). Duim ook alvast voor jou.

Suus leuk zeg naar Euro Disney.
    Ben morgenochtend erg benieuwd.

Bebek gooit met foliumzuur-pilletjes ... goed zo! En jij gaat dus 'geduldig' afwachten wat er gaat komen.

Ik wilde lekker op de bank hangen en lezen vanmiddag, maar dat is me niet gelukt, ben in slaap gevallen en net een half uurtje wakker. Ben nog erg duf en gaar. Ga nu weer op de bank hangen en proberen wakker te blijven, maar ben bang dat dat niet gaat lukken ;).

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    IS, slaap lekker :D
    En inderdaad; ik ga 'geduldig' afwachten... ;) Heb ook geen zwangerschapstesten gehaald, maar heb nog wat ovutesten, dus kan me nog uitleven :D

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Joh I S geef lekker toe aan die slaapaanvallen. Blijkbaar heb je het gewoon even nodig nu. Lekker slapen is zoooooo fijn :D

Oh en ikke is blij want ik heb nieuwe schoenen gekocht.
    Senks Bebek, ben er nu al happy mee :D

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bebekje heeft last van testangst ;)
    Had ik dat ook maar...scheelt een hoop geld :D

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben trouwens echt heel erg rustig....bizar gewoon!

Hahaha, Lief is er helemaal niet mee bezig zegt ie, maar hij belde net wel even van zijn werk om te vragen of ik al duivelstjes op bezoek had :D

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Gefeliciflapstaart met je nieuwe schoenen Desmo en jij met de verkoop Bebek!

Bebek-man is nerveuzer dan Bebek :D

Vriendlief heeft gezellig de kaarsjes aangestoken, dus lekker schemerig, geheid dat ik dan in slaap ga vallen!

Meiden fijne avond allemaal!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, ja, dat is precies het goede woord: testangst!! Heb er echt mega last van! Van wc angst nu ook trouwens, want durf echt niet...straks loopt het dun me langs de broek omdat ik niet durf te kijken wat daar allemaal gebeurt :D :D

Ik dacht gisterenavond echt dat ik ongi was geworden, was er zo zeker van! Maar niks dus. Dus toen dacht ik; dan is het er deze ochtend wel, heeft het nog een nachtje kunnen losweken :D Maar vanochtend weer niet dus. Maar heb wel menstratiegevoel, wel anders dan anders, maar toch, Dus durf ik nu ook niet naar de plee :D

Deel Deze Pagina