35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Misschien als je hem even laat liggen...kan hij misschien wat duidelijker worden..

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kheb je nummer toch? :D

Btw; krijg net sms dat het zaterdag is, ipv vrijdag :( Jij schreef vrijdag?

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oja...stom...zaterdag...dat klopt :) dan kun je wel toch?

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja wie weet.

Zal ik eens wat zeggen? Ik ben het spuug- en spuugzat! Heb het helemaal gehad met dat zwanger worden! :x :x
    en met die klotependels! behalve die van bibi dan, want die kan nog uitkomen ;)

5. Suzanne68

Dat is een goed idee!Want wit is wit bij die dingen....als je na een poosje liggen nog wat ziet,mag je stiekem alvast een beetje blij worden.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik heb je trouwens nog nooit gehoord over vage lijntjes Bebek, eerder.. dat zou toch ook wat moeten zeggen?;)

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kan me voorstellen hoor..:( Het ís ook helemaal niet leuk, die periode...zeker niet als hij lang duurt. Pas achteraf kijk je er anders naar. Weet nog dat m'n zusje en ik het daar over hadden, dat die periode ervoor en die eerste weken helemaal niet leuk zijn..:(

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ach meis, ik kan me het goed voorstellen ... en dan nog zo'n kl*te test die niet echt duidelijk is.

Ik ga héél héél héél hard voor je duimen! X

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Da's waar. Ik heb altijd OMO testen :D
    Maar ik moet nu zo goed kijken, dat ik begin te denken dat ik dingen zie die er niet zijn. Of die ik graag wil zien. Maar toch zie ik een hele lichte verkleuring. Denk ik.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je meis, ik hoop dat het helpt. Eerlijk gezegd ben ik nu maar ingesteld op duivels, kan het alleen nog meevallen....En als de duivels komen, komt er een huilbui en doe ik het niet meer. O zo.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Het is ook héél vaag aan het begin... als het maar donkerder gaat worden langzaam. (je hebt niet eens ochtendurine gebruikt) maar als hij wit is zie je echt niets...zelfs geen schaduw. Dat weet jij! ;)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En al zóu je ongi worden...dan weet je dat je niét gek bent, wat je voelde klopte. Ik vond het op de een of andere manier toch een geruststelling, als ik een vaag streepje had voor nod maar toch ongi werd. Dan dacht ik..ik kom dichterbij, nu ging het niet goed maar de volgende keer...
    Maar nog niet opgeven hoor..ik had bij Rosalie zefs wat roze verlies twee dagen, voor en op nod. Sterker nog, ik had een dag voor nod, na een vrijpartij zelfs een bloeding!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga hem weggooien, word gek van dat getuur en gevogel. Ik wacht gewoon op de duivels en als die er morgen nog niet zijn, doe ik er morgenochtend nog wel eentje met ochtendurine. Nu ben ik er klaar mee. :x

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bah meid, wat naar voor je deze spanning.

15. Suzanne68

Geloof niet dat Bebek is opgeknapt van het testen....knuffie meis...

Begin hier ineens last te krijgen van zenuwen en krijg zo mijn schoonouders op visite.Dringt ineens tot me door allemaal....en maak me ook een beetje zorgen nog,omdat ze wel licht zijn nog....maar wel donkerder dan gister....

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Er zit niets anders op denk ik Bebek. Het is zenuwslopend.
    Maar het kan alle kanten op. Wat Lotuss zegt van roze verlies voor een zs, heb ik zelf ook een aantal keer gehad met ongi-buikpijn erbij en toch zwanger. Alles is nog mogelijk.
    Hoop op een hele GOEDEmorgen voor jou morgenochtend!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Je zit ook nog voor je nod Suus..veel vrouwen testen dan nog omo...maar ik zou het ook hebben hoor!

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kan me jouw zenuwen ook helemaal voorstellen. Hoe is het eigenlijk met Suus-man?
    Je gaat het neem ik aan nog niet zeggen tegen je schoonouders?

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik sluit ff af.
    Alle zenuwachtige meiden heel veel sterkte en knuffel voor jullie!

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,
    ik zie een hoop spannende dingen voorbij komen!:$
    Suus ziet steeds duidelijkere strepen! Mijn duimen draaien hoor.

Bebek ziet een lichte verkleurung op de gebobbelde test. Mijn meneing is ook, verkleuring betekent hcg. Hoop dat het goed blijft gaan, en als Lotuss er een goed gevoel bij heeft!

Bij de weg, Lotuss van voel je bij mij???;)

Veel meisjes volgende week lekker wat daagjes weg. Ik moet gewoon braaf werken maar ik zal aan jullie denken. En proberen de leegte hier een beetje op te vullen, al schrijf ik niet zo veel en vaak:)

Lotuss zieke kids, beterschap!

JFT vandaag lekker naar de paardjes, als het zonnetje bij jou net zo lekker schijn als hier, is dat heerlijk!

Lies is geen bitch maar gewoon mens, en ik vind het zeker een deal om allemaal roze van de bank af te komen, ik doe mee:p

Hier gisteren door mijn rug gegaan en nu wil ik vandaag eigenlijk mijn ramen gaan wassen;). Weet niet of dat zo'n goed idee is maar ga het waarschijnlijk straks wel proberen (lig nu met lappie in bed:))
    Gisteren wezen uiteten, jeweetwel zo lekker uitgebreid met veeeeeel tijd tussen de gangen. Het was gezellig en het eten was prima. Dus een geslaagde avond.
    Vandaag zit ik op 5dpo. De dag van de innesteling zeggen ze. Maar dat is toch va dag 5 tm dag 10? Of vergis ik me nou?
    Ik kom straks nog even spieken, fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina