Weet je wat ik denk bebek? Ik denk dat je net als ik heel gevoelig bent voor niet zwanger door 'tussen je oren'misschien? De eerste keer heb ik er bijna twee jaar over gedaan, en toen was ik 21!! Daarna , toen ik eenmaal wist dat ik zwanger kón raken was het steeds zo raak.. bij de meiden duurde het ook weer even wat langer, maar nog best snel 8 en 9 pogingen. Terwijl ik, toen ik er niet mee bezig was laatst, zelfs van voor het zingen de kerk uit zwanger raakte.. ging dan wel mis maar toch.. Ik denk namelijk, dat als er geen duidelijke oorzaken zijn zoals verstopte eileiders ofzo, waardoor het zaadje echt niet bij het eitje kan komen, vrouwen vaker zwanger zijn dan ze denken. Alleen..het kan natuurlijk heel vaak mis gaan, héél aan het begin. Niet innestelen of wel innestelen maar niet levensvatbaar.. Dus..natuurlijk lijken pms klachten heel veel op zwangerschapsklachten. Is allebei ook progesteron aan het begin..maar denk dat vrouwen het best vaak bij het juiste eind hebben als ze 'wat' voelen. En dat het niet altijd jezelf voor de gek houden is. Alleen zal een test het niet altijd aan kunnen tonen nog..
Hmmm, er lijkt een heeeeeeeeeel vaag 2e streepje zichtbaar, maar het zit vol putjes, dus ik kan het echt niet goed zien...
Maakt niets uit meis, vind het al hartstikke lief dat je ze hebt opgestuurd! Kom er serieus net pas achter dat het zw.testen zijn; dacht dat het ovutesten waren Die andere bewaar ik voor morgen, als er dan nog geen duivels zijn... Natas, ik heb geen camera, alleen een mobieltje en die kan van dichtbij geen scherpe foto's maken en van veraf zie je niks
putjes Op de plek waar het 2e streepje moet staan, zie ik putjes, maar daarboven, waar geen putjes staan, lijkt een verkleuring zichtbaar
Hè wat een zenuwe toestand zeg ..... zijn er geen winkels bij jou in de buurt open waar je een testje kan kopen? Of heb je zoiets van 'Ik zie het morgen wel!' (denk het niet)
Ik kan niets zeggen over hoe het afloopt bebek, dat weet je nooit! Maar ik weet niet, ik had zo'n gevoel bij jou deze keer. En een vaag lijntje...dat is gewoon HCG, hoe dan ook!
Ik heb nog een testje, maar ik heb inderdaad zoiets van 'ik wacht het wel af'.... Kijken wat er eerst komt; een duivel of een positest