35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Weet het niet met jou hoor Bebek...zou toch best eens kunnen deze keer??? Jij en Suus..allebei? (heftig knikkende smiley)
    Kan me voorstellen dat je niet durft te testen..maar aan de andere kant... je doet óns wel wat aan natuurlijk! ;) :D
    Nee hoor meis...doe waar je je goed bij voelt..;)

Wij gaan maandag ook een paar daagjes weg...naar de belgische kust. Is in elk geval de bedoeling maar oudste dochter is snot en snot verkouden..:( zal je zien he...
    Sopje zal dus ook wel gaan soppen en die kleintjes hebben toch snel koorts enzo. Zie ik nou niet echt zitten eigenlijk. Zielig voor hen, in een vreemde omgeving en ziekies en wat héb je er dan aan?
    Moet wel voor de lol zijn natuurlijk...:(
    Dus maar even aankijken..;)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ikke blij dat ik jou blij heb gemaakt! :D En de schoentjes, want die staan nu heel zielig in de kast, terwijl ze het verdienen om lekker rondgelopen te worden :D

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Getsie Lotuss, wat sneu nu weer dat Roosje ziek is :( Gelukkig kunnen die kleintjes heel snel opknappen, dus ik hoop dat er toch een paar leuke dagen voor jullie aankomen!

Volgens mij wordt het erg stil hier aankomende week ;)
    Ik moet weer werken maandag, pffft, wat gaat zo'n weekje snel voorbij zeg! Maar ik ben er 's avonds wel gewoon hoor!

Enne; ik zet er op in: suus en ik allebei roze en meteen daarna alle andere meiden op de wachtbank! Zou een mooie stunt zijn zeg!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoop het Bebek, dat ze snel opknapt. Vorige keer duurde het 2 weken! En nu, na een week niét verkouden, dus wéér.. leve de PSZ! :(
    Maar ze kan het goed verdragen moet ik zeggen. Sophie is een heel ander verhaal. Die is natuurlijk kleiner maar die laat toch veel meer van zich horen. Dat wordt er nog een hoor..zié het gewoon nu al aan haar, kaatje..!! 8)
    Maar het is gewoon niet zo leuk natuurlijk, twee van die snottebellen..ga je ook niet lekker uitwaaien aan het strand.

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nee,dan vliegen de snottebellen ook zo om je oren :D

Ik ga hard duimen,dat ze nog opknapt.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Proest, bedenk me net dat ik iets heel doms heb gedaan.... Ik heb rode bietjes gegeten net! :$ :D
    Nou, dat wordt lachen dan de komende dagen :D

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahahaha, ik moest hier wel zo om lachen! :D :D

8. Suzanne68

Haha....lekker slim!;):D

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahaha....getsie..het is al zo'n zooitje nu..de tranen uit haar ogen, die neus blijft lopen..ach..arm kind..

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey zo zie ik er ook uit :D
    Beterschap met je moppie, hopelijk is het over als jullie maandag weg gaan.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, goochem he! :D
    Komt eigenlijk doordat Lief werken is en ik ben zo vreselijk gek op bietjes met een speklapje....en ik dacht; als ik nou zwanger blijk, mag ik geen speklapjes meer, dus ga ik dat vanavond nog maar eens lekker eten ;)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hihi...;)

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liefjes ik ga voetbal kijken.

Ik ga jullie morgen weer spreken als het goed is.
    Fijne avond allemaal!

*zwaai*

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Waarom mag je dan geen speklapjes meer? Behalve voor de lijn dan...:D Dat is toch gewoon goed doorgebakken?

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jawel, maar mijn Lief is moslim en eet geen varkensvlees en dus heb ik besloten, uit respect voor zijn geloof, dat ik tijdens een zwangerschap ook geen varkensvlees meer eet...vandaar ;)

16. Suzanne68

Dat vind ik wel heel netjes van je!

Zwaaaai Desmo.Tot morgen!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zwaai Des!!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, het is een kleine moeite, ik eet toch al bijna nooit varkensvlees en als ik op die manier mijn respect voor zijn geloof kan aantonen, doe ik dat graag! Daarmee niet gezegd hebbende dat mijn kind als moslim opgevoed zal worden, maar hij of zij krijgt wel de basisprincipes mee en varkensvlees eten we dus gewoon niet hier...

19. Suzanne68

@Bebek....ik vind het toch netjes van je.

Ik heb even mijn foto verscherpt en zo als op de foto.Zo ziet ie er in het echie ongeveer ook uit:

Bekijk bijlage 56423

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zie echt niks, sorry :)
    Maar het maakt ook niet uit wat ik zie toch, want ik kijk vanaf een foto op een computerscherm en jij ziet hem in het echie, dus als jij een streepje ziet is het goed toch!! Mijn duimen draaien in ieder geval op volle toeren!

Deel Deze Pagina