Des, druk maar leuk dagje vandaag dus. En morgenochtend voor je gaat nog even testen. Spannend hoor. En dan, lekker 10 daagjes naar paps en mams. Geniet ervan meid, hoop dat je er roze heengaat. BB droomt van carnaval terwijl ze er niet van houdt. Vannacht misschien proberen te dromen over dingen waar je wel van houdt? Lies, groot gelijk, geniet van die eerste heerlijke zonnestraaltjes. Ik ga zometeen nog even lekker een stukkie fietsen met ons jongste apie. Eigenlijk was het zwemdag, maar het wordt me even te veel als ik vanmiddag eventueel ook nog mee mag naar een feestje. Vanochtend zei Alyssa nog dat ik maar meteen weer naar huis moest gaan. Denk dat ik toch maar eigenwijs blijf. Er komt ook nog een andere moeder, lijkt me voor mezelf ook wel leuk voor het opbouwen van wat contacten aangezien ik die hier niet zo heel veel heb. Morgen heb ik ook een drukke dag voor de boeg. 's ochtends naar de 'verslavingszorg', 's middags met Alyssa naar de huisarts en 's avonds naar de verjaardag van m'n vader. En tussendoor nog even 4x naar school om Alyssa te brengen en weer halen en morgen is het ook KDV dag van Yelina. Hoezo, als de kinderen naar school gaan heb je tijd over????? Man o man, ik kom tijd te kort. Haha. Maar beter zo dan dat ik me verveel.
Zo, ik ben schoon. Ik heb al koffie gedronken in de zon, stofgezogen en gedweild. Nu maar weer terug naar de koffie en een boek! Straks alleen nog even een stofdoek hanteren. (ik weet het verkeerde volgorde)
bebek@ ik geef het ook niet op hoor we gaan gewoon door, liesben@ ik krijg bericht in huis wanneer ik weer naar het ziekenhuis moet. koffie@ ik weet ook wat epileptici is meis. vroeger gehad tot mijn vijfde, nu weer dus . even afwachten wat uit de uitleg komt en of we weer troep medicatie moeten slikken. vanwege de kinder wens moet het goed uit gezocht worden. mijn moeder schrok zich rot had niet verwacht dat het weer zou komen.
Dames, ik ben er vandoor. Boterham eten, gezicht prepareren en op naar het werk. Tot vanavond, anders morgen!
Hoi altesaam. Zijn even een dagje aan het nietsdoen in een winkelcentrum met gratis wifi.Tis erg leuk hier,wel koud.Had op NOD een vet positieve test.Dus zwanger worden is gelukt,nu nog zwanger blijven .Tot vrijdag en Desmo veel plezier in Frankrijk!
Middag............ Probeer bij te lezen, maar blijft niets hangen...... Gisteren om 11 uur paps gebeld, zoals elke dag, (en dan om 17.00 uur weer). Hij lag al een paar dagen in bed, met bruikgriep. Ben er heen gegaan, hij was me te verward. Heb een bammetje erin gedwongen, 2 glazen water en zijn dagelijkse medicijnen (die hij nog niet op had). Nierarts in ziekenhuis gebeld, huisarts gebeld. Naar eerste hulp gebracht. Daar waren we om 14.45 uur, en om 19.30 uur zat ik in de auto op weg naar huis <zoekt clownsmiley>. Conclusie uitgedroogd door de diaree (toch is de huis op zijn arm wel goed, die heb ik gelijk gecontroleerd), en daardoor de toch al mega slechte nierfunctie nog weer slechter, dus hoppa, infuus erin, en la maar lopen dat infuus. Lekker spoelen en aanvullen die ouwe man. Hij zal wel een weekje moeten blijven, dus ben eeeeeeeeeven ergens anders met mijn hoofd. Niet zwanger zijn heeft bij mij meestal wel een goede reden, nu dus ook weer. Kussies voor iedereen van mij! ps leuk kamertje!
Suus wat een topnieuws ! Have fun daar maar dat gaat vast lukken Bebek jij bent toch ook van de tuniekjes ? Bij kruidvat hebben ze hele leuke voor maar 6,99 heb hem nu ook aan. Staat erg leuk mag ik wel zeggen
suus@ toppie suus ik ga duimen dat het goed gaat groeien nu meis. ga genieten meis daar veel plezier nog.
Lief Suusbeebje, Welkom in de buik van je lieve mama. Het is de bedoeling dat je je hier heel goed vast gaat houden en lekker gaat groeien. Het zou leuk zijn als je af en toe even naar papa en mama zwaait op een echo, en een beetje trappelen is ook fijn voor mama. Beloof je ons dat je lekker blijft zitten tot ongeveer november? Dan mag je eruit komen en komen we je allemaal knuffelen. Daar ben je nu nog te klein voor namelijk. Ik wens jou en je papa en mama 8 hele fijne rustige maanden toe en hoop dat je een fijne tijd hebt in mama's buik. Veel iefs, tante Desmo
Huh, ik dacht dat ik morgen mijn NOD had maar zie nu dat ik pas over 2 dagen mag testen Hmmm, toch maar wat testen in de koffer mikken ... je weet maar nooit
JFT wat goed dat je gelijk actie hebt ondernomen met je paps. Hij mag blij zijn met zo'n besluitvaardige dochter Hopen dat hij nu weer goed herstelt en dat zijn nieren het ook weer uit zichzelf gaan doen. Ik weet dat er een akelig buikgriepvirus heerst, wat vooral voor ouderen en baby's gevaarlijk kan zijn. uitdroging ligt dan op de loer, maar dat had je zelf al ondervonden Beterschap voor hem en denk af en toe ook even aan jezelf hoor!
JFT beterschap met je vader meis. Desmo wat heb je dat lief geschreven zeg naar Suus ! Veel plezier straks in le France of is het la France Ik ben blij dat je daar ook een internetverbinding hebt we willen natuurlijk wel af en toe wat van je horen. En zeker als je gaat testen Hier zijn de haartjes geverfd (Mahonie) heb me weer eens opgemaakt en nieuwe kleertjes aan, voel me als herboren.