Meiden, weer ff snel ego, voordat ik ga lezen... Ik heb een knalpositieve ovulatietest...We hebben zondagavond geklust en afgelopen nacht weer...Wat is nu handig: vannacht weer of is morgennacht ook goed?? Morgennacht kan ik beter verkopen aan manlief nl...
Yeahhhhhh bebek, nou ik zou zeggen zo snel mogelijk klussen, je ei komt nu binnen 24 uur geloof ik... Beter zaad klaarleggen dan erachteraan laten zwemmen zou ik zeggen. Succes
NU Bebek, desnoods verkracht je hem maar Als je ovu test positief is dan heb je binnen 24 uur je ei en volgens mijn gyn is het het beste als de zaadjes klaarliggen om toe te slaan zodra je ei springt.
Dussss Bebek, spit die lingeriekast maar goed uit trek wat uit en aan en wacht je lief op, het is nu of nooit hahahhahaha. Leuk het die ovutesten! (Ik heb er wel eens ruzie om gemaakt met mijn lief, hij was moe en ziekjes en wilde niet maar het moest van mij, uiteindelijk heeft hij gewonnen....)
Bebek: ik zou zeggen en vandaag en morgen. Heb weleens begrepen dat achteraf klussen ook werkt. Dop: oh zo herkenbaar die angst en ik sluit me bij Liesben aan. Denk dat je dit er nooit uitkrijgt doordat je het al eerder meegemaakt hebt maar probeer positief te blijven. We duimen allemaal voor je dat er een mooie 2e echo komt. Koffie: nee toch. Dit wordt echt een soort horrorstory. Hopelijk valt het morgen mee, alvast sterkte. Marnat: jij ook sterkte met stoppen met roken en jullie financien. Ik hoop dat jullie het een beetje redden en je mag altijd "klagen" en "uithuilen" bij ons. Desmo: keep up the good work meis! Je gaat goed. Alle meisjes die op ei wachten, succes met het wachten. Ben blij dat ik dat deze maand niet heb. Vandaag in Gent geweest. Was weer een dagje uit want je bent altijd wel even bezig. Moest er om 09.40 zijn dus wij om 06.45 de deur uit. We waren er rond 09.15 en we gingen dus pas om 12.00 weer weg. Eerst wachten op de echo; die was goed. Daarna wachten op een gesprekje met de vroedvrouw die dan alles nog een keer doorspreekt. Morgen starten met decapeptyl (onderdrukt eigen cyclus), vrijdag puregon erbij (stimulatie van de follikels/eicellen), manlief moet dan 2 antibiotica tabletten slikken (is ook iets nieuws wat ze in NL niet doen). Vrijdag 5 februari moeten we dan weer terug voor de 1 follikelmeting. Ik verwacht dan dat zo rond 7/8 februari de punctie zal zijn. Spannend dus weer allemaal maar ben wel blij dat we weer bezig zijn.
labouce@ dankje meis we redden ons wel we zullen wel moeten he. we hebben alle nodige dingen in huis apie en coop hadden vorige week alles 2de gratis dat hebben we toen even ingeslagen he. en kleren hebben we genoeg en mocht ik wel andere spijkerbroeken nodig zijn. kijken we op markplaats. meis fijn dat het er allemaal goed uit ziet en maar hopen dat het in gent allemaal gaat lukken ik duim voor je 5 feb moet ik trouwens ook naar het ziekenhuis na neuro om te kijken waar dat flauw vallen van daan komt. om de twee jaar val ik flauw. het kan epelepie zijn ach dat kan er ook nog wel bij , als dat zo is.
Pfieuw, wat een hoop geschreven weer...Hoop dat ik alles onthouden heb, want ben beetje nerveus nu jullie allemaal zeggen dat vannacht klussen het handigst is....Lief is nl pas om een uur of één thuis en dan slaap ik al, dus ben afhankelijk van hem of hij me wakker maakt voor een klus...en daarbij opgeteld dat hij gisteren al liep te mopperen dat het 'helemaal niet leuk was zo' , ben ik heel bang dat hij echt niet wil...Heb hem net lief smsje gestuurd en alles uitgelegd en nu maar hopen...anders is het dus mooi voor niks geweest allemaal (tenzij ei nu komt, dan is die klus van vannacht wel weer handig...) Marnat, dikke knuffel meis; het gaat je zeker lukken, jullie allebei!! En huilen is alleen maar gezond hoor! JFT, dank je!!!! Hoop dat de tnt zijn werk nu eens goed doet en ze er morgen zijn, dan kan ik gelijk kijken hoe de streep er dan bij ligt... En een knuffel vanwege de eigenlijk-20-weken-termijn... Liesben, mijn hele voorblad van hyves staat vol met jouw nieuw geplaatste foto's Ben je losgeslagen? Nee hoor, vind het leuk om ze te zien! Suus, je hebt pb...vind het ook vreemd, want ze is wel op hyves geweest... Ladouce, veel succes met het spuiten; dit wordt jullie supergeslaagde IVF!! Dombo, je vader heeft dus toch wel naar jullie geluisterd...nu hopen dat ie het ook volhoudt! Snap dat het heel dubbel is qua gevoel, maar ik herken mezelf wel in jou: ik zou ook uitgaan van het goede in de mens en blij zijn met het feit dat hij nu toch belt en er zelf op terugkomt! Vooral dat laatste betekent toch wel wat... En wat fijn dat Alyssa het zo leuk had op school! Je zal wel glimmen van trots! Koffie, ook voor jou een dikke knuffel....en veel sterkte! Ik hoop toch zo dat het nou eens afgelopen is met alle ellende voor je! Ehm, ehm...ik weet de rest niet meer Ben ook helemaal verdrietig nu omdat ik nu bedacht heb dat Lief vast niet wil klussen vannacht en dat deze maand dan verknald is...ondanks de klus van zondag en afgelopen nacht
Ik heb bericht van de uggs mevrouw... Ze kosten 40 euro, zijn dus neppers en ook niet van leer...maar ze zien er dus wel heel echt uit! Dit is de link van de advertentie en dit zijn foto's van de laarzen die zij verkoopt! Ik was nl bang dat het van die kartonnen dingen waren, maar zo zien ze er niet uit...Ik wilde nummer 10 van de 2e foto, maar ik twijfel nu heel erg of ik het moet doen als ze niet van leer zijn... Marktplaats.nl > Speciale aktie Dames uggs! gratis verzenden!!! - Kleding | Dames - Grote Maten Ze zegt trouwens dat ze ze al vanaf de zomer verkoopt en dat ze nog geen klachten heeft gehad, maar ja, dat zou ik ook zeggen...
Grrr, alles zit ook tegen! Als ze nou van leer waren geweest... Baal echt nu; laarzen zit tegen en maak me ernstig zorgen om ei en klussen en en en en ....laat maar, gewoon grrr!
Ladouce ik weet dat op een ei niet wachten niet leuk is maar als ik jouw verhaal zo lees heb ik toch wel veel respect hoor. Ik hoop nu echt dat dit de laatste keer voor jullie zal zijn Bebek niet gelijk zo somber joh, Lief weet toch ook wel hoe belangrijk het is om op tijd te klussen. En bovendien heb je vannacht geklust dus die zaadjes liggen toch wel te wachten. Tenzij jou Lief ook zaadjes zonder richtingsgevoel heeft, zoals die van mij Die lopen gewoon keihard de verkeerde kant op Vanaaf gaan we dus weer klussen en daarna ga ik met mijn kont omhoog liggen
Zo even een flinke huilbui gehad en 4 uur !! liggen slapen. ik werd wakker van Xander die smakkende geluidjes lag te maken..honger Kan er weer tegenaan, ik wacht het wel weer af. Moeten toch door nietwaar...Meiden bedankt voor jullie medeleven doet me meer dan goed. Kijken of ik nog wat onthouden hebt, Ladouce en bb ongi gatver meiden dikke knuf ! Alyssa heeft een goede ochtend gehad op school, leuk he ? Dombo komt weer beetje bij van het gesprek. Natas lieverd nogmaals heel veel sterkte en kracht voor jou om je moeder ook nog eens op te vangen. Wat vreselijk zwaar he, ik herken het van 2 jaar terug toen mijn schoonzusje overleed en ik mijn broer moest opvangen na ruim 30 jaar huwelijk !! Er zijn nog een paar meiden op het ei aan het wachten, broedse meiden op naar een rose streep eerst op ovutest en dan de rest. Als ik nu iemand vergeten ben sorry, sorry maar ik onthou zo slecht. Oh ja Miranda wordt grondig aangepakt las ik, mooi zo ! Enne wat betreft jouw opmerking over aangeboren afwijkingen bij het kind van een oudere moeder,klopt die kans is groter maar de kans op een gezond kind is nog velen malen groter. Zow en nu ga ik eerst de foto`s van Liesben eens bekijken. p.s met het mannetje gaat het goed, krijgt heeeeeeel erg veel aandacht en knuffels van mama.Is er nu zo moe van (en van zijn lavendelbadje) dat hij nu letterlijk ligt te snurken
Het is jouw keus maar ik zou het niet doen hoor Bebek. Da's 40,-- betalen voor een illussie. Misschien niet wat je wilde horen maar ik vind het zonde van het geld.
Bebek: niet doen! Voor nepleer vind ik 40 euries echt te veel. Je krijgt er wel gratis zweetvoeten bij. Desmo: ach weet je, het valt best mee. Je gaat echt je grenzen verleggen. Ik moet zeggen dat het lichamelijk best te doen is. Geestelijk is het wel killing maar nu ben ik opgewekt, pas na terugplaatsing komt het zware deel. Dombo: was je helemaal vergeten maar wat top dat Alyssa zo happy was op de basisschool. Blijkbaar is ze er echt aan toe. Koffie: laat maar lopen die tranen! Begrijp ook wel dat je je kraamtijd anders had voorgesteld.
Bebek ik vind 40 euries ook veel hoor voor nep. Dop ik ga voor je duimen meis,die eerste 13 weken zijn killing.
Nee he, beter niet kopen....waarschijnlijk als het koud is en er ligt sneeuw, krijg ik toch natte voeten in die kippenleren dingen Is moeilijk, want ik wil ze zo graag Desmo, dank je voor je opbeurende woorden over wachtende zaadjes; had het even nodig om dat te horen! Ben de afgelopen twee klussen ook niet naar het toilet geweest (ieuw), ben stil blijven liggen, niet gaan douchen (ook vies, ik weet het ) en heb hand en spandiensten verricht ->), want het schijnt dat door de samentrekkingen die zaadjes de goede kant op getrokken worden...had ook geen leegloop! Zo, willen jullie nu ook mijn pincode?
Bebek die zaadjes zitten al mooi te wachten daar hoor, geen nood! Maar voor je eigen gemoedsrust zou het fijn zijn als je nog een keer kon klussen, dat snap ik wel. En die laarzen. Tja, het is maar wat je wil. Ik heb echte en ook neppers, geen leer. Maar eerlijk gezegd zitten ze lekkerder dan die echte, haha! En geen zweetvoeten, wel heerlijk warme voeten. Vind ze er trouwens wel leuk uitzien ook. Maar de keuze is aan jou!
Wel natte voeten in de smeltende sneeuw trouwens. Heb die echte toen niet aangehad omdat die licht van kleur zijn maar waarschijnlijk waren die ook niet opgewassen tegen zoveel nattigheid!
Ow jeej, ik vergat helemaal op Dop te reageren...schaam! Sorry lieverd! Maar ik snap heel goed dat je je zorgen maakt, maar ik denk dat het nu "gewoon" angst is die spreekt en dat het echt wel goed zit hoor! Ik duim voor je meis, dikke knuffel!!