Even snel, Desmo hele fijne vakantie in La Douce France. Ik hoop dat je een mooie roze vakantie zult hebben. Hou ons op de hoogte. Suus, nogmaals gefeliciteerd en tante ladouce sluit zich aan bij tante Desmo en tante Bebek. Voor de rest, sorry even geen energie om te reageren. Eerst even mezelf weer op de "rit" krijgen.
Leuk dat zowel Alyssa, als haar mams het vanmiddag zo naar hun zin hebben gehad En leuk dat het klikt tussen jou en de mamma van het vriendinnetje. Ik begrijp uit jouw berichtje dat je 'vroeger' ook met paarden bezig was ..... leuk als je dat dan weer zo kan oppakken.
Anna balen meissie, ik duim voor je de volgende ronde ! Dombo fijn dat Alyssa het zo naar haar zin had en jij lekker kon blijven
JFT, vergeet ik helemaal, sterkte met je paps, vervelend dat hij in het ziekenhuis ligt, goed dat je actie hebt ondernomen. Dikke knuf. IS, tot m'n eerste zwangerschap ben ik inderdaad op verschillende adresjes met paarden bezig geweest. Prettig dat ik een adresje op fietsafstand op het oog heb. Nu alleen hopen dat ik nog in al m'n paardrijbroek pas, die zat welliswaar wat krap toen ik nog ruim 20 kg zwaarder was, maar ik ben bang dat ik er nu in zwem.
Oh ja Anna kan Xander goed knuffelen, heb een lipstick van Infallible (beetje duur maar goed moet eens kunnen) en die geeft absoluut niet af en blijft ruim 12 uur zitten
IS, wat een tactloze zak hooi Annna: fijn dat je zelf zo nuchter reageert op feit dat test weer wit was.. maar toch vind ik het stiekem best wel K voor je. desmo: fijne vakantie! maar eerst ff testen nog morgen he! dombo: ook een paardenmeisje? ik heb het jarenlang gedaan.. en na geboorte jongste zoon weer opgepakt, een manege gerund.. maar op gegeven moment van paard afgevallen en elk botje in mijn lijf gekneusd gehad.. en nu angst eraan over gehouden. wel nog geprobeerd er vanaf te komen, maar ik kan niet meer ontspannen op een paardje zitten.. helaas... want ik vind het zalig.
Hey, Hier ben ik ook nog eens. lang,lang geleden he? Ik zit nu in de gips,gisteren eindelijk geopereerd aan carpal tunnel syndroom!!had er al zooo lang last van.Ik kreeg op aandringen een plaatselijke verdoving want ik geef nog altijd borstvoeding. de reden waarom ik zo lang wegbleef. zat en zit in een heel emotionele periode. Soms heb ik van die dagen dat het me echt niet gaat.. lig met mezelf een beetje in de knoop.ik zie mijn kindje zo graag dat ik er geen afstand kan van doen.Weet niet goed hoe uit te leggen.mijn ha begrijpt me ook al niet. Bv de borstvoeding.het is het eerste kindje dat ik bv geef en dat valt reuze mee(6maanden volledige bv en nu nog altijd 3x bv) maar...ik heb geen sec.voor mezelf!in bad gaan zit er niet in voor mij .ze weigert de fles.en als ik wil vermageren (want het dik zijn maakt me heel erg depri)dan moet ik stoppen met bv.het is mijn laatst babytje en ik kan het zo moelijk loslaten.Ze is elke nacht wakker om te eten,dus ik ook wakker.komt nog bij dat ik problemen met de schildklier heb en nog moeilijker vermager en dus nog slechter voel. vermageringspillen mag niet tijdens bv. MAAR ik heb ook goed nieuws!!!!! Met de kinderen alles prima!!!! En...wat zie ik....zwangere dop ,suus en limmeke!!top,top,top!!!!
nu nog wat foto's. en aan bebek,desmo,dombo,liesben,lotuss,koffiel,anna,nicol,ladouche,hellen en nog zo vele een dikke knuff.
Ollebolleke ik ken je niet, maar leuke foto's zie ik voorbij komen. Verder wil ik je beterschap wensen na de operatie en sterkte met jouw gevoelens!
Thanks lieverd, jij fijne vakantie he! Prachtige meiden heb je toch, Ollebolleke! Eindelijk dus je operatie gehad. Hopen dat alles gauw herstelt! Annna, toch mis? Verd*mme.......... knuffff Paps was niet aanspreekbaar vandaag, totaal verward, onrustig, en we weten nu wat er nog meer speelt. Meneer de Alcoholist ligt daar ook nog eens een keer met ontwenningsverschijnselen, het verklaart ook zijn spierpijn van gisteren, dat zijn spierkrampen, puur ontwenning. Nou wisten we wel dat paps altijd veel zoop, maar eigenlijk heeft hij zijn eigen lijf naar de gallemiezen geholpen. Er zijn nier echo's gemaakt, nog geen uitslagen van, en hij schijnt een drain in zijn enige nog iets werkende nier geweigerd te hebben. Ik bel morgen eind van de ochtend voor een goede update, dat van de weigering van de nier heb ik van een halfbroertje, waar ze eerst aan hadden verteld dat paps de echo's had geweigerd....... Communiceren gaat niet echt lekker daar, geloof ik. Hadden ze mij als zijnde eerste contactpersoon gebeld, dan had ik gezegd "platspuiten en drain in de nier, en wel NU". Nu komen er gedachtes als "wat als hij niet meer naar huis terug kan?" Ik heb geen idee hoe en wat ik zou moeten regelen. Maar even diep in- en uitademen, en bij de dag leven. Morgen mamma haar sterfdag, al weer 7 jaar geleden.... zij en paps waren maar 6 jr getrouwd, en zijn gescheiden toen ik 16 maanden was, long long time ago..... Trusten meisjes, JFT crasht haar bed in.
IS: Het is toch zo jammer dat soort artsen nog bestaan. Misschien wil je er nu nog niet aan, maar misschien is het wel een idee om een klacht in te dienen? Hij behandeld ws meer mensen op dezelfde manier... Dombo: wat fijn dat het partijtje zo leuk was! En misschien weer into paardjes! Leuk! *Zwaait naar Ollebolleke en haar mega-schattige Lupe* Ladouce: *knuffel* Koffieleutje: Looking good! BB heeft mogelijk innestelingspijn? Ik heb geen idee meid. De enige keer dat ik heel even zwanger mocht zijn heb ik niets gevoeld, maar het kan wel vlgs mij.... Bebek voelt zich nog niet zo lekker...Nee. Gek he? Doe maar kalm aan meis, denk aan jezelf. En niet te ver wegstoppen he? Suus heeft een superstreep. Das mooi! *doet vreugdedansje* Desmo gaat morgen testen en zich daarna lekker laten verwennen door paps en mams. Heerlijk! Ik hoop dat ik iedereen gehad heb?
Ach, JFT...wat een verdrietig verhaal van je paps... Wat kan je dan een zorgen hebben he? Nu maar hopen dat ze hem wel zover op de been krijgen dat hij nog naar huis kan. Voordeel is wel dat als er meer geregeld moet worden, dat via het ziekenhuis hopelijk beter en sneller kan dan vanuit de thuissituatie. Sterkte ermee.
dombo@ heeft het samen met dochter heel gezelig gehad. het is balen dat epileptici er weer is maar wij wisten dat er wat was. de klap viel mee, nu af wachten wat er verder gaat gebeuren. en nee hier nog geen ongi het was een omo test. ollie@ wat een prachtige foto s . beterschap met je hand meis knuf. anna@ meis toch grrr dikke knuf. jtf@ rot dat je vader weer in het ziekenhuis ligt meis . hoe gaat het nu? dikke knuf voor jullie en je paps. derest die het nodig hebben dikke knuf.
Moeilijk JFT.. ken het wel een beetje, heb ook zo'n vader.. Mijn vader is wel eens uit het ziekenhuis ontsnapt, een rollator gepikt, om een borrel te halen, érg natuurlijk, maar moest er ook wel een beetje om lachen (hij had ook al geprobeerd ons over te halen wat mee te nemen) Heeft ook een behoorlijk ziekenhuis verleden. Valt niet mee voor de kinderen. Sterkte!! Wat moeilijk Olleke.. hoop dat het je toch gaat lukken wat meer los te laten want je bent er zelf ook nog.. heb je moeite met het idee dat ze groter wordt? Schattige meiden trouwens!! Je kan ook wel duidelijk zien dat het zusjes zijn. Arme Bebek..hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Maar het hakt er best in he.. Geduld meid... met jezelf nu even, en met het zwanger worden.. en dat is moeilijk he..:x Wat naar Anna... Had zo gehoopt... Dikke knuf voor je!! Klinkt leuk Dombo! Leuk feestje..Nieuw vriendinnetje..paardjes verzorgen..