Ben gelukkig niet de enige Ladouce.. Wat betreft ovutesten...geen idee. Bij mij gaf zowel de sensitest als de digitale positief aan (wel drie dagen eerder dan vorige maand). Maar mijn lijf gaf het ook aan, en ik denk dat we daar soms ook op moeten vertrouwen?
hhhmmmm....... Suus jij in ieder geval van harte meid, hopen dat het goed gaat, mijn duimen draaien hoor . Bebek jij houdt het spannend, moed houden hoor, maar snap je ook wel, doe ik nl. ook. Er van uit gaan dat het niets is dan kan het alleen maar meevallen! Mijn duimen draaien ook voor jouw hoor! Hier is de bruine afscheiding 1,5 dag weg geweest en vanmorgen een heel klein beetje roze gehad. Rest niets, dinsdag is NOD dag dus ga er nog steeds vanuit dat ik dan gewoon ongi wordt, maar het is en blijft afwachten....... (en je kop niet gek laten maken, en dat is errrrruuuugggg lastig!) Gaan vanavond kopje koffie drinken bij schoonouders, dus zal er vanavond niet meer zijn en morgen werken dus ook helaas. Lees het dinsdag wel terug (als jullie niet zoveel bladzijdes vol kletsen hahahahahha)8)8)8)
Bebek hoop dat je lekker ff vanmiddag je gedachten heb kunnen verzetten met de wandeling met Puppie. Is Puppie een grote- of kleine puppie?? Ach die foto van Xander .... niet echt zijn favo-hapje! Limmeke wat ontzettend rot zeg dat je je zo voelt ..... sterkte. Suus, Suusman hoort er toch ook bij. Zong hij tijdens het dweilen toch niet ietsie blijer dan anders. O ja, enne: Bekijk bijlage 56611 Desmo, hihi, ik moet erg om jou lachen (niet uitlachen hoor!) Liesben is weer lekker uitgewaaid en ontzettend actief geweest met Liesben-man in huis (hier erg lui vandaag, alleen paar wasjes). Ladouce heeft tegenstrijdige ovu-testen ..... moeilijk! Ik zou zeggen gewoon aan de slag. Just in case. Hier weer op de bank in slaap gevallen vanmiddag (ik moet er toch gewoon aan toegeven hè Desmo?). Ga nu ff wat makkelijks te eten maken en blijf verder beneden (PC staat op zolder), dus ik wens jullie allen een fijne avond!
Was je toch al niet hoor Kan ook even heel moeilijk blij zijn, waarvoor duizendmaal excuus, want gun het iedereen hier zo vreselijk. Maar gaat nu ff niet. Huilen staat me nader dan het lachen op het moment. Gaat wel weer over. Ikke wel bitch dus
Ik kan je mijn nummer zo nog een keer pb'en hoor Maar ik snap dat je de P in hebt. Je kan niets anders doen dan wachten, wachten, wachten. Ik haat het!
Ik ook! En ik word er zo vreselijk boos van!! Heb nu echt zoiets van: voor mij hoeft het allemaal niet meer, laat die dokter maar zeggen dat ik een nepvrouw ben met nepeieren, wegomleidingen en versperringen en een mislukte baarmoeder. Dan hebben we dat maar gehad :x
Lieverd, je weet dat ik elke maand zo'n bui heb toch? Je bent geen nepvrouw...dat kan ik bevestigen. Ik heb je per slot van rekening live mogen aanschouwen! En je hebt zeer binnenkort ook een afspraak staan bij de gyn, en die zal dat zeker bevestigen! Ik wilde dat ik iets meer voor je kon doen...maar dat kan ik niet. Helaas. En wat betreft zwanger worden (en blijven) ben ik ook geen lichtend voorbeeld....
Ik ben ook weg meiden, ben niet in mijn hum... Suusje, heel veel plezier in Disney met zijn drietjes , ga lekker genieten daar!!
@IS....ook bedankt! @Bebek....bedankt voor alle felicitaties Kan me zo goed voorstellen dat je uit je hum bent....
Dag lieve meisjes, ik meld me morgen na mijn werk weer, zo rond uurtje of zes. Als ik mezelf niet ergens begraven heb dan Slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op!! Knuffie!