He lieve meiden, ik lees een beetje mee en zie zomaar twee vage streepjes langskomen... tjemig, wat spannend en wat leuk! Zeg ik maar vast Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim voor jullie!!
Wat lees ik nou. Suus heeft meerdere streepjes en Bebek een vage. Ik heb nooit vage streepjes dus als er al een streep zou staan dan lijkt mij dat je zwanger bent. Maar ok, zal me bij de rest aansluiten en nog niet feliciteren (al vind ik dat moeilijk) Natas, jij nog gefeliciteerd met je roze verjaardagscadeautje. En helaas ook hier moest ik even slikken. Lies, vind mezelf ook geen bitch hoor maar voelde me ook even lullig. Over vage testjes gesproken. Ik heb dus normaal een cyclus van 28 dagen waarop ei meestal op dag 15 komt, dus lf van 13. Volgens de meeste ovutesten moet ik dan op dag 10 of 11 beginnen met testen. Maar volgens die schijf van sensitest dus al op dag 9. Ik op vrijdag getest, heeeeel vaag streepje. Dat zou dus kloppen want is veels te vroeg. Ik gisteren getest, niet te geloven vette dikke streep naast controle streep. Dus ik CB digitaal doen, geen smiley. Vandaag weer getest en heeeel vaag streepje. Wat nu???? Iemand ideeën, suggesties. Heb ook niet het idee dat ik eisprong heb gehad. Vorige keer na de ivf was mijn cyclus een week langer. Zou ie nu week korter zijn (en ik dus ei gemist hebben) maar ik vertrouw die CB meer dan die Sensi dingen.
Mij mag je wel feliciteren hoor...ik ben wel zwanger....alleen was ik dat de vorige keer ook en toen werden de streepjes niet donkerder en ging het met 6 weken alsnog mis,maar vooralsnog ben ik gewoon zwanger.Daar twijfel ik zelf niet zo aan.Ik zit 2 dagen voor NOD nu. Ben trouwens echt best misselijk al .....kan me haast niet voorstellen dat dat van dat beetje HCG is....zullen de spanningen eromheen wel zijn. Ik zou het wel fijn vinden als ik blije felicitaties kreeg en niet iedereen er maar vanuit gaat,dat het vast weer niks is of toch weer mis gaat dan kunnen we altijd nog gaan sippen toch?
Als die sensidingen gelijk hebben ben ik heel erg verdrietig want we hadden dit weekend logeetje en hebben echt niets gedaan. Was dan echt een ei-verspilling . Ik ga heel eigenwijs toch gewoon door met testen
SUUS lieve Suus je bent ECHT hartstikke zwanger dus *Desmo pakt Suus vast en draait rondjes en doet een dansje met haar* GEFELICITEERD!!!! Je hebt zo gelijk, we gaan toch niet zitten wachten tot het fout gaat? We gaan positief denken en we gaan er vanuit dat dit beebje lekker bij mama blijft plakken. Ik ben zo verschrikkelijk blij voor jullie, het is je zo gegund. Ga maar beginnen met genieten en in Disney mag je echt alleen maar in het treintje wat rond het park tuft
Zo en nu ga ik de kaasfondue in de pan mikken en gezellig doen met mijn schattepatatje die ik straks 10 dagen moet missen Eet smakelijk girls en tot later hihihi Suus is zwanger, wat gaaf zeg
Ik heb dit ook echt nog niet eerder gehad. En het stomme is als op dag 10 was begonnen dan had ik direct die donkere streep gehad. Als ik op dag 11 was begonnen (vandaag) had ik dus het vage streepje gehad. Ik vind het ook zo vreemd en begin nu dus steeds meer aan mijn eigen lijf te twijfelen.
@Desmo....is goed hoor....alleen maar in het treintje wat door het park tuft Dankjewel voor de felicitaties!
Volgens mij kan dat bést hoor Suus... beetje misselijk al.. En ik had trouwens al een mooie roze felicitatie gedaan hoor! Ik vind dat ieder stadium van een zwangerschap een felicitatie verdient!
Ik deed altijd clearblue digitaal ladouce.. klopte bij mij wel. Kon ik ook voelen aan m'n lijf. Zou gewoon nog even doortesten in elk geval!
Bekijk bijlage 56606 Suus gefeliciteerd! (niet het meest flateuse plaatje maar het komt uit een goed hart)
Hallo, ik had Suus ook al roze gefeliciteerd hoor!! En via pb ook nog, dus ik was best uitbundig vind ik zelf, zeker voor iemand die zich helemaal niet uitbundig voelt! Maar wil het nog best en keertje doen, voor de uitbundigheid: GEFELICITEERD!! Hier blijft het raar...hele dag niks meer gehad met vegen, net weer wel wat op het pampiertje, maar het blijft bruin en vooralsnog zet er niks door. Maar heel eerlijk gezegd heb ik er geen vertrouwen meer in....maar goed, wacht het wel af. That's all I can do
En mijn mobiel is er ook al mee gekapt en nu ben ik al mijn nummers kwijt :x Lief is an het vogelen om hem aan de praat te krijgen zodat ik in ieder geval mijn nummers terug kan krijgen, maar het geeft een mens weinig hoop. Ook dat nog. *bebek heeft zwaar de pest in*