35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja dit kan niet anders, Maart word roze voor iedereen en in November wordt er in dit topic alleen nog maar gesproken over borstvoeding, flesjes, poep en kleertjes en slaapgebrek, hechtingen en andere ellende die er bij hoort!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Voor iedereen die het nodig heeft !

3. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Maart is een goede maand Anna, een jaar terug had ik een posi test in handen en in November werd mijn ukkie geboren. ;) Alleen nu praat ik nog steeds over mijn ellende met de wond en dat gaan jullie niet nadoen ! :D

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Annna ook al aan de vage streepjes? :$

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O anna!! :$ Ik dacht al...over vage streepjes gesproken?
    Donderdag pas nod en nu al een vage streep! Klinkt goed..;)
    Ik ga voor jou ook héééél hard duimen! Enne...alvast een feliciflapstaart!!:D

6. veronika

veronika Niet meer actief

Natas dus ook al posi getest?? En Anna dus ook!! :$

Jullie zijn ontzettend goed bezig hier :):D Natas, Suus en Anna gefeliciteerd!!! En ik duim gewoon door voor Bebek!

Waar is die lijst? O die staat in een ander topic he, is waar ook. Dat moet er toch heel fleurig uit gaan zien, ineens weer zo'n zwangerenlijst ;).

Heel veel succes dames, de komende dagen en weken!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik hoop zo dat ik over twee weken ook kan melden dat ik zwanger ben. Maar ik geloof er niet meer zo in. :(

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Je hebt er niet zo heel veel aan meis, maar ik duim hard voor je en ik geef je een dikke knuf !

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

ff snel de foto van mijn KVtestje.....licht nog he :(.
    Nou ja....misschien zit ik verder voor NOD dan ik denk....en wel weer donkerder dan de vorige....vind het nog spannend hoor.

Bekijk bijlage 56825

Nou dag allemaal...mocht er nog wat raars gebeuren sms ik Bebekje wel even.Dus geen nieuws van mijn kant is goed nieuws ;)

Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Anna, als ik straks door een of andere arabier wordt aangesproken wat ik in hemelsnaam toch aan het doen ben met m'n duimen, dan zijn die hard voor jou aan het draaien!

En ze krijgen het druk, want ook voor Suus. Streepje wordt donkerder, da's toch positief!

En voor Bebek, ik ben zo ontzettend benieuwd! Kom vanavond nog even kijken hier.

En voor Desmo, donderdag haar NOD. Ook weer spannend.

En voor Liesben. De klustiming lijkt me prima hoor!

En voor alle andere meiden. JFT, Ladouce, BB, Marnat, JowJow, I S. Veel NOD's deze week!

En niet te vergeten voor mezelf, dat hoge miskraamcijfer begint me errug door de kop te spoken. Ik heb de UD net op de lijst gezet, wel eng.

Lotuss, wat jammer van je weekje weg joh. Te hopen dat de meisjes snel opknappen, kunnen jullie misschien iets anders leuks gaan doen.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou duidelijk zichtbaar Suus!! Geen twijfel mogelijk! Zo was hij bij mij 3 dagen voor nod...dus wie weet is het wat jonger nog?
    De volgende dag was hij trouwens ineens véél duidelijker al..ziet er toch goed uit hoor!! ;):D yes! yes!
    Veel plezier!!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suus, dit is toch een test van KV?

Die heb ik van 't weekend ook gekocht, kan ik de komende week nog even lekker doortesten voor niet al te veel geld :D
    Ik had zaterdag getest met Clearblue en zondag met KV. Op de KV test was de streep veeeeeel lichter dus ik schrok en heb er meteen nog een CB test achteraan gegooid. Op de CB test was ie veel duidelijker en weer wat donkerder dan de test van zaterdag. Net weer een KV testje gedaan, streepje is wat donkerder geworden maar nog steeds lichter dan op de CB testen van 't weekend.

Mijn persoonlijke conclusie : de KV testen geven veel lichtere streepjes of ze blijven langer licht.

Dit streepje is super mooi meid!!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ veel plezier doe de groeten aan miky minni .

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een mooie test Suus, zo was hij bij mij ook 2 dagen voor NOD !

Veel plezier !

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mooie streep suus!

annna: vage streepjes????? en donderdag pas NOD?? klinkt goed!

liesben: jij gaat je geloof niet verliezen he! knuf en we gaan allemaal 2 weekjes wachten met jou

*gooit de 2-zitter de deur uit en schaft een mooie roze hoekbank aan met tig zitplaatsen, zet allemaal mooie glitter curver emmertjes neer voor de ziek/zwak/misselijken*

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    is@ hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
    of moet je nog heen?

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Steken/krampen achter het schaambeen..kan dat passen bij eisprong? Nooit eerder gehad....

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat kan ja..
    steken heb je meestal voor het springen.. dus sprong zit eraan te komen

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mijn gyn zij als je steken voelt is het ook verstandig om te klussen.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waarom zit ik mij toch zo te ergeren aan die topic over help mamabeer in de lounge?
    komt het doordat haar eerste betaalde rekening.. haar internetrekening is?
    ben ik misschien te hard of zo?

kga maar eens met dochterlief naar cb-buro.. ook al geen zin in.. iedere keer dat geneuzel van die miep aanhoren..meer tijd kwijt zijn met aan en uitkleden van kleine meid bleeeh.

Deel Deze Pagina