35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Innesteling kan idd een paar dagen duren, hoeft niet perse op dag 5 te zijn.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Getver wat een spanning :(

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hihi BB...ik heb geen gevoel over wel of geen goede afloop hoor! Dat weet ik écht niet! Maar gewoon wel dat er iets aan de hand is. Wat ze zo beschreef..die hoofdpijn enzo.. het is gewoon afwachten..zucht..niet leuk!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bebek, ik zat nog even te denken : jij had toch op een zondag je posi ovutest en je ei dan op maandag? (in mijn herinnering zat ik toen 1 dag eerder daarmee, ik op zaterdag de ovutest en zondag ei).
    Mijn LF (fase na ei) duurt 13 dagen, vandaar mijn NOD op 6 maart. Maar die LF-fase kan verschillen, 14 dagen is gemiddeld maar kan korter of langer zijn.

Stel je ei was op maandag en je LF-fase is 14 dagen, dan is je NOD morgen en was het niet gisteren. Dus dat kan de vaagheid van de verkleuring verklaren.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    knuffie voor bebek ik blijf duimen meis.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik zal mezelf eens uit bed gaan hijsen. Zonde om met dit mooie weer er zolang in te blijven liggen (maar wel lekker) Ik denk dat ik voor mezelf eens lekker croissantjes ga bakken (ben alleen en dan moet je het zelf plezierig maken toch?)

Bebek, niet te veel stressen meisje afwachteb is toch het enige wat je kan doen. Maar ik ben het wel met Lotuss eens. Ik zou het ook willen weten, of er iets zat/zit. Maar daar is iedereen anders in natuurlijk. Heb je nog een testje liggen voor morgen vroeg?

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bebek zit onder haar steen..:(

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @koffieleutje: ja, lollies heb ik bij andere zwangerschappen geprobeerd.. net als medicatie zoals emasafene, dat deed dus nix bij mij.
    bij mijn jongens had ik zetpillen die werkten goed.. maar die zijn niet meer verkrijgbaar, helaas.
    Ik heb al zoveel geprobeerd, maar het wondermiddel, behalve cola nog niet gevonden.
    Enige wat ik dus probeer is om niet uit te drogen, want ziekenhuisopname zie ik dus niet zitten.

@lotuss: hoop dat kleintjes opknappen zodat jullie tochtje naar zee wel door kan gaan

@dombo; jij ook beterschap voor de kleintjes

@bebek: hmffff verkleuring op wc papiertje... belachelijk! en dan ook nog vage streepjes met putjes... in elk geval geen reden om onder een steen te kruipen... hup.. positieve vibes jouw kant op.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, ik had op zaterdag een donkere test, zondag rond twaalven een knalpositest en zondagmiddag was ie weer iets lichter. Dus hij moet tussen zaterdag en zondag twaalf uur gekomen zijn. Maar vandaag zou 1e dag van de nieuwe cyclus zijn, dus eigenlijk is NOD dan vandaag denk ik...

Ik heb wel het gevoel dat er iets gaande was/is....Heb rare steken in mijn buik steeds, echt van die felle steken en normaal heb ik gewoon een zeurderige buikpijn. En boobs hetzelfde verhaal; zijn groot en krijg met vlagen van die venijnige steken. Net trouwens naar toilet geweest en nu was er niks meer te zien.

Mijn buren hebben gewoon weer visite :x Inclusief blaffende hond en 20 kamerolifanten :x Heb hoofdpijn en ben niet in mijn hum, dus ga zo heel erg ruzie maken denk ik :x Midden op de dag of niet, ik word knetter van die mensen!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff lachen dan om de spanning te doorbreken :$
    Ik had een proefzakje eerste papje, een paar lepeltjes klaargemaakt met BV. Dit vond Xander ervan, niet voor herhaling vatbaar dus :D

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wat lief dat je naar Suusman vraagt!
    Die komt net naar me toe en zegt:spannend allemaal en krijgen we nog visite ook.:D maar verder is ie vrij rustig nog.
    Nee,ga niks tegen de schoonouders zeggen.Die reageren ook nooit zo leuk bij een mk.Ik ga eerst lekker paar dagen in Disney lopen en als ik dan niks raars verlies....bruin enzo,dan ga ik het wel mijn mama vertellen.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    gossie die arme xander mama ga weg met die lepel hihi.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Erg soms he bebek..zo'n flat...:x
    Kan me ook zo ergeren soms..buren die gaan boren rond kinderbedtijd..(en dat gebeurt vaak!) niet werkende liften..
    Gelukkig geen bovenburen, dat scheelt..

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Helpppp mammmaaaa dit is viesssss! (ik ziet het Xander denken)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Maar dan had je wel op zondag je posi ovutest, niet op zaterdag toch. En dan je ei zondag/maandag (maakt niet uit hoe snel de ovu-test weer lichter wordt, gaat om de start van de LH-piek). Of was de testlijn op zaterdag al net zo donker als de controlelijn?

Op zich maakt het natuurlijk allemaal niet zo veel uit, behalve dat het een verklaring kan zijn voor vaagheid van streepjes.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden een fijne zondag allemaal
    ik ga zo even douchen en straks naar voetbal.
    genieten.
    manlief wil nog even achter de computer.
    later meiden.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, de testlijn was zondag pas donkerder dan de controlelijn, zaterdag was ie wel donker, maar iets minder donker dan de controlelijn en zondag was ie echt donkerder!
    Ik verga trouwens echt van de pijn in mijn hoofd, nie leuk nie :x
    net weer naar toilet geweest; pampiertje helemaal schoon

Arme Xander, hij vindt het duidelijk niet te hachelen :D

Suus, ik zou ook niks zeggen en maar even afwachten. Maar je gevoel was wel goed he; zwanger in maart ;)

18. Suzanne68

Hihi...Xander vindt pap niet zo heel erg lekker :D

Bebekje...een streep is een streep...hoe vaag ook....kan idd ene streep van iets zijn,wat niet meer is....maar zolang je geen bloed hebt wijst niets erop,dat je niet zwanger bent.Misschien wijst er nu ook wel niets op,dat je het wel bent,maar niet de moed al opgeven hoor....en teleurgesteld ben je toch wel als het niet zo mocht zijn.....dus kun je maar beter wel hopen.
    (voor wie het nog kan volgen)

19. Suzanne68

Dat heb ik idd gezegd vlak na de mk....zwanger in maart en dan gaat het goed.Nou deel 1 is vooralsnog gelukt ;)

20. Suzanne68

Manlief is beneden zingend aan het dweilen :D
    Doet ie altijd hoor,zingend opruimen enzo.

Deel Deze Pagina