Ik ga even een ontbijtje eten met Lief en daarna een flink eind wandelen met puppie, even zinnen verzetten. Tot straks!
Alyssa gaat al ruim 1 1/2 jaar naar het KDV en nu dan naar school. Het ligt bij haar aan haar amandelen denk ik, die zijn al meer dan een jaar behoorlijk opgezwollen. Vorig jaar wilde de HA daar nog niks mee doen omdat ze haar met 3 te jong daarvoor vond. Ik hoop dat ze daar nu wel anders over zal denken nu Alyssa inmiddels 4 is. En zo vaak als ze nu weer ziek is of dreigt te gaan worden is echt niet leuk meer. Iedere 2 weken is ze weer aan de beurt. Nu zelfs al weer binnen 2 weken. En heel vaak keelpijn waardoor ze niet wil eten en drinken ... Het hoort erbij, maar ondertussen vind ik het echt niet meer leuk.
Suus? Suus? Suus, ben je nou gewoon zwanger???? Sorry hoor maar ik zie niemand helemaal uit zijn (haar) pan gaan en jij hebt doodleuk een streep op een zw.test Dan ben je toch zwanger of begin ik nou achterlijk te worden? Dan moeten we je toch verschrikkelijk keihard gaan feliciteren? ... ik durf niet ... heb het misschien niet goed begrepen Wat is er nou aan de hand?
En wat is er bij Bebek aan de hand? Vaag streepje op een zwangerschapstest HALLOOOOOOOOOOOO!!!! Kan iemand Bebek even wakker schudden en vertellen dat een vage streep precies hetzelfde is als een vette streep? Ik snap er allemaal niks meer van. Volgens mij zijn er doodleuk 2 meisjes zwanger hier zonder dat ze het zelf echt door hebben
hihi Desmo...ze zijn gewoon nog even voorzichtig denk ik..anders lijkt het zo de goden verzoeken misschien... Vage streep betekent (nog) weinig HCG. Dat kan betekenen (duim duim) dat het het nog aan het toenemen is maar ook dat het weer aan het afnemen is helaas.. vandaar die voorzichtigheid?? Nou zegt een vet positieve test trouwens ook niet altijd wat..had ik ook op nod, kón niet positiever maar toch zat het niet goed!
Arme Bebek. Konden we maar iets doen om je onzekerheid weg te nemen, maar helaas kunnen we dat niet... Ik ben het met iedereen eens...een streep is een streep. Maar ik weet ten eerste niet hoeveel streep je ziet. Want ik vind een streep die je onderstebovenbinnestebuiteneninhetlicht moet houden om hem te zien geen streep. Ten tweede ben ik iemand die, in tegenstelling tot anderen, het niet zou willen weten als er wel iets gebeurd, maar niet goed genoeg. Ik denk: ongesteld is gewoon niet zwanger. Klaar. Ik weet namelijk dat in ik geloof 70% van de gevallen er sowieso wel een bevruchting plaatsvindt, maar je toch ongesteld word. Ik ga dus voor dikke strepen. Dus ik zeg: twee dagen wachten en dan weer testen. Mits je niet ongesteld word. Maar daar gaan we niet vanuit!
En Desmo, Suus is indd zwanger maar zit nog ver voor NOD en dus zijn we een heel klein beetje voorzichtig
Ondertussen hebben wij heerlijk een eind op het strand gelopen (druk ) en daarna geluncht aan de boulevard van Noordwijk. Heerlijk!
Wij moeten er ook nog wel 30-45 minuten voor rijden hoor BB, maar toch....Het is heerlijk, zeker met dit weer!
Met Roosje gaat het gelukkig véél beter! Bijna geen snot meer te bekennen en ze is na haar slaapje weer opgeknapt ook.. Sopje heeft wel een sopneus..maar geen last zo te merken..
Hmm misschien moet ik dan ook maar een slaapje gaan doen. Hier nog steeds een kop vol snot, maar voel me niet meer zo ziek gelukkig Stel je voor dat ik me morgen op mijn 2e werkdag ziek zou moeten melden
Zaaaaalig, zeker in de zomer pak ik de motor nog wel eens en rij lekker naar Noordwijk; ijsje eten op de boulevard en dan weer naar huis. Hmmmm ....
Zo, ik ga even de badkamer schrobben en de wc's schoonmaken. Moet ook nog gebeuren... Lief heeft de kattenbak al gedaan, en stof gezogen. Bed is al verschoond. Twee wassen gedraaid. En morgen moet er weer gewoon gewerkt worden!