35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek is werken. Net als ik trouwens!

*rent hard weer weg*

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja Lotuss, Jullie doen het toch vooral om zelf ook van te genieten en doet een kleintje dat niet, dan doe je dat zelf ook niet. Thuis is vaak ook het lekkerste voor ze.
    En als je niet zo om het winterweer staat te springen, dan is het voor jezelf ook het lekkerst.

Zo, ik ga straks eens even op zoek naar de slingers die ergens op de zolder in een onuitgepakte doos moeten rondzwerven en dan eens cadeautjes kopen voor onze kleine meid. Nog anderhalve week, dan is het groot feest. Voor een kleine grote meid.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Ja hard werken is prima, maar ik kan niet geloven dat ze niet staat te springen om nog een testje te doen. En wie wil het hier nou niet weten?
    Maar ik weet niet of Bebek ook vanaf het werk schrijft, ik niet in elk geval. Niet omdat ik niet stout genoeg zou zijn hoor, maar omdat het niet kan met een klas vol kleuters.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek "schrijft" nooit vanaf werk. Kan ook niet met haar werk.
    Ik doe het normaal ook niet, maar ik sta vandaag niet in de zorg. Ik zit vandaag gewoon achter een pc wat administratieve zaken te regelen...en ja...dan is de verleiding soms groot!

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Owww spannend hier,
    Suus nogmaals echt supergefeliciteerd!! Ik denk dat ik toch HCG'tjes heb afgegeven woensdag :D En Bebek, spannend meid! Ik hoop zo dat er lekker veel roze komt deze maand.

Lotus , lijkt me lastig zo op het laatste moment te beslissen met vakantie, hadden jullie vooruit geboekt of niet?

Natas al weer bijna een verjaardag. Lekker huis versieren en taart bakken.

Liesben, succes op je werk en goed broeden op dat ei he!

Hier redelijk geslapen, na 3 slechte nachten maar bekken werkt niet meer mee, zodra benen uit elkaar gaan om om te takelen in bed schiet het in mijn rug, vanacht dus gewerkt aan nieuwe draaitechniek:D.

Straks even naar IKEA om vloerkleed te halen voor in het kamertje wat nu redelijk af begint te komen, kijk er echt naar iut als alle klusjes gedaan zijn.

Oh ja I.S. sorry helemaal vergeten, maar welkom hier. Ik heb je verhaal gelezen, fijn dat je je verhaal met ons hebt willen delen. Heftig dat wel, ik wens je echt heel veel vruchtbaarheid toe en de wonderen zijn de werled nog niet uit. Mijn buurvrouw van 42 is na een aantal jaar geleden te zijn opgegeven (5% kans op zwangerschap) toch zwanger geworden en heeft nu een wolkje van een dochter in de wieg liggen, heeeeel bijzonder dat wel.

groetjes Nicole

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole....dankjewel!

Bebek is nog niet ongesteld,geen spotting,wel afscheiding en buikpijn(smsje).Dus blijft spannend.

En ik had vandaag weer een iets donkerder test....denk 2 keer zo donker als die van gister.Maar nog niet donker genoeg naar mijn zin ;) en hier ook buikpijn.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had trouwens vanmorgen weer lage temp (36.7) en net wat eggwhite...Ook wat steken onderin de buik. Zou ei dan vandaag pas zijn? Kan natuurlijk, had zaterdagmiddag vetpositieve ovulatietest. Maar dan vind ik de temp van gisteren weer zo raar..
    (Ik kan trouwens niet op FF, want weet mijn ww niet uit mijn hoofd)
    Zaterdag en zondag gevreeen....dan zit ik toch nog wel goed? (Vroeg ze hoopvol...)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, maar we hebben wel een annuleringsverzekering Nicole.
    Is ook lastig, voor hetzelfde geld heeft ze nu verder nergens last meer van. Maar het weer zit ook niet echt mee. En die koude wind..niet echt lekker met kleine snotneusjes!

Spannend voor Bebek hoor...

Mooi Suus! Laat maar lekker donkerder worden die testen! Over twee dagen is hij dan vét positief!! En buikpijn, dat hoort! ;)

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kan niet missen dan Liesben..! ;)

10. Suzanne68

@Liesben...goed gemikt!
    @Lotuss.....he balen :(

11. Suzanne68

Nou ik ga douchen....en dan (heel erg) even naar de winkel voor broodjes en KVtesten....dan gauw thuis nog een KVtestje....en dan pas naar Disney :D

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Kom ook ff spieken vanaf het werk. (heel stiekem)
    Straks met vriendlief naar het ziekenhuis. Hij wordt vandaag geopereerd. Ze halen een schroef uit zijn been zodat het bot wat meer naar elkaar toen komt. Voor degene die het niet meer weten, vriendlief heeft vorigjaar juni zijn kuitbeen gebroken en zijn scheenbeen verbrijzeld. Nu groeit er bij 5 breuken wel wat bot aan maar bij de 6e breuk zit er nog een cm ruimte tussen. Daarom willen ze het bot wat in laten zakken. (er zit nog wel een pin in) Dus dat wordt weer spannend. Er moest wel wat gaan gebeuren want hij loopt de hele dag (en nacht) met pijn.
    Daarna weer snel terug naar het werk want ik heb vanmiddag een belangrijke vergadering.

En dan kom ik vanavond weer even spieken hoe het met Bebek is.

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus deze is voor jou, had je eerder al gefeliciteerd en je verboden in achtbanen te gaan maar vond dit plaatje erg mooi en toepasselijk.

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bibi sterkte met vriend vandaag meis !

Lotus deze is speciaal voor jouw snottebelletjes.....

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh ja Nicole, ik heb en had ook heel veel last van mijn bekken, een voedingskussen (waar ik nu trouwens nog mee slaap) bracht uitkomst. Ideetje misschien ?

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nu weet ik trouwens nog niet wie de film "terug naar de kust" vroeg :(

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je Koffie!!

Hii...Suus gaat eerst nog testen...spannend spannend spannend...nog even melden??
    En veel plezier jullie bij Mickey!

Succes in het ziekenhuis met je vriens BB! Hopelijk komt het nu allemaal goed!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sopje ligt nu trouwens lekker te pitten...zíj wel! :D
    O nee...ik hoor haar al weer..

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

oh ja, ik bedoelde HIER heb ik ook een vaag streepje, niet met ochtendurine en donderdag is pas NOD, dusseh... there is something going on in mijn buikje!!!

Please, please please duimen jullie ook voor mij? Ik heb het hard nodig. Gelukkig zit het mooie resultaat van de derde zwangerschap hier onder de tafel lekker stout te doen, maar de keren dat het mis ging kan ik me helaas ook nog goed herinneren.

Oh zouden er dan 2 kleintjes hier thuis zijn met Sinterklaas? En mag Yara straks met haar verjaardag een positief testje uitpakken?

IK DUIM NATUURLIJK NET ZO HARD DOOR VOOR DE ANDERE VAGE TESTERS, DE ZWANGEREN EN ZIJ DIE HET ZO HARD PROBEREN!

Nicole,
    sterkte jij ook met je bekken.

Koffie,
    Ik heb het misschien gemist, maar is er al nieuws over je wond? Ik hoop toch zo dat het wel vanzelf geneest nu en je niet weer onder het mes hoeft!

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jij ook al een vaag streepje meis :$ Geweldig gaat dit dan echt een roze maand worden ;)

Deel Deze Pagina