Lekker Syl, wat zie je er goed uit meid! Doet wonderen he, als je even lekker getut hebt. Haartjes netjes, make-upje, leuke kleren ... je zou bijna de rest vergeten
wat een figuurtje *RIEP ZE JALOERS* mooie foto KL yeah suus.. vette posi test.. dan nu echt een dikke proficiat desmo: je mag ook eerder dan 2 dagen hoor.. morgenvroeg ff voor je vertrekt
Jaaaa Suus met een vet posi test! Ik sluit me helemaal aan bij het verhaaltje van Desmo (mooi geschreven trouwens!) Koffie, ziet er goed uit meid! Des ik ben het met Limmeke eens, je mag best morgen testen hoor JFT, gih wat vervelend weer voor paps. Hopelijk kanpt hij snel op! En wat fijn dat jij zo goed voor hem zorgt. Hier weer totallos (of hoe schrijf je dat) ik plof op de bank met een tijdschrift en mijn laptop denk ik, ik kom straks nog wel ff spieken.
Thnx meiden ik voel me ook veel beter, de wond gaat vlgs mij goed vooruit. Volgens mij hebben we de ontsteking overwonnen. Ik heb alleen nog een conditie van een garnaal maar das een kwestie van opbouwen
Heee SUUS, mooi nieuws! HEEEL ERG GEFELICIZWANGER NU HOOR! BEEBJE, BLIJF PLAKKEN EN WORDT GEZOND!! Geniet er lekker van daar! Koffie, ik vind jouw nieuws ook super. Heerlijk als je lichaam de infectie onder controle heeft nu. En dan nu lekker verder opknappen. Enne... mooie foto's maar hoe moet je nu je knulletje kussen???? JFT, sterkte vor je pa! Desmo, 1 dag (of2) voor NOD testen is niet raar hoor! Geeft ook een goede indicatie en je weet wat je te wachten staat. Zoals ik nu, want vanmorgen was de test weer blanko, dus ook hier niet een beebje, maar een afgestoten innesteling of zeer vroege miskraam. Maar dat woord is me eigenlijk te veel beladen voor wat het is. Ik was twee dagen opgetogen, maar dit is toch wel heel anders dan een miskraam van een zwangerschap die al weken voortduurt, of nog erger zwanger zijn van een kindje dat het niet gaat redden op de wereld. Laat de volgende ronde dus maar komen! Bebek, voor jou vind ik het wel erg sjips, had je net zo'n mooi streepje gaat het ook al mis. Het is wel goed te weten dat jullie samen een bevrucht eitje en innesteling kunnen krijgen. Nu alleen nog de goede match en het wordt een beebje. Ik hoop niet dat er nu ook mensen zijn die in plaats van moeten slikken of een steek voelen, verheugd zijn, want dat is wel zielig. Ik vind het niet raar dat het moeilijk is te lezen over nieuwe zwangerschappen als je die zelf wenst. Gelukkig heb ik altijd oprecht blij kunnen zijn voor anderen, maar dat wil niet zeggen dat het voor jezelf niet pijn doet. Dat ken ik zelf ook. In onze omgeving hebben we mensen voor wie ik me oprecht schuldig voel, alleen al dat we er weer voor gaan, terwijl we al zo'n schat in huis hebben en anderen er nog op moeten wachten omdat het bij hen niet lukt en het eerder misging. Maar je kunt het altijd pas achteraf bekijken, hopelijk is iedereen dan opgelucht.
He getverderrie Anna wat is dat nou voor een akelig nieuws Wat raar dat je streep weg is zeg, echt balen. En mocht iemand over zulk nieuws verheugd zijn ... sorry maar dat snap ik echt niet. Je gunt toch niemand verdriet op welke manier dan ook? Althans, zo zit ik niet in elkaar.
Anna ik kwam even kijken hoe het met je gaat. Of je bijv alweer getest had. Ja dus, maar helaas niet met het resultaat wat je hoopte. Wat jammer zeg! Ik had zo gehoopt voor jullie. (Ik had je bij ons clubje al met een twijfel op de lijst gezet. ikz al hem aanpassen anders is het ook weer zo zuur om dat te zien.)
Annna...he bah! Natuurlijk is niemand verheugd. Slikken bij een positieve test is "menselijk" omdat je zelf zo graag wilt. Maar blij zijn als zoiets gebeurd? Dat is verre van menselijk! Dikke knuf!
Hee Jenny, Lief dat je hier kwam kijken. Desmo en Liesben, bedankt, ik verwacht ook niet dat iemand er verheugd over zou zijn hoor, was meer met een knipoog bedoelt. Ik vind het retejammer, maar ik wil er ook niet over klagen hoor, want we zijn super gelukkig met onze 'hoofdprijs'. Yara is in mijn ogen nl het leukste en liefste kindje wat er vorig jaar 19 maart geboren is Ik ben dagelijks zo happy met haar... Zit regelmatig met tranen in mijn ogen, als ik keer op keer me realiseer dat ik echt Moeder ben geworden. Het is echt het mooiste wat me overkomen is in mijn leven, net als het leren kennen van haar vader natuurlijk, want dat ging er aan vooraf
Jammer Annna! Was natuurlijk wel hel erg leuk geweest. Vol goede moed op naar de volgende ronde. Hier, kun je innestelingspijn hebben? Ik heb al een half uur steken op dezelfde plaats onder in mijn buik? Echt op 1 plekje.
Heej girls! Ik zei het van de week al, maar nu wordt maar weer duidelijk hoe verdriet en vreugde dicht bij elkaar liggen Anna, wat een verdrietig nieuws meid Ook al heb je al een prachtige dochter, dat maakt de wens voor een tweede niet minder en een miskraam blijft gewoon heel verdrietig! Ik kan me overigens niet voorstellen dat er iemand blij of verheugd zou zijn van zo'n bericht Zeker niet de meiden hier, want we leven juist allemaal erg met elkaar mee! Suus, gefeliciteerd meis!! Wat een goed nieuws! Ik sluit me helemaal aan bij het lieve, mooie verhaaltje van tante Desmo, want tante Bebek denkt er net zo over! Liesben lekker in het zonnetje bakkie gedaan, uit de wind was het ook heerlijk vandaag! JFT, sterkte met je paps! En wat een lieverd ben je toch, dat je hem zo goed in de gaten houdt! Ladouce meis, ik kan je alleen maar even een hele dikke knuffel geven, dus bij deze!! Nicole, mooi kinderkamertje hoor! Heb nu wel een nekhernia opgelopen, maar het was het waard! BiBi tota loss...pas je wel een beetje op jezelf meis? Dombo, wat leuk, het eerste verjaardagsfeestje van Alyssa! (en mams ) Koffie, meid wat zie je er goed uit! Girlpower hoor, dat je de ontsteking overwonnen hebt!! Enne, tuniekjes altijd leuk, alleen leert de ervaring dat die maten in dat soort winkels mijlenver uit elkaar liggen De ene xl is goed, de andere te klein, dus ik gok het meestal niet meer! Oja, ik was trouwens degene die wat zei over 'Terug naar de kust"...die film heb ik van mijn collega gekregen, maar ik vroeg me af of iemand hier wist of het een goeie film was? De rest; sorry, ik neem weinig op, dus het spijt me als ik iets vergeten ben Ben mezelf niet helemaal de laatste dagen...
Hmmm, er is echt niemand... Ik heb het koud, ben nog steeds sjaggie en boos op de hele wereld, maar vooral mijn eigen lijf, dus ik ga voor de gezelligheid ook maar even afsluiten... Desmo, heel erg veel plezier in France en hou ons op de hoogte he!!! Geniet er lekker van en laat je maar lekker verwennen door paps en mams! En kom af en toe even binnenwaaien Meiden, dikke knuf voor jullie allemaal, slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op
He getsie Anna, wat verdrietig om te lezen meid, ik had je graag een andere afloop toegewenst. En ook al heb je de hoofdprijs al in huis, het smaakt naar meer en dat maakt het niet minder leuk. Dikke knuf.
Allereerst wil ik alle meiden bedanken voor jullie lieve reacties. Doet echt goed. Knuffel voor jullie allemaal. Nog even een ego-berichtje. Ik wil jullie de volgende uitspraak niet onthouden die ook nog afgelopen maandag door die 'onwijs leuke, sociaal voelende en meelevende arts' werd gezegd: Je bent nog nooit zwanger geweest van een kind. Hoe langer ik over die man nadenk, des te grotere eikel vind ik het. Bah wat heb je toch een enge mensen op de wereld. Ik was maandag eigenlijk nog een beetje verbouwereerd. Ook toen ik mijn berichtje hier op het Topic plaatste. Toen ik jullie reacties las, drong het eigenlijk pas goed tot me door dat het een enorm onaardige en onnadenkende (netjes gezegd) arts is. Ik heb besloten om net te doen alsof wij helemaal geen afspraak hebben gehad in het ziekenhuis!
Anna Hè wat sneu zeg . je hebt maar heel kort blij kunnen zijn. Maar wat zeg je nou 'Mocht er iemand verheugd zijn met dit nieuws'. Als je daar blij om kan zijn, dan spoor je volgens mij niet. Op jouw Avatar te zien hebben jullie idd wel een erg mooi poppetje! Bebek VMK bij jou . verdrietig! Ik ken je nog niet zo goed, maar je kan niet blijven wegproppen hè? Maar hopelijk kan je bij iets of iemand ook wel goed je ei kwijt (sowieso hier, maar wellicht ook ergens persoonlijk). Denk goed om jezelf! Bibi Waar komt die moeheid nou toch vandaan bij jou? Je hebt het nu al best wel een tijdje toch? Desmo is vanavond een Prinsessentaart aan het maken! Hmmm lekker, althans daar ga ik vanuit. Morgen lekker op vakantie!! Heel veel plezier en geniet ervan! Ennuh ga je nou morgenochtend nog een testje doen? Ben erg benieuwd! Dombo Hoe was Alyssa's 1e verjaardagspartijtje? (En ben je toch niet heel even gebleven?) JFT geniet heerlijk van haar paardje(s). De liefde van dieren is onvoorwaardelijk. En dieren zijn rustgevend. Zelfs mijn konijntje! Maar wat een naar bericht over jouw vader zeg en wat een lieve dochter heeft hij. Beterschap voor hem en sterkte voor jou. KL Mooie foto's . en wat een lekker ventje heb je toch zeg. Hoe gaat het nu met de wond? Gaat het nu eindelijk eens de goede kant op? Ladouce Hoop dat je alles weer een beetje rooskleuriger kan zien! Liesben Hoest meis? Morgen en overmorgen ben je weer lekker vrij toch? Limmeke Wat ontzettend vervelend dat je je zo naar blijft voelen. Is het niet ietsiepietsie beter aan het worden? Lotuss Hoe gaat het met de meisjes? Marnat Dat is niet zo'n leuk bericht over de epilepsie! NOD is toch vandaag ennn? Nicole waggelt tegenwoordig . sterkte met je bekken . is erg ongemakkelijk en pijnlijk! En ik heb een mooi ledikantje voorbij zien komen. Suus Wauw een dikke vette streep .. *duim duim duim* Ik weet niet wanneer je weer weggaat uit Euro Disney, maar als je er morgen nog bent, doe dan de groeten aan mijn broer, hij is er morgen met zijn vriendin en hun dochtertje. Veel plezier nog. Sorry als ik iets of iemand vergeten ben! Hier Wat een k*t provider hebben we zeg. Gisteren al problemen met email en internet en telefoon. Vanochtend opnieuw, daarna 's-middags weer problemen en nu vanavond weer!!! Maar als straks de rekening op de mat valt, moeten we wel gewoon het hele bedrag betalen, terwijl je er zoveel hinder van ondervindt. Mijn beltegoed is ook op, dus ik kon die stomme provider ook niet bellen, alhoewel ik dat waarschijnlijk ook niet zou doen, omdat je dan weer 'uren' in de wacht zit en je beltegoed zo op is dan. Heb ik gisterenavond een sollicitatiebrief per email (had hun voorkeur) verstuurd, binnen de door hun gestelde termijn van 14 dagen, krijg ik vandaag een reactie dat ze de sollicitatieprocedure al zijn gestart en dus succes met mijn verdere sollicitaties . Ik heb een mail teruggestuurd dat het mij verbaasd dat ze alles al in gang hebben gezet, terwijl de termijn van 14 dagen nog niet is verstrekken. Antwoord: ze hebben zoveel reacties gekregen dat ze maar alvast waren begonnen. Dan denk ik bij mezelf, wacht ff een paar dagen en stuur dan een reactie dat ik niet ben geselecteerd voor een gesprek. Stomme gang van zaken. Het is een erg rustige avond vanavond hier! Fijne avond nog iedereen en voor strakjes Slaap lekker!
Suus, wat fijn om te horen dat je een mooi duidelijk streepje hebt. Suusbeebje, hou je vast aan mams en blijf zitten waar je zit. We willen je pas over een maandje of naar buiten zien komen. Koffieleutje, je ziet er goed uit meid! Des, veel plezier in Frankrijk meid! En ik duim voor een mooie roze test voor je. Marnat, hoe is het bij jou meid? Kan me voorstellen dat je er wel even van baalt om te horen dat je (weer) epilepsie hebt. Hoop dat er een goed behandelplan voor je kan worden opgezet met medicatie die niet schadelijk zijn voor een eventueel beebje in je buik. Over beebje in je buik, hoe staat het er bij jou voor nu? Hoop dat zich nog geen ongi heeft aangediend. Bebek, dikke knuf meid. Logisch toch? Dat je saggie bent? Dikke knuf. Alyssa heeft heerlijk genoten op het feestje. Het was ook erg leuk en erg gezellig en het ziet er naar uit dat mams er ook een kennisje aan overhoudt. Ben benieuwd. Mams werd niet weggestuurd door dochterlief en de mama van het feestvarken was wel blij dat er toch een moeder bleef, aangezien de hulp die ze vandaag zou krijgen ivm omstandigheden niet kon komen. Kon ik haar een beetje helpen. Wel leuk, kon ik vast oefenen en ideetjes opdoen voor volgend jaar. De kids hebben cakejes versierd, even lekker buitengespeeld, snoep gehapt, geverfd en toen was het al weer tijd om naar huis te gaan. Het was erg gezellig. En de mams van het vriendinnetje heeft me gevraagd of ik het leuk zou vinden om te komen helpen met o.a. het poetsen van de paarden om zo weer een beetje 'in de paarden' terug te komen en wie weet wat daar nog eens uit voortkomt. Denk dat ik van haar aanbod wel gebruik ga maken. Hihi.